Niet eens met oplossing coolblue
Ik heb zondag 11/06/2023 een nieuwe samsung wasmachine besteld, die is maandag 12/06/2023 geleverd.
geef inderdaad aan dat dit niet de oplossing is die u verwacht en dat u herstelt wilt worden naar de vorige situatie oftewel, u wilt apparaten die niet beschadigd zijn en dat zij daar verantwoordelijk voor zijn....
als coolbleu verder niet mee wil werken is de optie hierboven het beste, claim de schade bij uw eigen verzekeraar en kijk wat men er mee doet....
Hallo Latifa88 ,
Coolblue is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/coolblue/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/
Mijn ervaring met Coolblue is dat ze alleen luisteren als je rechtsbijstand in schakelt.
ZSM doen dan heb jij minder hoofdpijn.
Zonde van jouw nieuwe apparatuur.
De meest logische oplossing is een nieuwe wasmachine en voor de beschadigde apparatuur uw inboedelverzekering inschakelen en niet akkoord gaan met tegoedbonnen. In dit geval is er sprake van verhaalschade en zal uw inboedelverzekeraar de schade met Coolblue afwikkelen. Wat ik wel weet is dat alle doorgangen vrij van obslakels dienen te zijn om schade aan die apparatuur te voorkomen. Ik herken me echter niet in de werkwijze van de Coolblue bezorgers want bij aanbellen wordt gevraagd of u de verpakking wenst te behouden of dat Coolblue die afvoert, kiest u voor afvoeren dan wordt het apparaat voor plaatsing van de verpakking ontdaan, op een steekwagen met afgeschermde handvatten e.d. gezet en naar de plaatsingsruimte gereden. Edoch in uw geval is het mis gegaan en dat maakt dat Coolblue in redelijkheid de ontstane schade dient te vergoeden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer