ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Jun 19, 2018 om 15:40
Elektronica & tv

Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?

Wij hebben in 2010 een Cisco 8485DVB (TV-Ontvanger) gekregen van Ziggo, gemaakt op 29 September 2010
Ook wij hebben hem al jaren probleem loos gebruikt.
Maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
Dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: Loading... Please Wait
En ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
Ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
Eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.

Kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.

2754 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door janf43 - Jun 19, 2018 om 15:51
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bel Ziggo!

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 19, 2018 om 15:54
7188 Antwoorden / 3 Vragen
2

Bekijk deze handleiding eens, het zou ook kunnen dat er teveel is opgenomen en het geheugen tekort schiet, dan zou er eerst iets gewist moeten worden om ruimte te maken voor nieuwe opnames.
https://www.gebruikershandleiding.com/Cisco-8485DVB-HD-PVR/handleiding-5-479614.html

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2018 om 15:57
16845 Antwoorden / 202 Vragen
1

Zie de reactie van SJOPPIE@ maar het kan ook zijn  dat het apparaat defect is. Het is van Ziggo dus Ziggo zal u een nieuwe kunnen leveren. Normaliter gratis binnen het abonnement. U bent uw oude opnames dan wel kwijt.

aurora1
door aurora1 - Jun 19, 2018 om 17:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Je ouders vragen Ziggo te  bellen?
Dit op het forum van Ziggo voorleggen?
Zusterlief vragen?

panter22
door panter22 - Jun 19, 2018 om 18:50
6599 Antwoorden / Vragen
0

Het wordt tijd voor een nieuwe,deze tv ontvanger wordt niet meer gemaakt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/cisco-8485-dvb/
D
it zijn de nieuwe tv-ontvangers:

marita5
door marita5 - Jun 19, 2018 om 19:25
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Forumemperor24 , 

Misschien de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer