gr
door greettamara Mar 11, 2006 om 19:26
Elektronica & tv

Gebeld worden door mensen die wat willen verkopen via telefoon

Hoe zit het dan met een geheime telefoonnummer.

Wij hebben een geheimnummer maar we worden ook door deze mensen lastig gevallen. en als we hun vragen hoe ze aan die nummer komen zeggen ze dit krijgen we via de computer en daar staat er niet achter of het een geheim nummer is of niet. want ze kunnen de nummers niet zien zeggen ze.

DUS IK VIND DAT DE KPN OF DE ANDERE TEFOON MAATSCHAPPIJEN HET NIET TOE STAAN DAT HET GEBEURD WANT HET IS EEN INBREUK OP JE PRIVICIE VIND IK.

396 1 Rapporteer

mi
door mistermac - Mar 14, 2006 om 12:32
18 Antwoorden / 0 Vragen

Het mag jammer genoeg wel, KPN heeft nog niet al te lang geleden een draai om de oren gehad van de OPTA of de rechter, omdat ze weigerden geheime nummers af te staan voor commerciele doeleinden. De Call Centers krijgen de persoonsgegevens er niet bij.

Je zou je kunnen aanmelden bij infofilter, elk zich zelf respecterende Call Center die volgens de gedragsrichtijnen werkt controleert eerst in het infofilter heet telefoonnummer wat ze willen bellen. Sta je in het infofilter zou is dat het teken dat jij niet benaderd wilt worden en zullen zij jouw dan ook niet bellen.

Doen ze het wel dan hang je toch op en als het je beter laat voelen, dan foeter je ze eerst maar uit. Ik deel je ergernis.