Ha
door Hazero Jul 29, 2020 om 11:52
Elektronica & tv

Ervaringen met bunq creditcard (Travel Card) voor betaling Amazon Prime Video

Hoi allemaal!

Bij streamingdienst Amazon Prime Video heb ik een mooie deal gezien om 30 dagen gratis naar alle films en series te kijken en daarna voor €2.99 per maand. Zonder creditcard kun je alleen nog niet bij Amazon betalen dus geen gratis proefabonnement activeren.

Gelukkig las ik wel dat je met een prepaid bunq creditcard bij Amazon Prime Video kunt betalen, de Travel Card. Ik hoor vaak goede verhalen over bunq, dus het leek me wel handig. Heeft iemand hier ervaring mee voor Amazon?

Groetjes,
Hazero

3602 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 29, 2020 om 13:32
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Wat heeft u aan ervaringen? Als u er gebruik van wenst te maken, ga dan wel eerst goed na wat de gebruiksvoorwaarden en evt. kosten van die kaart zijn.

Hoe dan ook, prepaid is geen credit caard aangezien er wel eerst geld op moet worden gestort hettgeen bij een kaart van Visa, Amex, Diners etc. etc. nooit het geval is. Daar heeft u te maken met een bestedingslimiet en behoeft u niet vooraf dus prepaid te handelen. Mijn idee, ik zou dit niet doen, neem een kaart van uw bank of ANWB als u er een wenst..

justmeagain
door justmeagain - Jul 29, 2020 om 23:24
623 Antwoorden / 8 Vragen

Je zult dan iedere maand je abonnement moeten verlengen/heractiveren want ze kunnen bij Amazon niet incasseren van een prepaid card.
Als je dat vergeet kun je direct niet meer kijken.
Waarom geen gewone Visa card. Ook veilig bij online aankopen en op vakantie.

Gr
door Grunn1 Jul 30, 2020 om 01:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ze kunnen wel incasseren van een prepaid creditcard mits je er maar voldoende saldo op hebt staan.

Zo kunt u Amazon Prime Nederland betalen

Als u geen creditcard heeft, dan is de makkelijkste en snelste manier om voor de Nederlandse Amazon Prime te betalen met een prepaid creditcard.

Het werkt zo:

  1. Koop een prepaid creditcard (Bijvoorbeeld de kaart van Bunq (eenmalig €9,99) of van N26 (gratis)).
  2. Zet geld op uw kaart (via iDEAL of overschrijving).
  3. Sluit uw Prime abonnement af en vul de gegevens van uw prepaid kaart in: Voeg een betaalkaart toe aan Amazon Prime

Gr
door Grunn1 - Jul 30, 2020 om 01:15
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb geen ervaring met Bunq maar het schijnt wel betrouwbaar te zijn en ja je kan gewoon elke willekeurige prepaid creditcard gebruiken om een Amazon prime abonnement af te sluiten.
Wanneer je een prepaid creditcard gebruikt moet je alleen er wel voor zorgen dat je er voldoende saldo op hebt staan wat bij een aantal gewoon met Ideal in de app kan worden gedaan.

Zo kunt u Amazon Prime Nederland betalen

Als u geen creditcard heeft, dan is de makkelijkste en snelste manier om voor de Nederlandse Amazon Prime te betalen met een prepaid creditcard.

Het werkt zo:

  1. Koop een prepaid creditcard (Bijvoorbeeld de kaart van Bunq (eenmalig €9,99) of van N26 (gratis)).
  2. Zet geld op uw kaart (via iDEAL of overschrijving).
  3. Sluit uw Prime abonnement af en vul de gegevens van uw prepaid kaart in: Voeg een betaalkaart toe aan Amazon Prime