an
door ant40 Apr 11, 2016 om 14:52
Elektronica & tv

Miele Cash Back actie keert niet uit

In december een Miele Scout RX1 robotstofzuiger gekocht in een winkel.
Hierbij was er een actie van Miele waarbij er €50,- terug gestort zou worden.
De actie liep van november tot 15 januari 2016.

Volgens de voorwaarden heb ik online bij Miele het apparaat geregistreerd en heb hiervan een mail ontvangen met een unieke actiecode.
Deze mail geprint en samen met een kopie aankoopnota in December 2015 naar Miele gestuurd.

Na nog steeds niets gehoord te hebben van Miele heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice.
Antwoord was dat ze niets van mij hebben ontvangen en omdat de actieperiode voorbij is kunnen ze niets voor mij betekenen. Ik krijg de €50,- niet terug.
Volgens de dame van de klachtenafhandeling was het mijn fout dat ik niet de boel had opgestuurd.
Op de opmerking dat ik een actiecode heb en alles heb opgestuurd vertelde ze mij dat Miele het niet heeft ontvangen en ik het er hiermee moest doen. Dus geen Cash Back.

Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en wat er gevraagd was.
Miele geeft nu niet meer thuis en weigert hier iets voor mij te doen.

Wie kan mij advies geven wat te doen? 

Ondanks dat ik erg tevreden ben over de Scout voor mij nooit een Miele meer.

1584 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Apr 11, 2016 om 14:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ach ja, ze kunnen doen wat ze willen. Ik denk dat ze een bepaald bedrag hebben wat ze er voor willen uitkeren en als er te veel klanten gebruik maken van de cashback zeggen ze dat ze het niet hebben ontvangen. Je zou het al aangetekend moeten opsturen.

U zou eventueel nog kunnen 'dreigen' met dat u dit overal wereldkundig gaat maken, klachtenkompas.nl, klacht.nl, belbus, radar, misschien zwichten ze voor die 'argumenten'.

Gelukkig bent u wel blij met uw robot.

ph
door philip36 - Apr 11, 2016 om 15:00
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

U heeft gewoon te lang gewacht met informeren.
Had in de actieperiode moeten gebeuren dan had u alsnog op tijd de niet ontvangen spullen op kunnen sturen.
Meestal krijgt u na het opsturen een bericht dat ze het ontvangen hebben en wanneer het bedrag op uw rekening staat.
Nu is het te laat en heeft u ook geen bewijs dat het opgestuurd was.

an
door ant40 Apr 11, 2016 om 18:07
9 Antwoorden / 1 Vragen

Een cashback actie van Philips is vorig jaar wel goed gegaan.
Echter duurde dit maanden voordat het overgemaakt werd.
Vandaar dat ik niet binnen drie weken heb gereageerd.

Vind het verder ook een onzin argument.
Ik heb mij online gemeld binnen de actieperiode.

simon55
door simon55 - Apr 11, 2016 om 15:31
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Dat is typisch Miele ik heb t jaren verkocht maar wat acties betreft weten ze nooit van iets n stel oplichters zijn t

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer