kotor
door kotor Jul 10, 2012 om 12:38
Elektronica & tv

Samsung teletekst

Hoi,

bij samsung weten ze het niet maar misschien weet hier iemand de oplossing....

Mijn vriendin was vanmorgen met teletekst bezig en nu heeft ze iets veranderd waarvan ik niet begrijp hoe het weer terug te zetten.....onderin staat normaal nieuws/weer/sport in combinatie met je kleurentoets maar nu staat daar 100/200/300/400 iemand een idee hoe ik dit weer terugzet?

Ja, fabrieksinstellingen maar probeer ik nou juist te voorkomen.

BvD Kotor

12081 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enige wat ik kan bedenken is te kijken of er geen instellingen veranderd zijn. Bijvoorbeeld een taalinstelling.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Staat nog gewoon allemaal op NL.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Welke Samsung is het?

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zit er niet toevallig tijdelijk een storing bij TT?

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het gaat om een UE37ES6100W

Hij doet het op alle netten en het lijkt mij geen teletekst storing.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo ko6tor,

Al in de handleiding gekeken (zal wel), klik hier.
Op deze site kun je ook aanklikken dat je wilt chatten voor technische ondersteuning.
Weliswaar schrijf je dat ze het bij samsung niet weten, maar weet niet hoe je contact met ze hebt gehad.

Suc6

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op dinsdag 10 jul 2012, 13:18: Hallo ko6tor,

Al in de handleiding gekeken (zal wel), klik hier.


Volgens mij staat de oplossing bijna aan het einde van de gebruiksaanwijzing (Teletekstfunctie).

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

edrick3 schreef op dinsdag 10 jul 2012, 13:18: Hallo ko6tor,

Al in de handleiding gekeken (zal wel), klik hier.
Op deze site kun je ook aanklikken dat je wilt chatten voor technische ondersteuning.
Weliswaar schrijf je dat ze het bij samsung niet weten, maar weet niet hoe je contact met ze hebt gehad.

Suc6


De chat laden niet dus heb ik ze gebeld daar kwamen ze er niet uit enkel het antwoord fabrieksinstellingen....

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

"0 Modus: Hiermee selecteert u de
teletekstmodus (LIST/ FLOF). Als u deze
toets indrukt in de LIST-modus, schakelt u
de modus naar LIST-opslagmodus. In deze
modus kunt u met behulp van de toets
8 (opslaan) teletekstpagina's in een lijst
opslaan."

Het was dus de "source knop"waar je naar HDMI/DVI etc kan wisselen....erg vreemd dat ze dit bij samsung niet weten.

Bedankt allemaal.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@kotor,

Mooi zo, weer een probleempje minder.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer