Mediamarkt ze maken je GEK
Tv van sharp gekocht bij Mediamarkt te Zoetermeer welke vervolgens al vanaf dag 1 defect is. Het betrof eerst de printplaat waar een hard gebrom vandaan kwam, bleek dus de voeding te zijn. Ik de mediamarkt gebeld deze vertelde mij dat ik sharp maar even moest bellen. Ik Sharp gebeld en ja hoor week later kwam er iemand van Sharp zelf bij mij thuis om de printplaat te vervangen, tv uit elkaar gehaald nieuwe printplaat erin en idd het gebrom was vrijwel weg, niets meer aan het handje zou je zeggen maar helaas. Ik zet s'avonds mijn tv aan en de applicaties werken niet waaronder netflix, ik weer Sharp gebeld, bleek een instelling te zijn die vanuit de fabriek al niet goed is maar dat kon verholpen worden dus na twee weken weer een mannetje van Sharp thuis om te repareren. Mannetje weg ik zet de tv aan en ja hoor nu schakelt hij zichzelf uit, applicaties lopen vast doet er een jaar over om aan te gaan, kortom een groot drama. ik weer Sharp gebeld en deze vertelde mij dat ik dit hele verhaal bij de Mediamarkt neer moest leggen en dat ik dan een vervangend product zou krijgen of uiteraard mijn geld terug. Dus hup, ik op naar de mediamarkt tv van 128cm onder me arm, kom daar binnen leg het verhaal uit en ja hoor, helaas, de tv moet eerst naar een reparatiecentrum van de Mediamarkt om ter reparatie aangeboden te worden. Dus tv opgestuurd. krijg ik na twee weken het bericht, meneer uw product is helemaal in orde wij hebben niets gevonden. u kunt de tv weer ophalen. Uiteraard was en ben ik mijn vertrouwen helemaal kwijt in de tv en wil gewoon een vervangend product. Ik heb dan ook een schriftelijk verzoek neer gelegd bij de Mediamarkt zoetermeer, dat ik ondank alles ook nog bereid ben bij hun een nieuw product af te nemen de onderstaande reactie kreeg ik als trouwe klant terug.
MEDIA MARKT ZOETERMEER
Goede dag, Op reactie van uw brief zullen wij u moeten teleurstellen dat wij de Sharp LC50LE760E televisie niet van u gaan overnemen. De garantie waarop u wijst geld voor technische mankementen, daar dit niet een technisch mankement van de televisie is. Zoals uit het reparatie verslag blijkt. Zien wij niet in waarom wij de koop zouden moeten ontbinden of de televisie om te ruilen. Met vriendelijke groet, Media Markt Zoetermeer
met andere woorden meneer u heeft een ondeugdelijk prduct maar wat kan ons dat bommen. wij verkopen iets aan u en u zoekt het daarna maar lekker uit.
Uiteraard ben ik nu het traject ingegaan om de koop te ontbinden en mij te wenden tot de geschillencommissie, mochten we er niet uitkomen. Ik hoop mijn mening alsnog bij te kunnen stellen, maar dan moeten ze wel met een heel goed voorstel komen. Want je trouwen klanten op deze manier met een kluitje het riet insturen is niet echt goed voor je imago als bedrijf.
Mediamarkt zoetermeer ze maken je GEK
.......De garantie waarop u wijst geld voor technische mankementen, daar dit niet een technisch mankement van de televisie is. Zoals uit het reparatie verslag blijkt.......
Wat staat er dan als oorzaak in het reparatieverslag?
Ja die is door sharp geïnstalleerd en komt overeen met de laatste software-update. in het reparatie verslag staat dus dat er niets aan de hand zou zijn. wat wel degelijk het geval is.
U kunt ze toch de tv in de winkel laten aanzetten? Dan kunt u zo zien of er "niets" aan de hand is.
@tijger. Dat kan idd en ik weet zeker dat ze dat niet gaan doen want ze vinden een product dat software matig kapot is niet hun probleem, citaat ''technische mankementen, daar dit niet een technisch mankement van de televisie is. Zoals uit het reparatie verslag blijkt. Zien wij niet in waarom wij de koop zouden moeten ontbinden'' met andere woorden, meneer u heeft bij ons een auto gekocht alleen is de software van de module die de brandstofinspuiting regelt kapot dus de auto schokt wel als een gek maar is niet ons probleem want het is softwarematig. Dat is een beetje het niveau van Mediamarkt. Lijkt me verstandig dat ze daar mensen met een fatsoenlijke opleiding aannemen die normaal beleid kunnen schrijven.
Kwa software / app is de Sharp bepaald geen technisch hoogstandje. Inderdaad erg traag bij de apps, maar ook een verschrikkelijke onhandige, onlogische indeling.
Dat de t.v. uit zichzelf uitschakelt, heeft misschien met de instellingen te maken. Ik heb mijn t.v. ook zo ingesteld dat hij na 2 uur inactiviteit uitschakelt.
En vastlopende apps kan gebeuren, heeft dan meer met de apps te maken (bij mij loopt bijv. de RTLXL app regelmatig vast, erger nog daardoor slaat de hele (Samsung) t.v. vast). Of je wifi verbinding is traag/slecht.
@Carola.83
Ik heb idd ook op verschillende forums gelezen dat het huilen met de pet op is voor wat betreft Sharp. Ik ben ook van mening dat ik een behoorlijke miskoop heb begaan. Ik heb hiervoor Philips en LG gehad, nooit problemen mee ondervonden. Deze tv van Sharp spant echt de kroon, dat is ook de reden, denk ik, dat ze geen Sharp meer verkopen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer