gw
door gwoutersen Apr 17, 2006 om 09:06
Elektronica & tv

Heb Oxxio er nieuwe diensten bij?

Ja, ja. Nadat ze d'r naam enkele malen hebben verandert en alleen maar stroom en gas leverde zijn ze nu ook al actief bezig met handel in overjarige eindafrekeningen, standaart antwoordbrieven en mails, en voor enkele jaren het geheel rentevrij te hoog ingeschatte voorschotbedrag voor u te bewaren. Het voordeel is dat zij heel goedkoop groter kunnen groeien en u uw geld niet onnodig hoef op te potten of op te maken. Het enige waar ze nog even op moeten letten is de DTe. Maar die waakhond kan niet bijten, die blaft alleen maar heel erg zachtjes en laten het gewoon doorgaan. Mooi he? Als u ook nog wat van die Oxxio diensten te binnen schieten, kan u ze hier geust melden. Veel dank voor uw aandacht.

330 3 Rapporteer

johandv
door johandv - Apr 17, 2006 om 15:00
94 Antwoorden / 4 Vragen
johandv
door johandv - Apr 17, 2006 om 17:07
94 Antwoorden / 4 Vragen

wat is uw VRAAG? dit is geen FORUM!  Overigens: een cursus goed nederlands schrijven kan ik u aanbevelen.

gw
door gwoutersen - Apr 18, 2006 om 19:19
17 Antwoorden / 5 Vragen

Ja dit is een vraag beste johandv. Ik ben met m'n 89 jarige leeftijd al 76 jaar van school af. toen ik in 1930 van school kwam betekende een ? (vraagteken) een vraag. Dat is nu toch nog zo? Of moet ik daar opnieuw voor naar school? In iedergeval veel dank voor je begrip, medeleven en hartelijkheid. Laat Oxxio alle klanten maar blijven bedonderen, medebegrip van mensen als jij vind je zo toch niet. Als je al 29 maanden wacht op het tegoed van je eindafrekening van 2003 en je krijg te lezen "Het zou goed zijn als u eens 'n cursus nederlands gaan leren" dan besef ik, dat je mensen als jij alleen maar kan boeien met een onderwerp waar taalfouten in sluipen. Bedankt voor je aandacht.