it
door italianake Jan 2, 2005 om 22:57
Elektronica & tv

Mp3 speler van xiron

hallo ik zit met een probleempje ik weet niet hoe je de songteksten van de liedjes op de mp3 speler kunt krijgen? want in de handleiding staat het er niet in.

bedankt xXx

1050 8 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 2, 2005 om 23:05
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo Italianaka,

Ik heb geen idee of je in het bezit bent van windows XP of Windows 98. voor win 98 moet je de software installeren voor xp is dit niet nodig.
verder werkt het dan in beide gevallen hetzelfde als je de speler inplugt krijg je onder deze computer een extra of verwisselbare schijf wil je muziek op je speler zetten dan kopieer je de gewenste muziek naar deze schijf, mocht je nog andere problemen tegen komen gebruik dan even de zoekfunctie achter het kassalogo en zoek op xiron dan kom je alle eerder gestelde vragen en antwoorden over de xiron speler tegen.

succes en groet tuinfreak

it
door italianake - Jan 2, 2005 om 23:24
3 Antwoorden / 1 Vragen

hey tuinfreak :)

ik weet wal hoe ik de liedjes er op krijg maar de songteksten ernvan krijg ik er niet op. het staat wel in de handleiding dat je ze erop kan krijgen, maar hoe dat moet gebeuren staat er niet bij. ah en ik heb windows xp :)

toch bedankt voor de reactie X

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 3, 2005 om 00:05
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo Italianake,

sorry foutje songteksten, hierover kan ik niet veel terug vinden op de volgende site (waaronder een aantal spelers ook onder de naam xiron worden verkocht)  http://www.mpmaneurope.net/index.aspx
grote kans (aangezien er niet in de handleiding staat hoe) dat er in de handleiding meer wordt beloofd als wat de speler kan.

groet tuinfreak

it
door italianake - Jan 3, 2005 om 17:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

hey cyrix ben je daar zeker van?  want in het menu staat er ook een optie bij met lyrics en daar kan ja ze op on of off zetten

en toen ik de mp3 gekocht had stonden er 2 liedjes op en de lyrics van de liedjes kwamen onder op het schermpje

xxx toch bedankt voor je hulp :)

cy
door cyrix - Jan 3, 2005 om 18:36
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet bekend met deze speler echter heb ik dit even opgezocht. Ik weet niet preciies wat je bedoeld met songteksten? De speler kan enkel ID3tags weergeven. ID3tags zijn de gegevens (tags) over het nummer zoals artiest, genre, titel, album. Het leek me al stug dat een mp3 speler de songteksten (lyrics) kan weergeven. Wat de handleiding waarscheinlijk bedoeld zijn bovengenoemde id3tags. Deze kan je wijzigen maken door op de rechter muisknop te klikken op het gewenste nummer (windows xp) en onder het tabblad details in te vullen of met het programma winamp (www.winamp.com) door met de rechtermuisknop op het programma venster de klikken en te kiezen voor "file info". Het is even nakijken of deze speler id3tag versie 1 gebruikt of versie 2. Bij versie 2 ben je veel vrijer met het invullen van de gegevens van een nummer. Sonteksten echter kan alleen bij karaoke systemen of bij midi-bestanden. Gewone mp3 bestanden hebben hier geen ondersteuning voor.

m8
door m8eld1987 - Jan 20, 2005 om 00:27
2 Antwoorden / 0 Vragen

als je de mp3 speler koopt krijg je de songteksten van barbiegirl erbij. Als je kijkt in de map waar je bestanden staan die op de mp3speler staan zie je dat er een document is voor die tekst van barbie girl. dit document ziet er als volgt uit:

[00:04.71]- Hi Barbie!
[00:05.29]- Hi Ken!
[00:06.35]- You wanna go for a ride?
[00:07.67]- Sure, Ken!
[00:08.69]- Jump in!
[00:10.64]I'm a Barbie girl in the Barbie world
[00:14.58]Life in plastic, it's fantastic
[00:17.46]You can brush my hair, undress me everywhere
[00:21.65]Imagination, life is your creation
[00:24.76]Come on, Barbie, let's go party
[00:26.69]I'm a Barbie girl in the Barbie world
[00:30.83]Life in plastic, it's fantastic
[00:34.00]You can brush my hair, undress me everywhere
[00:37.95]Imagination, life is your creation
[00:43.13]I'm a blonde single girl in the fantasy world
[00:46.18]Dress me up, take your time, I'm your dollie
[00:50.11]You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
[00:53.61]Kiss me here, touch me there, hanky-panky
[00:57.26]You can touch, you can play
[01:00.72]You can say I'm always yours, oooh whoa
[01:02.87]I'm a Barbie girl in the Barbie world
[01:09.39]Life in plastic, it's fantastic
[01:12.55]You can brush my hair, undress me everywhere
[01:16.44]Imagination, life is your creation
[01:20.40]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[01:23.33]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[01:27.19]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[01:30.81]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[01:35.96]Make me walk, make me talk, do whatever you please
[01:39.64]I can act like a star, I can beg on my knees
[01:43.27]Come jump in, be my friend, let us do it again
[01:46.89]Hit the town, fool around, let's go party
[01:50.83]You can touch, you can play
[01:54.41]You can say I'm always yours
[01:58.23]You can touch, you can play
[02:01.66]You can say I'm always yours
[02:06.34]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[02:09.50]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[02:13.54]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[02:17.13]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[02:20.94]I'm a Barbie girl in the Barbie world
[02:24.28]Life in plastic, it's fantastic
[02:28.37]You can brush my hair, undress me everywhere
[02:31.96]Imagination, life is your creation
[02:36.07]I'm a Barbie girl in the Barbie world
[02:40.79]Life in plastic, it's fantastic
[02:43.80]You can brush my hair, undress me everywhere
[02:46.82]Imagination, life is your creation
[02:50.22]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[02:53.72]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[02:57.63]Come on, Barbie, let's go party, ha ha ha, yeah
[03:01.18]Come on, Barbie, let's go party, oooh, oooh
[03:06.09]- Oh, I'm having so much fun!
[03:08.24]- Well, Barbie, we're just getting started!
[03:11.62]- Oh, I love you Ken!

links staat dus de tijd waarop de zin ernaast op het scherm verschijnt. als je dus de songteksten van een liedje gaat zoeken e, je zet die naast de tijd van het moment waarop die zin gezegd wordt. Je past de tijd dus ook aan. Dit bestand sla je op met juist dezelfde naam als de naam van het bestand van dat liedje en hierachter voeg je '.LRC' Dan komt de tekst die je ingegeven hebt op het moment dat je ingegeven hebt bij het bestand dat je ingegeven hebt. Het is veel werk, ik weet het. Maar je kunt moeilijk verwachten dat je zo gemakkelijk lyrics erop kunt zetten. Ik hoop dat dit geholpen heeft. Als het niet lukt, stuur je mij maar een email en probeer ik u te helpen. Vriendelijke groetjes

Machteld
email: grasmonster@hotmail.com

m8
door m8eld1987 - Jan 20, 2005 om 00:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

de mp3 speler laat songteksten zien, maar je moet ze wel eerst als bestand ingeven. en het is veel werk

it
door italianake - Jan 20, 2005 om 20:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

heyla machteld

heel erg bedankt voor je moeite da was echt heel lief van u :)

dada xXx