Ondertiteling TV
Geachte
Ik heb nu vanaf dinsdagavond geen ondertiteling bij alle oproep.nl dit heb ik al gevraagd aan mijn provider UPC, die is ook vanaf woensdagmorgen er mee aan het doorgeven gegaan aan alles oproepen, tot nu toe nog geen enkele reactie gehad, wel hebben UPC het ook zelf nagekeken en ook die vragen allemaal aan hun door gegeven, wanneer en waar moet ik zijn met deze klacht, dit ligt niet aan de provider maar aan de publieke omroep en aan RTL omroep, dat ik nu en meerdere mensen geen ondertiteling hebben bij heel veel zenders is toch wel heel erg, je betaald er toch voor, kunt u mij verder helpen a.u.b.
Ook voor slechthorende heel erg maar voor iedereen is dit vreselijk, je kan vaak door het harde geluid en achtergrond geluid elkaar niet verstaan.
Dit heb ik ook al weer gegeven in het testpanel, en ik wil daar een keer echt wat meer aandacht aan word besteed, mijn provider is er al vanaf woensdagmorgen mee bezig geweest en alles door gegeven aan de omroepen van nl. en aan RTL omroepen.
er is nog niets gedaan wel doorgegeven, dus zowel omroep.nl en RTL omroep, wanneer doen ze daar eens wat op.
Als het de ondertiteling voor doven en slechthorende betreft zou je een melding van teletekst moeten krijgen bijv. pagina 888 niet oproepbaar, in dat geval ligt het aan het meegezonden txt signaal. Is het bij gewone ondertitelde programma's ook het geval dan ligt de oorzaak bij de eigen tv, het laatste lijkt me waarschijnlijker want ander had het wel klachten geregend.
Gewone ondertiteling hebben wij gewoon bij UPC. Of bedoel je in dit geval 888? Hier heb ik geen ervaring mee.
Ik heb gewoon ook ondertites, maar een vraag heeft u HD ontvangst? Bij ziggo heb ik wel met de kanaal 5 to10 last dat teletekst niet krijg af en toe.
Maar bij ziggo is kanaal 901 tot 910 beschikbaar als standaard onvangst en daar krijg ik dus wel TT.
speedy42, vervelend voor je maar kan alleen maar schrijven dat ik wel gewoon ondertiteling heb, zowel de Nederlandse als de buitenlandse kanalen. Uiteraard niet op de "echt" buitenlandse programma's die we kunnen ontvangen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?
Een huurder van onze flat (66 woningen) heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen.
De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven.
Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste
...
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer