depenno
door depenno Mar 3, 2012 om 13:04
Elektronica & tv

Hoe kom ik van ziggo af?

1 februari zegde ik ziggo op omdat ik voor de tweede keer geen signaal ontving en de behandeling aan de telefoon diep onder de maat was. erg vervelend dat ziggo ondertussen wel het abonnementsgeld van mijn rekening blijft afschrijven en niet reageert op mijn opzeggingstelefoon en latere opzeggingsbrief. heel jammer is dat.

6617 29 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 3, 2012 om 13:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De opzegtermijn bij Ziggo is één maand. Deze gaat in op de dag dat Ziggo de opzegging ontvangt. Per 1 maart zou je opzegging dus verwerkt moeten zijn, wellicht is er nog abonnementsgeld voor maart afgeschreven, dat zal je dan vast wel terugkrijgen (maar zal wel even duren).

Heb je een brief ontvangen van Ziggo t.a.v. de opzegging?

depenno
door depenno - Mar 3, 2012 om 13:18
4 Antwoorden / 1 Vragen

geen brief ontvangen na telefonische opzegging, geen brief ontvangen na latere opzeggingsbrief. geen signaal sinds 1 februari.

tdehond
door tdehond - Mar 3, 2012 om 14:58
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Heeft u aangetekend opgezegd?

( copie brief + verzendbewijs bewaard?) In dat geval kunt u aantonen dat u opgezegd heeft. Mocht er toch wat mis gegaan zijn met de verwerking van uw opzegging en u kunt niet aantonen dat u opgezegd heeft, zeg dan alsnog schriftelijk aangetekend op en trek dan meteen uw toestemming tot automatische incasso per einddatum in. + verzoek om schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.

Indien u alles wilt opzeggen ( ook tv, benoem dan alle onderdelen om te voorkomen dat alles in 1 omgezet wordt in alleen tv signaal doorgeven.

U kunt abonnementsgeld terug vragen vanaf moment dat u geen signaal meer heeft omdat u geen dienst verleend wordt.

["
Facturatie na opzegging
Valt de einddatum van je abonnement halverwege de maand, dan ontvang je mogelijk een rekening voor de gehele maand. Dat komt omdat Ziggo vooruit factureert, en de factuur in dat geval al is aangemaakt voor je opzegging is verwerkt.

Na beëindiging van het abonnement verrekenen we eventuele ontstane tegoeden met komende facturen. Zijn er geen facturen te verrekenen, dan storten we het bedrag op je rekening."]

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

depenno
door depenno - Mar 3, 2012 om 15:07
4 Antwoorden / 1 Vragen

dank voor uw reactie
ik heb niet aangetekend opgezegd en vindt het ook schandalig dat het blijkbaar zo moet

valerius-2
door valerius-2 - Mar 3, 2012 om 17:09
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waarom niet via mijn ziggo bij u persoonlijke gegevens de opzeging gedaan?

diumenge
door diumenge - Mar 3, 2012 om 17:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je hoeft niet aangetekend op te zeggen, een telefoontje is voldoende. Het is wel belangrijk dat je een schriftelijk bevestiging ontvangt, dus als je die een paar dagen na het opzeggen nog niet hebt ontvangen dan moet je weer bellen en informeren of de opzeggen wel is verwerkt.

depenno
door depenno - Mar 3, 2012 om 17:18
4 Antwoorden / 1 Vragen

@valerius: dat kan alleen telefonisch of schriftelijk! niet via de site!

@diumenge: telefoontje zou ik het niet noemen, het koste een half uur ellendige muziekjes aanhoren en toen zogenaamd geholpen maar zonder bevestiging en gecontinueerde afschrijving ondanks latere schriftelijke opzegging

marjon1
door marjon1 - Mar 3, 2012 om 17:53
284 Antwoorden / 3 Vragen

Ziggo webcare, werk aan de winkel.

diumenge
door diumenge - Mar 3, 2012 om 17:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=depenno schreef op zaterdag 3 mrt 2012, 17:18]@valerius: dat kan alleen telefonisch of schriftelijk! niet via de site!

