ma
door mariandebest Apr 24, 2008 om 19:27
Elektronica & tv

Mp 3 speler

        Hallo allemaal,
Ik wil een mp 3 speler gaan kopen. Wie weet welke type goed en niet te duur is?
Graag zoveel mogelijk uitleg erbij, positief en negatief.

Alvast hartelijk bedankt.

Marian

598 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 24, 2008 om 19:53
1918 Antwoorden / 10 Vragen

hoeveel nummers moeten erop ?

Moet de mp3 speler modieus zijn ?

Wilt u er radio op hebben ?

Wilt u lang met de batterij doen ?

Moet deze oplaadbaar zijn ?

Hoe duur mag deze zijn ? Niet duur is is mijn ogen 70 euro maar kan bij u 30 euro zijn

Heeft u een bepaald merk in gedachten ?

Mijn advies : loop een winkel binnen en laat u daar voorlichten en dan kan u uw smaak bepalen

groetjes ,labswans

an
door antwerpen - Apr 24, 2008 om 21:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja kan kiezen voor een Apple iPod, maar dan ben je gebonden aan een aantal beperkingen zoals itunes en geen ondersteuning van WMA.

Ikzelf sta nogal op mijn vrijheid en heb daarom gekozen voor een Meizu M6 met 4 GB.

Dit is een kwaliteitsvolle MP3 speler van Chinese makelij ( ja hoor het bestaat echt). De muziekkwaliteit is uitmuntend, het scherm maat 2.4 inch wat toelaat om comfortabel videos te bekijken. Bij mp3shop.nl is de prijs momenteel 80 Euro, een fractie van de iPod voor een evenwaardig toestel. De bouwkwaliteit is perfect en de batterij gaat tot 20 uur mee bij het afspelen van muziek.

an
door antzan - Apr 25, 2008 om 13:45
21 Antwoorden / 6 Vragen

Ik , man , 65 jaar , heb diverse MP3 spelers .

De laatste een paar weken geleden gekocht bij de ALDI.

4 Gb , 3,7 V Li-on batterij oplaadbaar

Radio en muziek en film.

Prijs was 49,95 en ik heb duurdere die minder goed zijn.

rijsdijk
door rijsdijk - Apr 26, 2008 om 00:41
48 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb een Creative Zen Sleek Photo. 20gb voor maar 179,=euro. Ik heb toen ook een tijdje op internet zitten onderzoeken en ik kwam op deze uit en heb er nog geen dag spijt van gehad. Ipods is puur een naam..de kwaliteit is helemaal niet zo goed..dus laat je daar niet door verblinden. Op die van mij zit ook een radio, voicerecorder en ik kan er mijn foto's opzetten. En dat dus met 20gb voor maar 179,=. Weet niet of die er nog is hoor, heb hem nu anderhalf jaar. Heb hem via de site van Dixons gekocht. Maar Creative is heel goed qua prijs/kwaliteit verhouding.
Veel succes!

de
door dedee - Apr 26, 2008 om 11:24
9 Antwoorden / 7 Vragen

Ik zou voor een Ipod gaan, je werkt inderdaad met Itunes maar dat hij geen WMA ondersteut klopt niet. Itunes zet de WMA bestanden om  als je het nr er op wil zetten, zeker als je thuis met windows werkt. Bij mijn ouders heb ik ook de eerste twee jaren met Ipod en windows gewerkt nu ben ik zelf overgestapt naar een mac, heb alle nr's van de computer afgehaald (ook wma) en op mn laptop gezet. De laptop speelde ze eerst af in Quicktime, maar na wat onderzoek in itunes ben ik er achter gekomen dat hij ze zelf om kan zetten.

Ik zeg ga voor de ipod, Ik heb de eerste versie van Ipod nano, nog met de originele oordopje (die zijn na drie en een half jaar wel aan vervanging toe)
ik heb er toen €210 voor moeten betalen voor 2 gb maar voor acht gb ben je nog niet eens meer dat bedrag kwijt.

En ja wat is er negtief aan, bij de oude versie van ipod nano die ik dus heb zie je heel sbel heel veel krassen wat ik dus ook heb, maar dat is bij die nieuwere versies niet zo. Je betaalt misschien wat meer maar dan heb je ook wat, hij doet het na ruim drie jaar nog steeds.

En ja wat is goedkoop, dat is aan jou.

Gr Dedee