Mogenlijk opgelicht, iemand ervaringen met create2fit / plasma discounter?
ik heb een maandje geleden een tv besteld bij plasmadiscounter (onderdeel van create2fit), de dag erna de tv teruggestuurd. dit was een mogelijkheid omdat de tv 14 dagen op zicht was.
sindsdien al minstens 10 keer gebeld met C2F maar ik heb het geld nog niet retour ontvangen. wel heb ik een bevestigingsmail gekregen dat de tv netjes geretourneerd was en dat het geld teruggestuurd zou worden binnen enkele werkdagen. deze mail is ook al weer ruim een week oud.
gisteren maar weer is gebeld met de klantenservice, volgens hun was de terugbetaling onderop de stapel beland per ongeluk. 2 weken hiervoor was het verhaal dat ze wat achter liepen met de terugbetalingen.
het verhaal gisteren was dat de medewerker niet voor de terugstorting kon zorgen, dat moest een collega namelijk doen. het was mij al opgevallen dat ik elke keer dezelfde jongen aan de lijn kreeg bij het bellen naar de helpdesk, nu ging het dus ineens over een zgn collega.
hierop heb ik gezegd vandaag terug te bellen, wat ik zonet heb gedaan. ra ra ra, ik kreeg weer dezelfde jongen aan de lijn en de collega was vandaag toch ineens niet aanwezig.
door steeds weer een andere smoes te krijgen en na ruim een maand nog steeds mijn geld niet retour te hebben gehad, begint de angst te groeien dat ik ben opgelicht.
vandaar mijn vraag: heeft iemand betere ervaringen met dit bedrijf?
moet ik op dit moment al contact opnemen met de ombudsman oid? iemand tips?
Nee, het zijn geen oplichters, het is een bekende webshop. Blijkbaar is zijn service niet goed. Een webshop heeft na ontvangst van het geretourneerde artikel maximaal 30 dagen de tijd om het geld terug te storten.
Als deze termijn voorbij is, kun je een klacht indienen bij thuiswinkel.org, klik, daar zijn ze bij aangesloten.
Als er vaak klachten binnen komen over een bedrijf kunnen ze hun certificaat in trekken.
ik heb het geld inmiddels teruggestort gekregen, na ruim een maand dus. maargoed mijn angst dat het om een malafide bedrijf ging is iig niet terecht gebleken. maar een snellere service aangaande zoiets als dit zou een duidelijke pre zijn.
Ik heb een blu ray speler bij Creative2fit besteld, zou zaterdag gebracht worden.
De hele zaterdag gewacht maar niets ontvangen. Er stond bij track en trace dat de kant niet thuis was ???? ben de deur niet uit geweest. Maandag werd er niet geleverd dus wachten op dinsdag. Ook toen niets ontvangen. Ineens stond er bij track en trace afgeleverd maar ik had niets ontvangen ???? Ik mezelf gemeld en er zou een onderzoek opgestart worden. Omdat ik toch graag een blu ray speler wilde heb ik wederom een nieuwe bij ze besteld en betaald. zou zaterdag afgeleverd worden en wederom de gehele dag thuis gebleven en niets ontvangen. Maandag werd er niet uitgeleverd en dinsdag stond er op track en trace "klant niet thuis"??? Ik heb kantoor aan huis en ben de deur niet uit geweest. Dus ik bellen en mijn bezorgdheid kenbaar gemaakt, dat is straks 2 keer mijn geld kwijt. Omdat ik al zolang zat te wachten ben ik er maar 1 gaan kopen bij de Media markt. Woensdagavond werd er aangebeld en stonden ze met de speler voor de deur. Ik heb uitgelegd te lang gewacht te hebben en inmiddels er 1 gekocht te hebben. Dus pakket retour. Ik heb de bezorgen even uitgehoord. Hij gaf aan dat hij de enigste was die in mijn regio bezorgde en dat er de afgelopen zaterdagen niet was gewerkt door hem en tevens dat het de eerste keer was dat hij bij mij in de straat was. Dus ze hebben me 2 keer voor Jan Lul laten wachten. Maar denk je dat ik mijn geld terug krijg? Nee dus, ben gewoon 2 keer € 150,- kwijt je hoort en ziet niets meer van die jongens. Bellen heeft geen enkele zin het zijn gewoon een stel oplichters!!!! Ik zou willen dat die belbus eens met me mee ging om mijn geld terug te halen.
Als ik iets bij hun vandaan wil hebben reseveer k en ga het halen, zulk soort apparaten kijk ik liever zelf na voordat ik daar weg ga. Dan weet ik zeker dat ik hem wil hebben en dat ik hem neem niks meer te maken met terug sturen op geld wachten.Word daar ook keurig geholpen bij plasma
stofzuiger besteld op 17 oktober, volgens track en trace is stofzuiger in Belgie sedert 18 oktober, vandaag zijn we 28 oktober en ik heb nog steeds geen stofzuiger gezien! Al verschillende keren contact gehad met hulplijn van stofzuigerdiscounter, reageren als volgt: "stofzuiger wordt aanstaande donderdag geleverd" tot recent "wij weten niet waar uw stofzuiger is, een onderzoek loopt". Op de vraag om de aankoop te annuleren zodat ik ergens anders een stofzuiger kan gaan kopen: "wij kunnen uw aankoop pas annuleren als u of de zending weigert als ze wordt aangeboden , of als u ze terugstuurt, of als we de stofzuiger echt niet kunnen vinden ". Begrijpe wie begrijpen kan. Geen stofzuiger, kan ook geen andere kopen want "ergens"is er misschien nog eentje onderweg dus geen geld terug. Geen vertrouwen in deze firma meer.
Als de moeilijkheden blijven voortduren, kun je altijd een klacht indienen bij Webshop Keurmerk, daar zijn ze bij aangesloten en als dat ook niets oplevert, bij de Geschillencommissie Webshop.
toch wel gek/opvallend dat telkens na een negatieve commentaar (1 sterretje) bijna onmiddellijk een meer genuanceerde reply komlt (met 6 of 7 sterretjes)...?!
[quote=hlu schreef op dinsdag 29 okt 2013, 11:09]toch wel gek/opvallend dat telkens na een negatieve commentaar (1 sterretje) bijna onmiddellijk een meer genuanceerde reply komlt (met 6 of 7 sterretjes)...?!
Wat wil je hier nu mee zeggen? Wil je een oplossing voor je probleem of niet?
@hlu
Het zou alleen vreemd zijn als het mesen wren die het bedrijf positief zouden beoordelen en dat gebeurt niet.
Het zijn vaste beantwders die vaak goede antwoorden geven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer