brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 15, 2022 om 20:34
Elektronica & tv

Nieuwe naam

Kassa heeft zijn rubriek vraag en beantwoord gewijzigd toen het BNNVARAkassa.nl werdt. Hierdoor werden ook de gebruikersnaam gewijzigd van de deelnemers. Door de oude gebruikersnaam in het zoekveld gebruikers in te typen konden de oude gegevens nog zichtbaar gevonden worden. Dit is nu niet meer mogelijk zonder bericht van de redactie vooraf. Ik weet dat dit geen vraag is. Wel raad ik de gebruikers van dit onderdeel aan of u de gegevens van de oude naam nog kunt opzoeken.

2012 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 15, 2022 om 21:15
7203 Antwoorden / 3 Vragen

De redactie van Kassa heeft mijn gebruikersnaam niet gewijzigd toen het BNNVARAkassa.nl werd.

tenormin
door tenormin Apr 15, 2022 om 23:17
16842 Antwoorden / 108 Vragen

Heb je zelf dan je naam van Shoppie in Shoppy veranderd?

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 04:08
7203 Antwoorden / 3 Vragen

?

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 16, 2022 om 09:27
16882 Antwoorden / 202 Vragen

@TENORMIN ??? Gaat het wel goed met u? U reageerde al eens naar mij omdat ik in plaats van @SJOPPY abusievelijk @SHOPPY schreef in een reactie. (helaas zelfs meer dan één).

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 10:09
11526 Antwoorden / 15 Vragen

pff , wat èèn kleutergedrag hier . Een hoop bombarie en dat voor èèn letter verschil . Het beestje kan maar een naam hebben .Trouwens @shoppy heeft 1 vraag gesteld in 2006 !!! verder niks . Dus onzin om hier over te vallen . Mijn gebruikersnaam wordt iedere dag verbasterd .

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 10:28
7203 Antwoorden / 3 Vragen

@marita5,
even voor de duidelijkheid ik ben @shoppy niet, het is echt iemand anders dus heb ik geen recht op die naam, heb het uitvoerig uitgelegd en verder laat ik het hierbij.

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 10:39
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Goh , het is werkelijk èèn wereldprobleem , waar mensen zich druk over kunnen maken , 1 letter verschil .

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 11:10
7203 Antwoorden / 3 Vragen

Het gaat om de persoonswisseling!!

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 11:24
11526 Antwoorden / 15 Vragen

So what ? Wat èèn onzin , @shoppy reageert niet meer op deze site v.a. 2006 !!! . Op alle slakken zout leggen is ook een kunst . Er zijn belangrijker dingen : virus / oorlog en hier valt men over 1 letter ., belachelijk.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 11:32
7203 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vond het belangrijk!
De enige die kleuterachtig reageert bent u.

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 11:52
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Nog erger is , dat u weet dat @tenormin problemen heeft met lezen en schrijven , dit nu tegen haar wordt gebruikt . hoe vernederend is dit ? over kleutergedrag gesproken .

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 12:32
7203 Antwoorden / 3 Vragen

Gegroet.

tenormin
door tenormin Apr 16, 2022 om 14:42
16842 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, dank je wel.

sira
door sira Apr 16, 2022 om 16:33
2356 Antwoorden / 24 Vragen

Ik moet Sjoppy even bijvallen, Ik haal er nergens uit dat hij Tenormin aanvalt. Ook kan ik mij voorstellen dat hij het vervelend vindt als zijn naam verkeerd staat, ook al hebben we hier fake-namen. Ik vind het ook altijd vervelend als ik een naam een keer fout schrijf en dat komt omdat mijn echte naam ook altijd fout geschreven wordt, zelfs door mensen die ik al meer dan 30 jaar ken, dat is niet alleen vervelend, maar het is ook een vorm van desinteresse.
Mijn echte naam is in Frankrijk zowel mannelijk als vrouwelijk, maar beide vormen zijn te herkennen aan de (extra) e aan het eind.
Een paar voorbeelden: Jean/Jeane, Denis/Denise, André/Andrée, René/Renée, Pascal/Pascale, Louis/Louise, Maxim/Maxime
Mijn naam wordt òf zonder de extra e geschreven (mannelijke vorm), òf de accent aigu staat achteruit (accent grave) dus een korte e.
Voor de accents is een ezelsbruggetje, een lange eeeeeee, aaaaaa, oooooo krijgt atijd een accent aigu (streepje vooruit), héél, áá, óó. Een korte e, a, o krijgt een accent grave (streepje achteruit) zoals in èn/èn, à (2 à 3), òf/òf.

Maar dat terzijde, laten we elkaar als oud forumleden niet afvallen, er is al ellende genoeg.

Ik wens jullie allen een fijn weekend en gezellige Paasdagen, èn niet teveel eieren eten ;-))

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 17:05
11526 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , graag gedaan . Wanneer u deze onzin weer tegenkomt negeer dit dan . @sira er zijn ergere dingen in de wereld . Hoe kinderachtig kun je zijn om te vallen over een gebruikersnaam , en dan ook nog een verschil van 1 letter . Mijn gebruikersnaam wordt iedere dag verbasterd , moet ik dan iedere keer reageren ? zo kleinzielig ben ik niet . Ps let op : misschien wordt u ook aangesproken op een formaliteit , @sjoppy is een zij en geen hij .

sjjoppy
door sjjoppy Apr 16, 2022 om 17:23
7203 Antwoorden / 3 Vragen

Sira bedankt voor je begrip en jij en anderen ook een fijn paasweekend toegewenst. PS: hij of zij, maakt niet uit hoor het scheelt maar 1 letter. :))

sira
door sira - Apr 15, 2022 om 21:15
2356 Antwoorden / 24 Vragen

Het enige dat destijds is gewijzigd, is dat u nu uw emailadres moet invullen als gebruikersnaam. Wachtwoord is hetzelfde gebleven.

brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 15, 2022 om 21:33
98 Antwoorden / 1 Vragen

De reactie had mijn wachtwoord ook gewijzigd en weer hersteld destijds.

tenormin
door tenormin Apr 15, 2022 om 23:18
16842 Antwoorden / 108 Vragen

De reactie? De redactie had uw wachtwoord gewijzigd? Lekker, privacy dan.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 16, 2022 om 09:12
16882 Antwoorden / 202 Vragen

Voor uw informatie: ik heb mijn gebruiksnaam zelf indertijd gewijzigd maar daarbij wel dezelfde avater gehpoden. Ik gebruikte daarvoor als een van de weinigen mijn eigen naam en nu als alias mijn van Neptunus gekregen doopnaam bij het eerste keer passeren van de evenaar.

Afgezien daarvan kunnen oude gegevens ook verouderd zijn en dus niet meer actueel goed bruikbaar.

brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 16, 2022 om 10:00
98 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mijn antwoorden zitten ook vragen waarvan het antwoord nooit verouderd. Zoals wanneer er een collecte gehouden wordt en wat u mag vragen aan de collectant en waarop te letten.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 16, 2022 om 10:11
16882 Antwoorden / 202 Vragen

??? Uiteraard zijn er ook antwoorden waarvn de waarde niet is veranderd. U heeft uw alias ook niet veranderd zoals enkele anderen wel deden.
Dan actueel: niet alle eerdere gebruikers zijn nog actief op deze site om diverse redenen, veelal zelf gestop of helaas zelfs overleden. Ik zelf sedert 2005 en zie nog maar enkele namen / aliassen van deelnemers uit die tijd.
Mijn reacties zijn sedert die tijd overwegend nog steeds gelijkluidend met uitzondering van enkele zaken waarvan de wetgeving is aangepast en/of er ook andere en meer actuele informatie is gekomen waar dan naar wordt verwezen.

Dan nog een antwoord op uw vraag: (aangepast) u kunt op deze site ook zoeken binnen een categorie en toch ook dan vrijwel alles vinden en dus ook van gebruiukers die niet meer actief zijn of die hun naam hebben aangepast.

marita5
door marita5 - Apr 16, 2022 om 10:06
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Brui0929-20654 ,

Vreemd , bij mij is er niks veranderd , ik kan zelfs mijn oude gebruikersnaam marita567 terug vinden .

brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 16, 2022 om 11:46
98 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan mijn naam brui0929 wel vinden niet het aantal antwoorden dat ik gegeven heb 20654 heeft de redactie achter 0929 gezet.

marita5
door marita5 Apr 16, 2022 om 11:56
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Als ik op uw gebruikersnaam brui0929 klik , krijg ik pagina niet gevonden , ik zie helemaal niks .

gr
door gravin2 - Apr 16, 2022 om 10:09
24 Antwoorden / Vragen

mijn naam hier is verwisseld met mijn naam op "Joop",

knap hoor!

ohja en er staat nu een getal achter.

Be
door Bewaklu - Apr 16, 2022 om 11:53
133 Antwoorden / 1 Vragen

TS: u bent abuis....

brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 16, 2022 om 13:17
98 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is geen fout of vergissing van mi. Ik hebmijn gebruikersnaam onder het zoekveld gebruikers in getypt en kwam tot mijn verbazing tegen dat mijn aantal antwoorden onder brui0929 verwijderd is.

sira
door sira Apr 16, 2022 om 16:40
2356 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u al eens een mailtje hierover aan de redactie gestuurd?

brui0929_20654
door brui0929_20654 Apr 16, 2022 om 19:15
98 Antwoorden / 1 Vragen

Ja toen ik weer eens keek hoeveel het aantal antwoorden zouden zijn heb ik de redactie gemaild.