id
door ideetje Apr 19, 2005 om 19:52
Elektronica & tv

NAW gegevens van Medion

Hallo, ik heb 2 jaar geleden een medion 9700 bij de Aldi gekocht. Na
een jaar kapot. Teruggestuurd en 2,5 mnd later een nieuwe gekregen in
mei 2004. Nu bijna een jaar later is de MD 2998 ook kapot. De sluiter
blijft dicht zitten en gaat niet meer open. Nwe batterijen werkt ook
niet. Deze camera zal ook terug moeten. Nu heb ik de koopbon vorig jaar
al met de 9700 meegestuurd en heb nu dus een probleem.

Wie heeft hier ook ervaring mee?

En wie kan mij helpen aan het adres en telefoonnummer van het MEDION
bedrijf in Nederland? Ik kan ze maar beter eerst bellen, lijkt me.

Alvast bedankt.

478 4 Rapporteer

freya
door freya - Apr 19, 2005 om 19:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ideetje,

Kijk eens op onderstaande link.

MEDION nederland

m.vr.gr. Freya

id
door ideetje - Apr 19, 2005 om 20:18
3 Antwoorden / 7 Vragen

Hartelijk dank, ik hang al aan de lijn met Medion. Wachttijd 7 min.

freya
door freya - Apr 19, 2005 om 20:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En nu maar afwachten....

re
door renatez - May 2, 2005 om 20:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Als Medion goed zijn werk doet dan hebben ze een overzicht van alle reparaties die ze in de jaren hebben gedaan. Ze kunnen dan ook uitzoeken wanneer je de nieuwe camera hebt ontvangen. Het zou echter wel makkelijker zijn als je de reparatiebon of verzendbon nog hebt zodat als ze moeilijk gaan doen toch een bewijs hebt.