me
door mercedes320 Sep 25, 2007 om 21:56
Elektronica & tv

Regio tv

hallo

waarom niet de juiste regionale tv in almere (flevoland)

volgens de beschrijving en het contract moeten wij in almere onze eigen regio tv hebben in dit geval dus tv flevoland en niet at5 en er zijn veel mensen die met dit probleem zitten en wil graag weten waar dit probleem zit want wij wonen tenslotte in flevoland en daar behoor je tv flevoland te krijgen wie heeft dit probleem ook en hoe krijgen wij tv flevoland

gr ronald

226 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 25, 2007 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een abonnement met UPC hebt dan heb je TV Flevoland wel maar bij Digitenne is de keuze gevallen op AT5.

Wanneer dat eens aangepast gaat worden, mogelijk pas als ze een groter gebeid bereiken.

Troost je de gedachte, wat ik er van weet is het kort en alleen maar herhalingen. Radio Flevoland doet het mogelijk ook niet, of wel?

Knullig hé, ben je van UPC af heb je dat weer.
Kijk zelf nog maar weinig TV, er is voor mij echt niet veel meer te zien.

One Eye

ve
door verwijderd - Sep 26, 2007 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dien een klacht in bij het Proviciebestuur. Digitenne behoort de publieke omroep door te geven van de regio waar u woont.Richt uw vraag in ieder geval ook aan Omroep Flevoland zelf.