an
door ant40 Apr 11, 2016 om 14:52
Elektronica & tv

Miele Cash Back actie keert niet uit

In december een Miele Scout RX1 robotstofzuiger gekocht in een winkel.
Hierbij was er een actie van Miele waarbij er €50,- terug gestort zou worden.
De actie liep van november tot 15 januari 2016.

Volgens de voorwaarden heb ik online bij Miele het apparaat geregistreerd en heb hiervan een mail ontvangen met een unieke actiecode.
Deze mail geprint en samen met een kopie aankoopnota in December 2015 naar Miele gestuurd.

Na nog steeds niets gehoord te hebben van Miele heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice.
Antwoord was dat ze niets van mij hebben ontvangen en omdat de actieperiode voorbij is kunnen ze niets voor mij betekenen. Ik krijg de €50,- niet terug.
Volgens de dame van de klachtenafhandeling was het mijn fout dat ik niet de boel had opgestuurd.
Op de opmerking dat ik een actiecode heb en alles heb opgestuurd vertelde ze mij dat Miele het niet heeft ontvangen en ik het er hiermee moest doen. Dus geen Cash Back.

Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en wat er gevraagd was.
Miele geeft nu niet meer thuis en weigert hier iets voor mij te doen.

Wie kan mij advies geven wat te doen?

Ondanks dat ik erg tevreden ben over de Scout voor mij nooit een Miele meer.

1584 3 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - Apr 11, 2016 om 14:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ach ja, ze kunnen doen wat ze willen. Ik denk dat ze een bepaald bedrag hebben wat ze er voor willen uitkeren en als er te veel klanten gebruik maken van de cashback zeggen ze dat ze het niet hebben ontvangen. Je zou het al aangetekend moeten opsturen.

U zou eventueel nog kunnen 'dreigen' met dat u dit overal wereldkundig gaat maken, klachtenkompas.nl, klacht.nl, belbus, radar, misschien zwichten ze voor die 'argumenten'.

Gelukkig bent u wel blij met uw robot.

ph
door philip36 - Apr 11, 2016 om 15:00
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft gewoon te lang gewacht met informeren.
Had in de actieperiode moeten gebeuren dan had u alsnog op tijd de niet ontvangen spullen op kunnen sturen.
Meestal krijgt u na het opsturen een bericht dat ze het ontvangen hebben en wanneer het bedrag op uw rekening staat.
Nu is het te laat en heeft u ook geen bewijs dat het opgestuurd was.

an
door ant40 Apr 11, 2016 om 18:07
9 Antwoorden / 1 Vragen

Een cashback actie van Philips is vorig jaar wel goed gegaan.
Echter duurde dit maanden voordat het overgemaakt werd.
Vandaar dat ik niet binnen drie weken heb gereageerd.

Vind het verder ook een onzin argument.
Ik heb mij online gemeld binnen de actieperiode.

simon55
door simon55 - Apr 11, 2016 om 15:31
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat is typisch Miele ik heb t jaren verkocht maar wat acties betreft weten ze nooit van iets n stel oplichters zijn t