Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?
Wij hebben in 2010 een Cisco 8485DVB (TV-Ontvanger) gekregen van Ziggo, gemaakt op 29 September 2010
Ook wij hebben hem al jaren probleem loos gebruikt.
Maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
Dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: Loading... Please Wait
En ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
Ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
Eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.
Kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.
Bekijk deze handleiding eens, het zou ook kunnen dat er teveel is opgenomen en het geheugen tekort schiet, dan zou er eerst iets gewist moeten worden om ruimte te maken voor nieuwe opnames.
https://www.gebruikershandleiding.com/Cisco-8485DVB-HD-PVR/handleiding-5-479614.html
Zie de reactie van SJOPPIE@ maar het kan ook zijn dat het apparaat defect is. Het is van Ziggo dus Ziggo zal u een nieuwe kunnen leveren. Normaliter gratis binnen het abonnement. U bent uw oude opnames dan wel kwijt.
Ter info: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/cisco-8485-dvb/
Zou even contact opnemen met Ziggo: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/
Het wordt tijd voor een nieuwe,deze tv ontvanger wordt niet meer gemaakt.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/cisco-8485-dvb/
Dit zijn de nieuwe tv-ontvangers:
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer