ag
door agnesnico Jun 3, 2008 om 19:37
Elektronica & tv

Foto wel op memory card maar niet op pc

ik heb een canon eos 20 d heb fotos gemaakt  wil ze op pc zetten en nu gaat er maar een deel op maar een stuk of 8 kan ik alleen op de camera zien als ik de kaart in de pc doe is het precies hetzelfde   ik mis dan weer die 8 fotos   hoe kan dat? kan iemand mij daarmee helpen?

1631 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Jun 3, 2008 om 21:17
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Waarschijnlijk staan die foto's op het interne geheugen van het toestel en niet op de kaart. Probeer het toestel eens uit te laden via een vaste kabel die bij het toestel hoort. Wellicht dat u dan wel alle foto's over gezet krijgt.

Succes, poltol

poltol
door poltol - Jun 3, 2008 om 21:25
3885 Antwoorden / 22 Vragen

En ..........

Als ze dus op/in het toestel staan en u heeft ze eruit gekregen dan even de instelling op het toestel zo zetten dat er alleen maar foto's op de SD card gezet moeten worden. Hoe dat moet leest u in de gebruiksaanwijzing.

Vr.gr. poltol

labswans
door labswans - Jun 3, 2008 om 22:16
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Het heeft te maken dat de kaartlezer die u gebruikt in de computer de grote SD kaart ( waarschijnlijk 2 GB of groter niet geheel kan lezen )

U moet de foto's eraf halen via de bijgeleverde usb kabel of fire wire kabel. Daarmee haalt u ze direct van de camera af.

Het lukt nooit om de SD kaart in te lezen via de kaartlezer van de pc zelf.

U weet nu waar u aan toe bent. Er zijn geen andere mogelijkheden dan ik al aangaf. Het moet via d camera zelf om de foto's eraf te halen.

groetjes ,labswans