av
door avado Oct 23, 2006 om 16:36
Elektronica & tv

Eenvoudige dvd speler

Hallo,

Wie kan mij een eenvoudige dvd-speler aanraden onder 75 euro.

Ik heb een Everglades. Doordat ik hem niet zo vaak gebruik deed hij op den duur niets meer. Eerst kon ik hem door de knopjes aan en uit te duwen en inject aan en uit te duwen nog wel aan de praat krijgen. Nu brand alleen het aan knopje nog en verder geen beweging meer.

Ik denk dat ik beter een A-merk kan kopen, maar welke?

Bedankt alvast voor de reaktie.

Avado

1372 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor rond de € 30,- koop je een dvd speler voor een computer.
Voor rond de € 70,- koop je een goede merk dvd speler voor op je tv.
Heb zelf toevallig een packbell dvx 460 usb gekocht voor € 60,- en die bevalt goed.
Kijk voor vergelijking op www.kieskeurig.nl

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

dvd speler

kijk hier maar rond en vergelijk :P

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor jullie reaktie.

Het gaat om een vrijstaande dvd speler om via de tv dvd tjes af te spelen. Het gaat mij om aanraders waar iemand tevreden mee is. Het is zo moeilijk om de juiste via vergelijk.nl en kieskeurig  uit te zoeken.

groetjes

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

er liggen grote merken bij het huisvuil, en onze van blokker die maar E29,- koste werkt nog steeds perfect, alleen de batterij moet nog vernieuwd worden, ik moet nu wel heel erg goed richten...

maar die rotzooi uit hongerkong...  werkte ook goed, en als ik bij het groot vuil al die merken zie, is het dan wel rendabel om meer te betalen?

Ook een schoonmaak CD doet soms worderen, de knoppen, geen idee, ik gebruik alleen de afstandsbediening...

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij elk type staan ook bevindingen van gebruikers.
de reviews.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 22:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Avado,

Het is net als in het leven, je moet een beetje geluk hebben.

groet

ve
door verwijderd - Oct 29, 2006 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben voor op de slaapkamer een Packard Bell dvd-speler gekocht van 59 euro. Werkt prima!

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan het je aanraden op marktplaats te kijken en goed op het Aldi-krantje te letten, hier zijn soms leuke aanbiedingen.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een tijdje terug een Packard Bell gekocht voor 59 euro. Hij doet het prima en je kunt er alle soorten discs in afspelen.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

aristona bij de blokker voor 49 euro, slikt alles werkelijk alles.....

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Viking kantoorartikelen kreeg ik bij een bestelling van drie pakken papier gratis zo'n goedkope DVD-speler.

De DVD-recorder speelt vaak geen (zelfgebrande) films en komt dan naar mij waar hij die films wel kan bekijken.

Kortom, goedkoop is lang niet altijd duurkoop!  Juist in dit soort gevallen sterk aan te raden!   Bovendien heb ik zo'n idee dat veel verschillende merken fantasiemwerken zijn en vaak komen uit 1 of enkele fabrieken. Dus kies in dit geval maar niet op merk maar op prijs en .......kijk ze!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Nov 1, 2006 om 00:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik persoonlijk zou de LG dvd 161 aanraden. slikt alles en is zeer fraai geprijst €69 bij de media markt

ve
door verwijderd - Nov 1, 2006 om 00:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vaak spelen de goedkope merken die bij de Blokker of zo ook andere soorten media beter af dan de bekende merken.
Heb je trouwens al eens geprobeerd om de stekker van je DVD speler even uit het stopcontact te halen, en hem na een minuut of 5 weer terug er in te doen. Dit kan soms wel eens helpen.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2006 om 01:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Naar mijn mening maakt Pioneer betaalbare en goede stand-alone dvd-spelers. Mijn voorkeur gaat welliswaar uit naar Philips maar dan zou ik wel kiezen voor het betere (duurdere) spul of Marantz Professional. Wat de PC betreft, heb ik al wat apparatuur versleten: AOpen, TEAC, Philips en nog wat spul. Mijn ervaring is dat Plextor de meest betrouwbare en degelijke CD/DVD-ROM-spelers en branders maakt. Ze zijn wel ietwat duurder in vergelijking met de rest. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat hun hardware jaren meegaat zonder problemen. Die andere merken die ik noemde halen het einde van de garantie-termijn nog niet eens.

Succes. ;-)