du
door dushi104 Nov 10, 2005 om 19:01
Elektronica & tv

Philips DVDR 725H

Een aantal maanden geleden heb ik bovengenoemde harddiskrecorder aangeschaft. Na een poos deed de recorder helemaal niets meer. Als je op de on knop drukte dan zag ik "Philips" in het scherm verschijnen en daarna schakelde de recorder weer uit. De recorder is naar Philips gegaan waar hij ruim 5 weken geweest is. Vanmiddag heb ik hem terug ontvangen en nadat ik hem had aangesloten bleek dat hij nog steeds hetzelfde probleem heeft. Ik ben behoorlijk boos en dat is eigenlijk nog zacht uitgedrukt. Meteen Philips weer gebeld en nu wordt hij weer opgehaald. Ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben en hoe sta ik er juridisch voor???

703 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mi
door michiel79 - Nov 16, 2005 om 22:32
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Erg vervelend als je net een nieuw apparaat hebt gekocht. Heb je al eens op de philips site gekeken? Philips heeft daar voor alle apparaten diverse hulpmiddelen staan wat te doen bij een bepaalde storing/defect. Tevens kun je daar updates ophalen voor je apparaat, ikzelf heb met die site en helpdesk wel goede ervaringen. Het blijft natuurlijk wel raar dat je de site zo snel al nodig hebt.


(ps ik heb geen harddisc recorder maar een dvd recorder, maar ik neem aan dat dit voor jou apparaat ook mogelijk moet zijn)

ib
door ib - Feb 6, 2006 om 01:07
6 Antwoorden / 11 Vragen
0

Wij hebben sinds een paar weken ook een Philips harddiskrecorder in huis. Wel een ander type dan die van jou. Dit is de tweede die we kregen, de eerste deed het ook niet. We hadden toch echt geen zin om deze weer retour te sturen. We hebben een schijfje met update opgestuurd gekregen van Philips en sindsdien doet ie het prima. Het vervelende is alleen dat we hem via Wehkamp hadden gekocht en die verkochten en verkopen deze apparaten gewoon zonder update. Zodat velen mensen dit probleem krijgen.


Philips zei dat ze deze verouderde recorders dan nog hadden liggen. Ik hoop dat veel mensen hier wat mee kunnen!


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:22
Geldzaken & recht

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer