sp
door speedy42 Jan 28, 2012 om 02:55
Elektronica & tv

Ondertiteling TV

Geachte
Ik heb nu vanaf dinsdagavond geen ondertiteling bij alle oproep.nl dit heb ik al gevraagd aan mijn provider UPC, die is ook vanaf woensdagmorgen er mee aan het doorgeven gegaan aan alles oproepen, tot nu toe nog geen enkele reactie gehad, wel hebben UPC het ook zelf nagekeken en ook die vragen allemaal aan hun door gegeven, wanneer en waar moet ik zijn met deze klacht, dit ligt niet aan de provider maar aan de publieke omroep en aan RTL omroep, dat ik nu en meerdere mensen geen ondertiteling hebben bij heel veel zenders is toch wel heel erg, je betaald er toch voor, kunt u mij verder helpen a.u.b.

Ook voor slechthorende heel erg maar voor iedereen is dit vreselijk, je kan vaak door het harde geluid en achtergrond geluid elkaar niet verstaan.
Dit heb ik ook al weer gegeven in het testpanel, en ik wil daar een keer echt wat meer aandacht aan word besteed, mijn provider is er al vanaf woensdagmorgen mee bezig geweest en alles door gegeven aan de omroepen van nl. en aan RTL omroepen.
er is nog niets gedaan wel doorgegeven, dus zowel omroep.nl en RTL omroep, wanneer doen ze daar eens wat op.

823 5 Rapporteer

ro
door ron530 - Jan 28, 2012 om 13:33
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Als het de ondertiteling voor doven en slechthorende betreft zou je een melding van teletekst moeten krijgen bijv. pagina 888 niet oproepbaar, in dat geval ligt het aan het meegezonden txt signaal. Is het bij gewone ondertitelde programma's ook het geval dan ligt de oorzaak bij de eigen tv, het laatste lijkt me waarschijnlijker want ander had het wel klachten geregend.

at
door athlox - Jan 28, 2012 om 14:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

Gewone ondertiteling hebben wij gewoon bij UPC. Of bedoel je in dit geval 888? Hier heb ik geen ervaring mee.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 28, 2012 om 14:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb gewoon ook ondertites, maar een vraag heeft u HD ontvangst? Bij ziggo heb ik wel met de kanaal 5 to10 last dat teletekst niet krijg af en toe.
Maar bij ziggo is kanaal 901 tot 910 beschikbaar als standaard onvangst en daar krijg ik dus wel TT.

tenormin
door tenormin - Feb 4, 2012 om 11:13
16933 Antwoorden / 108 Vragen

speedy42, vervelend voor je maar kan alleen maar schrijven dat ik wel gewoon ondertiteling heb, zowel de Nederlandse als de buitenlandse kanalen. Uiteraard niet op de "echt" buitenlandse programma's die we kunnen ontvangen.

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2012 om 11:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag speedy42,

Werkt dit ook niet Klik hier... ?

vr.gr.