Ag
door Agnethaveldscholten May 23, 2018 om 13:40
Elektronica & tv

Gamefame

Voor allen die problemen hebben met gamefame..
Er staat een nieuwe mededeling op hun site zag ik net...dat ze snel met een verklaring komen..ze communiceren wel...wat kan ik nu het beste doen?

1170 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 23, 2018 om 13:44
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Dank u voor de informatie. Maar: dit is het forum van Kassa, genaamd: vraag & beantwoord. Wat is uw vraag?

Ag
door Agnethaveldscholten May 23, 2018 om 13:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Was een mededeling sorry

simon55
door simon55 - May 23, 2018 om 13:57
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Het mededelingenbord hangt in de lange gang, u weet wel., die met die plavuisjes op de vloer

sjjoppy
door sjjoppy - May 23, 2018 om 14:12
7195 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt het beste afwachten tot de verklaring er is, de site ondertussen in de gaten houden.

marita5
door marita5 - May 23, 2018 om 14:18
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo AgnethaVeldscholten ,

Er is inderdaad een mededeling bij geplaatst , op hoop van zegen dan maar afwachten , hopende dat u uw bestelling krijgt .

 Mededeling 1:

Heeft u op dit moment een bestelling open staan? Vriendelijk vragen wij om uw geduld. Op korte termijn komen wij met een verklaring over de lange levertijden en zullen annuleringen verwerkt worden.

Mededeling 2:

Tijdelijk is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen vanwege te lange levertijden.

Lees ook hier  , klik op de rode regels .

https://meldnu.nl/nl/meldingen/405-internet-oplichting-gamefame-de-zalmen-71-6865ak-doorwerth-nl66trio0338851666-info@gamefame.nl-kvk70170827-www.gamefame.nl/

U kunt een klacht indienen bij consuwijzer ,  .

https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

De eigenaar R.M had eerst de site thegamestore op zijn naam staan , hetzelfde probleem vooruit betalen maar niet leveren .

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 23, 2018 om 15:40
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Tenormin@ dit is inhaken op al eerder gestelde vragen over 'gameframe' en dus een heldere tip.

tenormin
door tenormin May 23, 2018 om 16:12
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Er zijn zoveel eerder gestelde vragen, en ook dezelfde @gerrit en ook, het is geen tip site. Vandaar V&B.

diumenge
door diumenge - May 23, 2018 om 16:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarschijnlijk tactiek om de klanten nog wat langer rustig te houden. Ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent, dan kan het alleen nog maar meevallen.