be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 18:26
Elektronica & tv

Geluidsinstellingen smart tv

Hallo,

Ik heb vandaag een LG 49SJ810V gekocht. Nu ik hem instel krijg ik geen geluid uit mijn apps zoals You Tube, Netflix etc.
Niet via de luidsprekers van de tv en niet via de home cinema set.
Wat doe ik verkeerd?
Graag een reactie. Bij voorbaat dank.

P.S. Ik gebruik interactieve tv van Telfort

10057 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 12, 2017 om 18:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Een gewoon tv programma geeft wel geluid?

be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 18:32
2 Antwoorden / 22 Vragen

Ja dat geeft wel geluid. Ik kan wel tv-programma's kijken en dan komt het geluid uit de stereoinstallatie. Alleen de Smartv-apps zoals Netflix en Youtube doen het met geen enkel geluid.

Cookies
door Cookies - Dec 12, 2017 om 18:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Blijkbaar zit er iets fout in de aansluiting / staat er iets verkeerd ingesteld bij geluidsinstellingen. 

En wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen? De manual al ingezien?

be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 20:56
2 Antwoorden / 22 Vragen

Ik heb zelf heel veel geprobeerd om het op te lossen. Heb alle instellingen veranderd die ik kan aanpassen in het menu ''Geluid'', maar het blijkt allemaal niet te helpen. Kabels zitten goed.

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2017 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Al eens bij de winkel (?) geïnformeerd.
Handleiding goed gelezen.
Stap voor stap alles na gelopen?

Ter info: http://www.lg.com/nl/ondersteuning

be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 20:57
2 Antwoorden / 22 Vragen

Heb de winkel gebeld, deze sturen mij van het kastje naar de muur. Word daar niet veel wijzer van. Heb alle stappen netjes doorlopen.

ro
door ron503 - Dec 12, 2017 om 18:57
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

In de apps het geluid aanzetten en zoals al is gezegd de gebruiksaanwijzing lezen.

panter22
door panter22 - Dec 12, 2017 om 19:15
6599 Antwoorden / Vragen
0

Heb je Netflix geprobeerd via de tv ontvanger van Telfort en dan ook geen geluid?
Misschien heb je hier wat aan:
https://www.homecinemamagazine.nl/vraag-en-antwoord/geen-geluid-tv-apps-over-receiver/
http://forum.fok.nl/topic/2215812

be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 21:00
2 Antwoorden / 22 Vragen

Dan heb ik wel geluid. Het Netflix geluid kan bij deze smartfunctie alleen uit de tv komen en niet uit mijn stereo, maar zelfs dat werkt niet.

panter22
door panter22 Dec 13, 2017 om 11:29
6599 Antwoorden / Vragen

Ben je er al uit? Misschien heb je hier wat aan:
https://forum.nle.nl/interactieve-tv-74/geluidsinstellingen-van-de-tv-ontvanger-aanpassen-4862 Misschien zit het probleem in de aansluiting met de tv ontvanger. Kijk in de gebruiksaanwijzing.. https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/handleidingen.htm

Ge
door Genee - Dec 12, 2017 om 19:43
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geluid in de Netflix app op sterio 2.0 zetten, lees ik op het ziggo forum.
Zal ook wel gelden voor Telfort.
Veel plezier met de nieuwe tv.

be
door bergje56 Dec 12, 2017 om 21:01
2 Antwoorden / 22 Vragen

Bedankt. En YouTube?

Ge
door Genee - Dec 12, 2017 om 21:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Kijk ook op de link voor de YouTube app.
u moet goed kijken wat u met de audio instelling van de tv kunt doen, zelf een nieuwe Panasonic tv ingesteld waar helemaal geen geluid was, na wat speurwerk bleek dat de automatische HDMI instelling op modus1 moest staan.
Heeft u nu wel geluid op de Netflix app?
https://www.homecinemamagazine.nl/vraag-en-antwoord/geen-geluid-bij-youtube-via-apps/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer