Geluidsinstellingen smart tv
Hallo,
Ik heb vandaag een LG 49SJ810V gekocht. Nu ik hem instel krijg ik geen geluid uit mijn apps zoals You Tube, Netflix etc.
Niet via de luidsprekers van de tv en niet via de home cinema set.
Wat doe ik verkeerd?
Graag een reactie. Bij voorbaat dank.
P.S. Ik gebruik interactieve tv van Telfort
Een gewoon tv programma geeft wel geluid?
Ja dat geeft wel geluid. Ik kan wel tv-programma's kijken en dan komt het geluid uit de stereoinstallatie. Alleen de Smartv-apps zoals Netflix en Youtube doen het met geen enkel geluid.
Blijkbaar zit er iets fout in de aansluiting / staat er iets verkeerd ingesteld bij geluidsinstellingen.
En wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? De manual al ingezien?
Ik heb zelf heel veel geprobeerd om het op te lossen. Heb alle instellingen veranderd die ik kan aanpassen in het menu ''Geluid'', maar het blijkt allemaal niet te helpen. Kabels zitten goed.
Al eens bij de winkel (?) geïnformeerd.
Handleiding goed gelezen.
Stap voor stap alles na gelopen?
Ter info: http://www.lg.com/nl/ondersteuning
Heb de winkel gebeld, deze sturen mij van het kastje naar de muur. Word daar niet veel wijzer van. Heb alle stappen netjes doorlopen.
Heb je Netflix geprobeerd via de tv ontvanger van Telfort en dan ook geen geluid?
Misschien heb je hier wat aan:
https://www.homecinemamagazine.nl/vraag-en-antwoord/geen-geluid-tv-apps-over-receiver/
http://forum.fok.nl/topic/2215812
Dan heb ik wel geluid. Het Netflix geluid kan bij deze smartfunctie alleen uit de tv komen en niet uit mijn stereo, maar zelfs dat werkt niet.
Ben je er al uit? Misschien heb je hier wat aan:
https://forum.nle.nl/interactieve-tv-74/geluidsinstellingen-van-de-tv-ontvanger-aanpassen-4862
Misschien zit het probleem in de aansluiting met de tv ontvanger. Kijk in de gebruiksaanwijzing.. https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/handleidingen.htm
Geluid in de Netflix app op sterio 2.0 zetten, lees ik op het ziggo forum.
Zal ook wel gelden voor Telfort.
Veel plezier met de nieuwe tv.
Bedankt. En YouTube?
Kijk ook op de link voor de YouTube app.
u moet goed kijken wat u met de audio instelling van de tv kunt doen, zelf een nieuwe Panasonic tv ingesteld waar helemaal geen geluid was, na wat speurwerk bleek dat de automatische HDMI instelling op modus1 moest staan.
Heeft u nu wel geluid op de Netflix app?
https://www.homecinemamagazine.nl/vraag-en-antwoord/geen-geluid-bij-youtube-via-apps/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer