je
door jetokeja Jan 20, 2011 om 07:21
Elektronica & tv

Energieleverancier

ik ben benaderd door ALLES OVER BESPAREN.nl
met een overstap aanbod overstappen van Essent naar Energie direct
men verteld me dat energie direcht een dochter onderneming is van Essent
mijn vraag aan u is het betrouwbaar en kan ik op dit aanbod ingaan

vr.gr. J.Pors
op de Smelen 40
5863bm Blitterswijck
janpors@hetnet.nl

583 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Jan 20, 2011 om 10:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Het is zeer onverstandig je naw-gegevens op een openbaar forum te zetten. Via de 'contact' knop onderaan deze pagina, kun je de redactie vragen deze gegevens te verwijderen.

invalide
door invalide - Jan 20, 2011 om 10:40
787 Antwoorden / 5 Vragen

Is het wel een eerlijke aanbieding?

Ik zag net bij Nederland Energie, dus andere een korting van €600,- over eerste 3 jaren en als die er niet was zijn zij duurder.

Ik heb onder discussie deze net geplaatst.
En is het variabel of meer jaren contract, dus vergelijk eerst goed.

Vele aanbieders blijken minder goedkoop als in de reclame, dus goed alles doorlezen, vooral als ze 1x niet automatisch kunnen afschrijven rekenen ze vaak extra kosten en mis je de korting dat jaar, dus heeft U altijd voldoende saldo?

Succes met zoeken en denk eerst voor je een aanbieder neemt.

nltrotter
door nltrotter - Jan 20, 2011 om 15:34
24 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is het weer een poging om via een leugen iemand over te halen om van energie leverancier te veranderen.

mahadma
door mahadma - Jan 20, 2011 om 15:46
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@jetokeja, als je HIER klikt krijg je een eerlijke vergelijkingsmogelijkheid die niet energiemaatschappij gebonden is. Het aanbod aan jou gedaan heb ik meer dan sterk mijn twijfels over. Succes en groet, MG.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 20, 2011 om 15:52
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Denk goed navoor je er aan begint wat de eventuele gevolgen kunnen zijn.b.v.Heeft u een contract bij u huidige leverancier? Het kost u n.l. geld om er van af te komen.Laat u zwart op wit u voorlichten over uw nieuwe contract.

mahadma
door mahadma - Jan 20, 2011 om 16:23
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Net als valerius: Denk vooral goed na wat u doet. JA zeggen aan de telefoon is het zelfde als een handtekening onder een contract en wie weet voor hoeveel jaar je dat aangaat! Groet, MG.