ej
door ejansen Aug 24, 2016 om 17:18
Elektronica & tv

Is het bij Online een puinhoop

Sinds 4 augustus ben ik afgesloten met TV/Internet en telefoon bij Online, ondanks geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Probeer dan maar een klacht in te dienen. Ik ben al 3 weken bezig en ondanks beloftes en afspraken doet Online niets. Steeds maar uitstel. Ik kom niet verder. Heeft iemand anders ook dit soort ervaringen met Online?

801 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 24, 2016 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Nee.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Aug 24, 2016 om 18:07
525 Antwoorden / 385 Vragen
0

Nee, bij mij ook al niet.
MJ

Cookies
door Cookies - Aug 24, 2016 om 18:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, ook geen ervaring mee.

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2016 om 18:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Stel ze ingebreke.

ro
door ronny530 - Aug 24, 2016 om 18:16
2794 Antwoorden / 41 Vragen
0

Online sluit u zonder u reden niet af. Voorafgaande aan een afsluiting die over het algemeen door een mislukte incasso wordt veroorzaakt verschijnen er toch een paar mailtjes in uw inbox. Wellicht denkt u dat er geen achterstanden zijn maar banken boeken eerst het bedrag af en bij een saldo tekort halen ze het bedrag weer terug, u ziet dat niet direct want het kan wel een week duren voordat het teruggehaalde bedrag zichtbaar is op uw afschriften danwel bij uw internet overzicht.

diumenge
door diumenge Aug 24, 2016 om 18:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laten we zonder ander bericht maar uitgaan van de mededeling van TS dat er géén achterstand is. Anders kan je er wel van alles bij verzinnen.

marita5
door marita5 - Aug 24, 2016 om 18:37
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo EJansen , 

Ik heb er geen ervaring mee , maar zie hier wat u kunt doen : 

Wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?

1. Neem contact op met de aanbieder

U kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen:

2.Schrijf een officiële brief of e-mail

Schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. En vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. De tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. Schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. Wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? Stuur dan een aangetekende brief.

Voor verdere informatie klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

fr
door franc. - Aug 25, 2016 om 11:13
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

idd, zij beloven veel maar doen weinig. en vooral zéér vak-onkundig personeel!  had 6 MB snelheid, en moest met alle geweld omgezet worden, binnen 1 dag. ik heb  10 dagen zonder internet gezeten, elke dag min. 2 X gebeld, met alle mogelijke uitvluchten, vaak op een zeer arrogante toon, want de heren waren beledigt omdat ik klaagde. alles kreeg de schuld, tot KPN toe, want die moesten de klus klaren, en hadden de leiding nog niet vrijgegeven. tot ik in het keuze-menu (telefoon) steeds een ander nummer intoetste, en zie daar, eindelijk iemand die ontdekte waar het aan lag, die er de moeite voor nam: de omzetting was al dezelfde dag gebeurd, binnen 1 uur. Na 11 dagen kwamen ze er achter dat ik ook een nieuw modem nodig had, maar niemand van het ach zo vakkundig personeel had dat opgemerkt. nog geen sorrry, niets. ik had wel recht op coulance, maar daar wacht ik ook al weer 3 maanden op. Maar, euhh, ik ben wél van 6 Mb naar een topsnelheid van 7 Mb gegaan, geweldig.

tijger1
door tijger1 - Aug 25, 2016 om 11:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@franc

Toch fijn dat u daarmee weer het internet op kan.:-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer