meelaansyl
door meelaansyl Jan 26, 2012 om 11:51
Elektronica & tv

Ledlampjes samsung koelkast

Ik heb een koel/vries combi van samsung met in de deur blauwe ledverlichting. Daar stel je de temperatuur e.d. mee in.
Nu heeft 1 zo'n streepje het begeven ( 9 lijkt nu 5) en natuurlijk is het buiten de garantie, hij is van dec.2008.......
Zijn er meer mensen waarbij de ledjes in de deur van de samsung koelkast het begeeft en heeft iemand een oplossing?

422 1 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 26, 2012 om 11:56
11566 Antwoorden / 51 Vragen

Misschien een handige Harrie in de familie/kennissenkring?