@diumenge: telefoontje zou ik het niet noemen, het koste een half uur ellendige muziekjes aanhoren en toen zogenaamd geholpen maar zonder bevestiging en gecontinueerde afschrijving ondanks latere schriftelijke opzegging
Apart, heb wel 's met Ziggo gebeld om een extra pakket op te zeggen en abonnement aan te passen en dat was in een paar minuten klaar.

depenno
door depenno - Mar 3, 2012 om 18:35
4 Antwoorden / 1 Vragen

extra pakketten kan je idd wel opzeggen via mijn ziggo, de kabelaansluiting zelf uitsluitend telefonisch of schriftelijk, idd apart vooral bij zo'n waardeloze uitvoering van de opdracht

tdehond
door tdehond - Mar 3, 2012 om 19:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=depenno schreef op zaterdag 3 mrt 2012, 15:07]dank voor uw reactie
ik heb niet aangetekend opgezegd en vindt het ook schandalig dat het blijkbaar zo moet

Het zou probleemloos telefonisch moeten kunnen gaan. Maar ik lees zo vaak dat dit fout gaat en ik heb zelf langdurig problemen gehad met een andere provider om mijn overeenkomst met ingelijfde provider per migratiedatum bevestigd te krijgen. ( het duurde maar 9 maanden om een fout in hun administratie recht te zetten. Vandaar dat ik bij een provider standaard aangetekend op zeg. Kost geld maar het scheelt me een hoop ergernis als het foutenfestival bij een provider begint.

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 4, 2012 om 03:08
66 Antwoorden / 1 Vragen

„De abonnementen van Ziggo (en Casema, @Home en Multikabel) zijn elke dag opzegbaar. De opzegtermijn is 1 maand en gaat in op de dag dat Ziggo je opzegging ontvangt. Dus opzegging op 13 mei betekent dat 13 juni de eerst mogelijke einddatum is van het abonnement. Natuurlijk kun je ook een latere einddatum kiezen.

Om je abonnement te beëindigen, neem je contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). Kies in het hoofdmenu voor de optie Opzeggen.

Wil je het abonnement liever schriftelijk opzeggen, stuur dan een brief naar:

Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Facturatie na opzegging
Valt de einddatum van je abonnement halverwege de maand, dan ontvang je mogelijk een rekening voor de gehele maand. Dat komt omdat Ziggo vooruit factureert, en de factuur in dat geval al is aangemaakt voor je opzegging is verwerkt.

Na beëindiging van het abonnement verrekenen we eventuele ontstane tegoeden met komende facturen. Zijn er geen facturen te verrekenen, dan storten we het bedrag op je rekening.” Bron: Ziggo (website).

Als je het schriftelijk doet? Doe het dan per aangetekende zending (PostNL €7,50 tot 2 kilogram miet door de brievenbus kan).

shirleykk
door shirleykk - Mar 7, 2012 om 09:47
15 Antwoorden / 1 Vragen

Tip: overstappen werkt doorgaans eenvoudiger dan opzeggen. Dan regelt je nieuwe aanbieder de hele papierwinkel.

tdehond
door tdehond - Mar 7, 2012 om 17:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=shirleykk schreef op woensdag 7 mrt 2012, 09:47]Tip: overstappen werkt doorgaans eenvoudiger dan opzeggen. Dan regelt je nieuwe aanbieder de hele papierwinkel.

Ik heb wel een familielid aangeraden om e.e.a. nog eens schriftelijk aangetekend te bevestigen nadat b.v. telefoonnummer overnemen gelukt is. Dan kan meteen de toestemming tot automatische incasso ingetrokken worden.

Het komt nogal eens voor dat de overname lukt maar miraculeus de overeenkomst niet stop gezet wordt want dat zou dan de nieuwe provider niet gevraagd hebben.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Mar 12, 2012 om 13:01
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo depenno,

Onze excuses voor de late reactie.
Heb je inmiddels een bevestiging gekregen? Zo niet dan helpen wij je graag verder.

