Ri
door Rikkie123 Jan 27, 2016 om 19:02
Elektronica & tv

Media markt bedonderd de boel

Hoe kan het en mag het dat een artikel bij de media markt eerst 400 euro kost en net voor / tijdens de btw weg ermee aktie hetzelfde artikel ineens 456 euro kost. Uiteindelijke korting op de originele prijs is net 25 euro. Zeker geen 17% die de effectieve korting zou moeten zijn op de originele prijs.

1132 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 27, 2016 om 19:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Da's mooi, kan je die euro'tjes gewoon in je zak laten zitten.

getty
door getty - Jan 27, 2016 om 19:50
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat is nieuw? Al jaren zo bij deze acties.

simon55
door simon55 - Jan 27, 2016 om 19:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Kijk eerst eens op de site van ze wat t daar kost heb t meegemaakt anderhalf jaar geleden externe schijf € 87 ik naar de winkel zelfde schijf € 99,50 ja ja zei iik dat gaan wij niet betalen kijk maar op de site daar staat andere prijs ewn jawel hoor ik kreeg de schijf voor de prijs die op de site stond

sy
door sylvia_71 - Jan 27, 2016 om 20:47
288 Antwoorden / 0 Vragen

Is niks nieuws onder de zon.

jo
door jorisw - Jan 27, 2016 om 22:27
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, gezien het succes van dit soort acties laat de consument zich graag bedonderen. Als consumenten gewoon hun hersens zouden blijven gebruiken is het gauw afgelopen met dit soort acties. Maar hele volkstammen stoppen met nadenken als de letters en cijfers in een advertentie maar groot genoeg zijn. En gaan dan achteraf klagen.

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 29, 2016 om 18:12
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het ergste moet dan nog komen, met een beetje pech moet je terug voor garantie..

fl
door florentien - Feb 3, 2016 om 15:45
9 Antwoorden / 0 Vragen

Bedrijven proberen je altijd op allerlei manieren te laten geloven dat je jouw product echt bij hen, nu en wel meteen moet kopen! Marketing all over the place. Kritische consumenten dus altijd zelf op blijven letten door te eerst je tv te vergelijken of voor lief nemen dat je niet altijd het product voor de beste prijs koopt.