ka
door kathy de wildt Jul 11, 2017 om 19:42
Elektronica & tv

Ik heb een rolgordijn met motor gekocht waarvan de motor ontbreekt geld terug?

Het artikel was niet compleet ik moet nu weken wachten tot ze het opgelost hebben. Maar vind dat dit niet kan.
Het bij leenbakker

1706 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 11, 2017 om 19:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan brengt u het toch terug?

ne
door neodutchio - Jul 11, 2017 om 20:00
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Een rolgordijn met motor, weer iets nieuws? Op de site kan ik er niets van terug vinden. Is dit maatwerkt en speciaal voor u besteld? En waar moet u precies op wachten, een losse motor, of wordt er een compleet nieuwe set voor u besteld? Dat laatste duurt inderdaad even aangezien het om maatwerk gaat en waarschijnlijk niet in Nederland gemaakt wordt.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Jul 11, 2017 om 20:02
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Leen Bakker staat, echt waar, over het algemeen goed bekend. U vindt dat dit niet kan, begrijp ik best wel, maar...  dit soort dingen kunnen gebeuren: ook zaken hebben niet zelf alles in de hand. De motor van het rolgordijn kan waarschijnlijk door de leverancier niet direct worden geleverd. En u moet ze: Leen Bakker in dit geval, wel de gelegenheid geven de fout recht te breien. Zal best goed komen: wat geduld doet wonderen. ( Een 'uitgerekende' baby komt ook meestal niet op tijd). Ik weet het, flauw grapje.

gerbera
door gerbera Jul 11, 2017 om 22:06
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Een 'uitgerekende' baby
da's dan wel een wonderkind dat deze al is uitgerekend.;-))
Vindt het wel leuk gevonden.

tenormin
door tenormin Jul 11, 2017 om 22:45
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Niet zo lollig @gerbera ☺; je weet best wat ik bedoel met "uitgerekend". ☼ ;-))

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 11, 2017 om 23:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tenormin. Ik wilde je eigenlijk een plusje geven maar rekende uit dat je dan op 13 zou komen. Uitgerekend een pechgetal.
:-)

tenormin
door tenormin Jul 11, 2017 om 23:08
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, lieve @diewilik, 13 is ook in de rij van KLM niet te vinden, maar ik ben niet bijgelovig, dus doe maar, haha.

simon55
door simon55 - Jul 11, 2017 om 20:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Voor dat soort artikelen ga je naar n echte zonweringszaak , je betaalt dan € 45 meer maar dan heb je kwaliteit en 200 % service.

gerbera
door gerbera Jul 11, 2017 om 22:14
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Daar vraagt de Ts niet om, en bepaald ook zelf waar een product gekocht wordt. En ook in sommige zonweringszaken kun je een miskoop hebben en naar service fluiten.

simon55
door simon55 Jul 11, 2017 om 22:16
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat is totale onzin  , die leveren zodra t artikel compleet is en op de afgemaakte datum cq afspraak

Gr
door Grunn1 Jul 11, 2017 om 23:42
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Totale onzin? Onzin is het om te zeggen dat je voor 45 euro meer zogenaamd bij een zonweringszaak 200% betere spullen kunt krijgen zonder dat er iets mis gaat.

simon55
door simon55 Jul 11, 2017 om 23:45
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb er ruim voldoende ervaring mee. Maar ja voor n kwartje op de eerste rij zitten gaat t niet worden

edrick3
door edrick3 - Jul 12, 2017 om 08:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
hansje klein
door hansje klein - Jul 12, 2017 om 09:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Helaas,we hebben niets gevonden

Je zoekopdracht op "rolgordijn electrisch" heeft helaas geen resultaten opgeleverd

VRAAG: Weet u het zeker, dat u een rolgordijn met moter bij Leen Bakker heeft besteld?

En ... werkt dit zonder moter zolang dan niet gewoon even  'houtje-touwtje'?