Zou je dan een reactie willen sturen naar ziggowebteam@ziggo.nl
Met als onderwerp: Webcare: || kassa || depenno ||

Vermeld in je mail in elk geval even je klantnummer.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

hu
door huissie - Apr 18, 2012 om 10:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op 27 februari j.l. mijn Ziggo televisie-abonnement opgezegd. De telefonische opzegging ging prima, maar Ziggo tracteerde mij eind maart, tot mijn grote verrassing, op een factuur voor de maanden april, mei en juni.Telefonische navraag bij Ziggo leerde mij dat de opzegging wel was verwerkt, maar dat er inderdaad toch een factuur was aangemaakt. Daar zou niets meer aan te doen zijn, en ik zou aanmaningen ontvangen als ik niet zou betalen. Erg vreemd voor een klantgerichte onderneming als Ziggo om moedwillig - iets anders kan ik er niet van maken - diensten in rekening te brengen die, dat weet Ziggo ook, nooit geleverd zullen hoeven te worden. Het opeisen van een "niet opeisbare vordering" noem je zoiets. En met het in de eerste aanmaning dreigen met de gerechtsdeurwaarder ... wint Ziggo ook al geen prijs voor klantvriendelijkheid. Ik zie een eventuele toetsing bij de kantonrechter met plezier tegemoet.

tdehond
door tdehond - Apr 18, 2012 om 11:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als u per 1 april geen klant meer bent heeft u uiteraard geen betalingsverplichting m.b.t. abonnementskosten bij Ziggo ( is ook analoge tv stopgezet en heeft u een schriftelijke bevestiging ontvangen waaruit blijkt dat Ziggo er in geslaagd is ALLES op te zeggen?

Als u een copie heeft van uw opzegbrief + verzendbewijs of een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per 1 april dan raad ik aan de abonnements kosten niet te betalen. U bent mogelijk wel telefoonkosten verschuldigd.

=huissie schreef op woensdag 18 apr 2012, 10:46: Ik heb op 27 februari j.l. mijn Ziggo televisie-abonnement opgezegd. De telefonische opzegging ging prima, maar Ziggo tracteerde mij eind maart, tot mijn grote verrassing, op een factuur voor de maanden april, mei en juni.Telefonische navraag bij Ziggo leerde mij dat de opzegging wel was verwerkt, maar dat er inderdaad toch een factuur was aangemaakt. Daar zou niets meer aan te doen zijn, en ik zou aanmaningen ontvangen als ik niet zou betalen. Erg vreemd voor een klantgerichte onderneming als Ziggo om moedwillig - iets anders kan ik er niet van maken - diensten in rekening te brengen die, dat weet Ziggo ook, nooit geleverd zullen hoeven te worden. Het opeisen van een "niet opeisbare vordering" noem je zoiets. En met het in de eerste aanmaning dreigen met de gerechtsdeurwaarder ... wint Ziggo ook al geen prijs voor klantvriendelijkheid. Ik zie een eventuele toetsing bij de kantonrechter met plezier tegemoet.

tdehond
door tdehond - Apr 18, 2012 om 11:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

oops

op te zeggen ( van ziggo) moet zijn: stop te zetten.

hu
door huissie - Apr 18, 2012 om 13:26
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor de reactie/tips. Ziggo heeft een bevestigingsbrief gestuurd over de opzegging. Een prima brief, alleen heeft het ongeveer zes weken geduurd voordat ik deze ontving. Ook wordt als datum van stopzetting 4 april genoemd, terwijl dit niet correct is. Ik belde immers op 27 februari, en de opzegtermijn is een maand.

Gelukkig is mijn overstap naar televisie van Tele2, bijna tot mijn verbazing, zonder enig probleem verlopen.

ed
door edwin07010 - Jan 10, 2013 om 15:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend. Maar ik wil helemaal ziggo niet sponsoren! En wanneer je reageert op hun email dan krijg je van zon troela van de klantenservice een mail terug die nergens op slaat en totaal niet op mijn punten ingaat.

Ik ben weggegaan bij ziggo omdat ze een vreselijk slechte service (lees geen service) leveren. Het is echt een waardeloos bedrijf, ik heb een jaar problemen gehad met mijn telefoon en deze uiteindelijk opgezegd. Ook de internet verbinding was zeer slecht en viel vaak uit. Dit geldt ook voor de ziggo modem waarmee de verbinding telkens weg viel.

Ik ben overgegaan naar glasvezel en dit werkte in een keer allemaal!!! Telefoon, internet, interactieve tv. Zit er nu bijna 2 maanden op en het is in een woord geweldig!! Ik wil ook iedereen waarschuwen om niet met ziggo in zee te gaan want wanneer er problemen zijn geven ze niet thuis en het je te maken met een log klant onvriendelijk bedrijf. Als er al een minieme kans was dat ze mij ooit terug zouden krijgen, dan is dat door die incasso actie wel tot nul gereduceerd. Zo dat lucht lekker op!

van leyden
door van leyden - Jan 10, 2013 om 21:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=ziggowebteam schreef op maandag 12 mrt 2012, 13:01]Hallo depenno,

Onze excuses voor de late reactie.
Heb je inmiddels een bevestiging gekregen? Zo niet dan helpen wij je graag verder.

Zou je dan een reactie willen sturen naar ziggowebteam@ziggo.nl
Met als onderwerp: Webcare: || kassa || depenno ||

Vermeld in je mail in elk geval even je klantnummer.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Opzeggen moet je ook via vara kassa doen.
Gegarandeerd dat ze dan wel reageren.

Cookies
door Cookies - Jan 11, 2013 om 00:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk door het te storneren. Krijg je alleen maar gedoe of gesodemieter mee. Je had het teveel betaalde echt wel de maand er op weer terug gekregen. Als je per 18/12 hebt opgezegd, staan de nota's voor januari allang klaar. Die tijd is te kort om het in orde te maken. Ziggo is geen bakkertje op de hoek van de straat.

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 11, 2013 om 02:55
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend. Maar ik wil helemaal ziggo niet sponsoren! En wanneer je reageert op hun email dan krijg je van zon troela van de klantenservice een mail terug die nergens op slaat en totaal niet op mijn punten ingaat.

Ik ben weggegaan bij ziggo omdat ze een vreselijk slechte service (lees geen service) leveren. Het is echt een waardeloos bedrijf, ik heb een jaar problemen gehad met mijn telefoon en deze uiteindelijk opgezegd. Ook de internet verbinding was zeer slecht en viel vaak uit. Dit geldt ook voor de ziggo modem waarmee de verbinding telkens weg viel.

Ik ben overgegaan naar glasvezel en dit werkte in een keer allemaal!!! Telefoon, internet, interactieve tv. Zit er nu bijna 2 maanden op en het is in een woord geweldig!! Ik wil ook iedereen waarschuwen om niet met ziggo in zee te gaan want wanneer er problemen zijn geven ze niet thuis en het je te maken met een log klant onvriendelijk bedrijf. Als er al een minieme kans was dat ze mij ooit terug zouden krijgen, dan is dat door die incasso actie wel tot nul gereduceerd. Zo dat lucht lekker op!

Deze topic tis al meer dan tien maanden oud! Ts moet toch wel ondertussen van Ziggo verlost zijn geweest.

U mag rekenen uw teveel betaalde abonnementskosten pas in maart 2013 terug te ontvangen!

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 11, 2013 om 03:00
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=van leyden schreef op donderdag 10 jan 2013, 21:42][quote=ziggowebteam schreef op maandag 12 mrt 2012, 13:01]Hallo depenno,

Onze excuses voor de late reactie.
Heb je inmiddels een bevestiging gekregen? Zo niet dan helpen wij je graag verder.

Zou je dan een reactie willen sturen naar ziggowebteam@ziggo.nl
Met als onderwerp: Webcare: || kassa || depenno ||

Vermeld in je mail in elk geval even je klantnummer.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Opzeggen moet je ook via vara kassa doen.
Gegarandeerd dat ze dan wel reageren.

Reageren doen ze met een slakkengangetje, in ieder geval niet zoals Daniëlle van Tele2-webcare, die zit als het ware als een bok, in haar geval als een geit, op de haverkist!

Opzeggen doe je middels de telefoon, gratis nummer 1200, en binnen enkele dagen nadien volgt de bevestigingsbrief. Een aangetekende brief richting Ziggo te Utrecht kan natuurlijk ook als het u veiliger lijkt.

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 11, 2013 om 03:05
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 00:04][quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk door het te storneren. Krijg je alleen maar gedoe of gesodemieter mee. Je had het teveel betaalde echt wel de maand er op weer terug gekregen. Als je per 18/12 hebt opgezegd, staan de nota's voor januari allang klaar. Die tijd is te kort om het in orde te maken. Ziggo is geen bakkertje op de hoek van de straat.

Ziggo komt met een eindafrekening na ca. 2 maanden en betaalt dan het verschil terug vertraagd.

ed
door edwin07010 - Jan 11, 2013 om 10:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 00:04][quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk door het te storneren. Krijg je alleen maar gedoe of gesodemieter mee. Je had het teveel betaalde echt wel de maand er op weer terug gekregen. Als je per 18/12 hebt opgezegd, staan de nota's voor januari allang klaar. Die tijd is te kort om het in orde te maken. Ziggo is geen bakkertje op de hoek van de straat.

