Medion
Ik heb 2,5 jr geleden een digitale camera bij de aldi gekocht. Na 1 jr. kreeg de camera problemen met zijn sluiter. Keurig door Medion geholpen. Originele aldi-bon meegestuur. Kreeg nwe. camera, welke na een jaar afgelopen april ook een sluiter-probleem kreeg. Opnieuw naar Medion verzonden. Een maand daarna kreeg ik een telefoontje met de mededeling, dat de camera niet gemaakt zal worden, maar dat een nieuwe camera naar mij onderweg is. Echter ik moest wel goed begrijpen dat ik nu geen garantie meer krijg. Hier was ik het niet mee eens, want voor het zelfde geld sturen ze me een camera waar iets aan mankeert en kan ik dus geen verhaal meer halen. Nu is mijn vertrouwen in de sluiters van de medion-camera's toch al verdwenen. Dus wat als deze camera ook zo'n defect vertoond? Mijn vraag: mag medion mij een nieuwe camera sturen zonder garantie? Of heb ik toch recht op een garantie bij een nieuw product? Bij voorbaat dank. Else
Dag ideetje,
Het lijkt krom, maar het is recht. Je hebt je eerste camera 2,5 jaar geleden gekocht. Op die camera zat waarschijnlijk 1 jaar fabrieksgarantie. Je hebt toen een nieuwe gekregen, blijkbaar weer met 1 jaar garantie. Dat is al heel bijzonder omdat je slechts eenmalig fabrieksgarantie hebt en dat is uitsluitend het geval op de datum van je eerste aankoop. Nu ziet het er naar uit dat je camera weer vervangen wordt. Dan is het wettelijk helemaal in orde dat je op de laatste camera (de camera die je dus nu krijgt) géén garantie meer hebt. Ik zou er dus maar een beetje op vertrouwen dat je geen defect produkt krijgt en dat deze camera ook niet na verloop van tijd weer hetzelfde probleem gaat geven. In dit geval heb je dus geen recht op garantie bij een nieuw produkt!. Sukses met je camera, groeten, Ton.
Maareh...waarom in vredesnaam n camera kopen bij n supermarkt???? Ga je voor je foto's vast en zeker ook naar de Kruitvat ofzo???
Eigen schuld, dikke bult ;-) Nee, maar zonder gekheid, de fotospeciaalzaak mag dan wel n tikkie duurder zijn, de service en omruil/garantie e.d. in dit soort 'niet tevreden, wat nu?' gevallen zijn gewoon TIG keer beter. Ik kon zonder problemen n lens omruilen bij Cityfoto, die ik al zeker 6 maanden in gebruik had...en niet geheel zonder gebruikerssporen aanleverde!
En qua afdrukkwaliteit...daar heb ik t maar helemaal niet over. Bij goede fotozaak printen ze je foto's uit op ECHT fotopapier en vaak binnen n uur al klaar. 100 foto's € 29,- kom ik bij de Kruitvat ook niet tegen...ROYAL kwaliteit (dik papier dus, met gouden letters achterop) en keuze witrandje erom enz.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer