Ar
door Arno. Meiejr Dec 27, 2023 om 15:02
Elektronica & tv

ORAL-B IO SERIES 7 ELEKTRISCHE TANDENBORSTEL

In de folder van 25 december tot 31 december 2023 , staat deze tandenborstel voor de prijs van 299.99 voor de prijs van 129.00.
Met vermeldt een korting van 52%.
Echter in de winkel krijg je die niet mee, voor de prijs van 129.00.
Als je de service dienst van kruidvat belt, geven die aan dat dit een fout is.
Mag dit, of moet kruidvat deze alsnog voor 129.99 verkopen.

2064 12 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 27, 2023 om 15:19
2076 Antwoorden / Vragen

Dit soort dingen kun je niet met een schaartje knippen, je kunt hooguit stellen dat als je het voor zou leggen aan de kantonrechter er een grote kans bestaat dat ze voor die €129 zouden moeten leveren. Wat moest u dan wel betalen, of was de voorraad op?

mahadma
door mahadma - Dec 27, 2023 om 15:19
11550 Antwoorden / 51 Vragen

Nee, dit is een dusdanig grote fout van 300 voor 130  dat dit duidelijk een fout. Kruidvat hoeft dit niet aan u te verkopen voor 130.00

Gr
door Grunn1 Dec 27, 2023 om 15:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Kruidvat verkoopt vaak producten met een korting van 50% (op de adviesprijs) dus is geen grote fout.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 27, 2023 om 15:33
7197 Antwoorden / 3 Vragen

Als er expliciet 52 % voordeel staat zie ik dat ook niet als een fout maar de mogelijkheid bestaat wel dat Kruidvat niet bij deze organisatie is aangesloten, Trekpleister wel maar daar is de aanbieding verlopen lees ik.

https://veel-voordeel.nl/aanbieding/oral-b-io-series-7-elektrische-tandenborstel/

Gr
door Grunn1 - Dec 27, 2023 om 15:49
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik zie in de folder geen oralB tandenborstel staan met een prijs van 299 voor 129.
In de folder staat wel dat alle io oralB tandenborstels 50% korting hebben (op de adviesprijs) met uitzondering van de io7.
Op de website van kruidvat staat echter wel de io7 met 50% korting.
Er wordt nergens een korting van 52% vermeld.

Ar
door Arno. Meiejr - Dec 27, 2023 om 16:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zie allebeste deals, blaszijde 8

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 27, 2023 om 18:53
2076 Antwoorden / Vragen

Wat moest u dan wel betalen? De aanbieding staat overigens as we speak nog gewoon live op de website, dat is dan voor een vergissing best vreemd.

rj
door rjw Dec 27, 2023 om 20:19
3269 Antwoorden / 5 Vragen

Wat is allebeste deals? De folder van Kruidvat? Daarin staan op pagina 8 geen tandenborstels.

sw
door swat1500 - Dec 27, 2023 om 22:08
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Als de aanbieding alleen bij een online aankoop is kunt u deze inderdaad niet in de winkel claimen.

gerbera
door gerbera - Dec 29, 2023 om 14:36
7368 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft dan blijkbaar een heel andere folder, Kruidvat geeft al een paar weken 50%, en geen 52%, korting op  de Oral-B type i0 echter staat er steeds bij met uitzondering van type i0 7. Verder staat er ook bij, "als prijsvoorbeeld enz," maar in de door u genoemde folder, en ook eerder uitgegeven folders, vindt ik nergens de i0 7 afgebeeld met die prijs. Dus vraag ik mij af of u wel de juiste folder heeft nml week 52, die geldig is van dinsdag 26 dec t/m zondag 31 december 2023. Overigens staat in die folder ook vermeld, Prijswijzigingen, druk en zetfouten voorbehouden, dus kan het Kruidvat zich daar op beroepen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 29, 2023 om 14:43
2076 Antwoorden / Vragen

Ik snap niet goed was mensen bedoelen maar als ik de folder op de site open staat het item er nog steeds in.

wi
door wilhelmina59 Dec 29, 2023 om 15:31
516 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt, maar als je op de site de betreffende aanbieding aanklikt gaat het toch een ander verhaal worden.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 29, 2023 om 15:45
2076 Antwoorden / Vragen

Dan zie ik dit, wat is daar dan een ander verhaal aan?

wi
door wilhelmina59 Dec 29, 2023 om 15:59
516 Antwoorden / 0 Vragen

(Barst) ik kreeg gisteren een heel ander verhaal..Xcuus

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 29, 2023 om 19:07
2076 Antwoorden / Vragen

Dat kan natuurlijk en u bent blijkbaar niet de enige maar als ik "gewoon" 'folder kruidvat' google krijg ik die vanaf de melding al te zien.

yv
door yvonblaauw - Dec 29, 2023 om 14:43
2 Antwoorden / Vragen

Online kan ik gewoon een witte bestellen voor 129,99. Dan maar niet naar de winkel zou ik denken.

Ja
door JannyBoe - Dec 29, 2023 om 14:51
520 Antwoorden / Vragen

Hallo Arno, dit artikel kunt u op de website van Kruidvat bestellen en daarna zonder bezorgkosten afhalen in een filiaal.
Dat dezelfde prijs niet geldt voor kopen zonder online bestellen staat er voorzover ik kan zien niet bij maar zal gezien uw verhaal het geval zijn.
Maar goed, u lost het op door te bestellen en af te halen voor de prijs die u wenst.

1paul
door 1paul - Dec 29, 2023 om 15:33
3162 Antwoorden / 0 Vragen

nee, als duidelijk is dat er een fout gemaakt zal zijn dan hoeft dit niet....

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 29, 2023 om 15:46
2076 Antwoorden / Vragen

Welke fout had je in gedachten, het artikel staat nog steeds voor die prijs op de website?

wi
door wilhelmina59 Dec 29, 2023 om 16:05
516 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het db vermoeden, gezien het feit dat ik gisteren een leeg veld kreeg na doorklikken, dat de site is aangepast

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 29, 2023 om 19:09
2076 Antwoorden / Vragen

Net nog gekeken en gelijk maar even  gecaptured, hierboven te zien. Ik reageer omdat mensen vanaf de melding al aangeven dat ze het niet kunnen vinden terwijl het daarstraks net zo in beeld stond als bij de melding. Vroeger had je dat vaak als mensen die hun pc het liefst een aluhoedje op hadden gezet (past niet) en hun browser volkomen idioot instellen aangaven dat dingen niet werken zonder te beseffen dat ze de problemen zelf veroorzaken, maar dat hoeft natuurlijk niet het probleem te zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 29, 2023 om 19:34
16872 Antwoorden / 202 Vragen

Als zoals u stelt dit werkelijk in een folder staan, dan is er ook m.i. sprake van een relevante fout en hoeft men dat bij Kruidvat niet te leveren.

Zie dit wat u eventueel toch wel kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/prijzen-en-kosten/voorbeeldbrief-niet-eens-met-prijsfout

En toch ook dit (terzijde): Dit is frappant, laat ik nu vooral gisteren een 3-berichten hebben gezien waaronder 1 dat ik 'een winnaar'zou zijn om deze tandenborstel voordelig te kunnen kopen. Vanuit verscillende bronnen, in ieder geval 2 zogenaamd afkomstig van BOL.com maar niet met een BOL.com verzendadres maar een ;'merkwaardige' en daarmee  in ieder geval niet van Kruidvat. Ik heb dat als spam weggezet.