Graag wel goed lezen voor je een bijdehante opmerking wilt plaatsen! Ik heb per 18 nov 2012 opgezegd en de diensten zijn per 18 december beëindigd. En toch wordt er eind december vrolijk abonnementsgeld afgeschreven voor de periode januari 2013. Er wordt dus niets gedaan tussen 18 november en 18 december met mijn opzegging op administratief gebied. En ik begrijp ook wel dat wanneer ik op 18 november opzeg er nog voor de volledige maand december in rekening wordt gebracht en dat dat nadien verrekend wordt. En dat ziggo niets doet met mijn opzegging tussen 18 november en 18 december is niet mijn probleem.

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 11, 2013 om 20:55
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=edwin07010 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 10:03][quote=carola.83 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 00:04][quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk door het te storneren. Krijg je alleen maar gedoe of gesodemieter mee. Je had het teveel betaalde echt wel de maand er op weer terug gekregen. Als je per 18/12 hebt opgezegd, staan de nota's voor januari allang klaar. Die tijd is te kort om het in orde te maken. Ziggo is geen bakkertje op de hoek van de straat.

Graag wel goed lezen voor je een bijdehante opmerking wilt plaatsen! Ik heb per 18 nov 2012 opgezegd en de diensten zijn per 18 december beëindigd. En toch wordt er eind december vrolijk abonnementsgeld afgeschreven voor de periode januari 2013. Er wordt dus niets gedaan tussen 18 november en 18 december met mijn opzegging op administratief gebied. En ik begrijp ook wel dat wanneer ik op 18 november opzeg er nog voor de volledige maand december in rekening wordt gebracht en dat dat nadien verrekend wordt. En dat ziggo niets doet met mijn opzegging tussen 18 november en 18 december is niet mijn probleem.

Ik ervoer dezelfde ervaring, vandaar die circa 2½ maand! Geduld moet dan maar een schone worden of blijken voor de grillen van ZAGGO!

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 11, 2013 om 20:56
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=edwin07010 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 10:03][quote=carola.83 schreef op vrijdag 11 jan 2013, 00:04][quote=edwin07010 schreef op donderdag 10 jan 2013, 15:49]Mijn abonnement is per 18 december beëindigd (18 november opgezegd), maar nu hebben die e****s het abonnementsgeld van januari afgeschreven. Ik heb dit terug laten storten. En nu halen ze het nog in hun lege hoofd om mij een herinnering te sturen! Ik moet het eerst betalen en daarna wordt het verrekend.

Je maakt het jezelf onnodig moeilijk door het te storneren. Krijg je alleen maar gedoe of gesodemieter mee. Je had het teveel betaalde echt wel de maand er op weer terug gekregen. Als je per 18/12 hebt opgezegd, staan de nota's voor januari allang klaar. Die tijd is te kort om het in orde te maken. Ziggo is geen bakkertje op de hoek van de straat.

Graag wel goed lezen voor je een bijdehante opmerking wilt plaatsen! Ik heb per 18 nov 2012 opgezegd en de diensten zijn per 18 december beëindigd. En toch wordt er eind december vrolijk abonnementsgeld afgeschreven voor de periode januari 2013. Er wordt dus niets gedaan tussen 18 november en 18 december met mijn opzegging op administratief gebied. En ik begrijp ook wel dat wanneer ik op 18 november opzeg er nog voor de volledige maand december in rekening wordt gebracht en dat dat nadien verrekend wordt. En dat ziggo niets doet met mijn opzegging tussen 18 november en 18 december is niet mijn probleem.

Ik ervoer dezelfde ervaring, vandaar die circa 2½ maand! Geduld moet dan maar een schone zaak worden of blijken voor de grillen van ZAGGO!

willewill
door willewill - Apr 22, 2013 om 12:30
27 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=depenno schreef op zaterdag 3 mrt 2012, 18:35]extra pakketten kan je idd wel opzeggen via mijn ziggo, de kabelaansluiting zelf uitsluitend telefonisch of schriftelijk, idd apart vooral bij zo'n waardeloze uitvoering van de opdracht

Ben ik blij met mijn schotel!!
Geen gezeur geen ZIGGO