ja
door jacques904 Oct 10, 2013 om 10:23
Elektronica & tv

Samsung TV zoekfunctie werkt niet

Ik heb een Samsung TV gekocht bij MediaMarkt op 29-04-2010, model UE40B7020 met de software T-CHUCIPDEUC-3002.2.
Het probleem is dat de zoekfunctie YouTube door Samsung niet werkt.
N.B. YouTube door Samsung, maar Samsung schuift het af naar YouTube en dan weet je natuurlijk nog niets. Heeft iemand hier een oplossing voor, dit is de enige app die ik gebruik.

4469 16 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 10, 2013 om 16:24
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Nou Jack, dit is een fijne vraag: heb exact dezelfde TV bij Media Markt besteld, aflevering a.s. zaterdag. Keek er naar uit maar na dit bericht: oh oh. Dus kan je pas antwoorden als dat ding in huis is.

ja
door jacques904 - Oct 10, 2013 om 16:37
26 Antwoorden / 3 Vragen

Op de achterzijde van de TV op het plaatje staat:

modelcode UE40B 7020WP XXN
type UE40B7020

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2013 om 16:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 10 okt 2013, 16:24]Nou Jack, dit is een fijne vraag: heb exact dezelfde TV bij Media Markt besteld

Weet je het zeker? Dit is nl. al een verouderd model en vlg mij nergens meer te koop.

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2013 om 17:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Het probleem is dat de zoekfunctie YouTube door Samsung niet werkt........

Heeft de zoekfunctie ooit wel gewerkt?

ro
door ron530 - Oct 10, 2013 om 17:39
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het betreft een semi smart tv en heeft geen internetbrowser. Bepaalde functie's binnen youtube werken dan ook niet naar behoren. Het kan heel goed zijn dat het ooit wel gewerkt heeft maar als youtube de site een facelift geeft dan kan de software van de Samsung die niet aan.

tenormin
door tenormin - Oct 10, 2013 om 17:52
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 10 okt 2013, 16:50][quote=tenormin schreef op donderdag 10 okt 2013, 16:24]Nou Jack, dit is een fijne vraag: heb exact dezelfde TV bij Media Markt besteld

Weet je het zeker? Dit is nl. al een verouderd model en vlg mij nergens meer te koop.

Hartstikke zeker maar....krijg net een mail dat ie niet meer geleverd word en dat ze een (goedkopere) zonder zoekfunctie o.a You tube kunnen leveren: de UE28F4000. Deze heb ik maar geaccepteerd, 't is maar voor de slaapkamer. Hij is nu inderdaad van de site af daar, maar stond er wel. Maar goed, gaat niet om mij en krijg 'um ook niet meer ;-)

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2013 om 17:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Tenormin: dan ben je via Google naar de MM site gegaan en dan kun je dus verouderde pagina's te zien krijgen. Tip: een volgende keer eerst op F5 klikken (= pagina vernieuwen) dan gaat het goed.

@ron: betreffend model heeft wel internet: KLIK

ja
door jacques904 - Oct 10, 2013 om 18:09
26 Antwoorden / 3 Vragen

Een smart TV is een TV met INTERNET.
De zoekfunctie YouTube door Samsung heeft meer dan 3 jaar perfect gefunctioneerd. De nieuwste update voor deze UE 40B7020 is toegepast (software). Op deze TV hoort de software T-CHUCIPDEUC-3002.2

Op de Samsung UE46D6200 heb je de software T-GAS6DEC-1016.0, BT-G.

Het kan dit of dat zijn, maar SAMSUNG MOET ZICH SCHAMEN. Het is YouTube door Samsung en zij schuiven het door naar YouTube.

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2013 om 21:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Net even gecheckt op mijn Samsung (ander model) daar doet de zoekfunctie het goed.

Je kunt proberen of het probleem wordt opgelost door You Tube te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.

ja
door jacques904 - Oct 10, 2013 om 21:55
26 Antwoorden / 3 Vragen

Carola bedoel je YouTube geheel verwijderen van de TV?

Het aan de onderkant verwijderen van YouTube en via Widget Gallery weer installeren, dat heb ik al gedaan.

Van de Tv verwijderen en opnieuw installeren, hoe doe ik dat?

ja
door jacques904 - Nov 3, 2013 om 10:56
26 Antwoorden / 3 Vragen

HET IS ECHT WAAR

Iedere week probeerde ik de Zoekfunctie van YouTube, echter altijd zonder resultaat. Ik vind dit heel erg jammer, namelijk het enige wat ik van TV-Internet gebruik.

Maar . . . . gisteren 2-11-2013 probeerde ik de Zoekfunctie wederom en het is te gek om waar te zijn.
De zoekfunctie van YouTube doet het PERFECT.

ja
door jacques904 - Aug 10, 2014 om 16:38
26 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=Jacques904 schreef op donderdag 10 okt 2013, 10:23]Ik heb een Samsung TV gekocht bij MediaMarkt op 29-04-2010, model UE40B7020 met de software T-CHUCIPDEUC-3002.2.
Het probleem is dat de zoekfunctie YouTube door Samsung niet werkt.
N.B. YouTube door Samsung, maar Samsung schuift het af naar YouTube en dan weet je natuurlijk nog niets. Heeft iemand hier een oplossing voor, dit is de enige app die ik gebruik.

ja
door jacques904 - Aug 10, 2014 om 16:47
26 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=Jacques904 schreef op donderdag 10 okt 2013, 10:23]Ik heb een Samsung TV gekocht bij MediaMarkt op 29-04-2010, model UE40B7020 met de software T-CHUCIPDEUC-3002.2.
Het probleem is dat de zoekfunctie YouTube door Samsung niet werkt.
N.B. YouTube door Samsung, maar Samsung schuift het af naar YouTube en dan weet je natuurlijk nog niets. Heeft iemand hier een oplossing voor, dit is de enige app die ik gebruik.

De ideale oplossing en de enige beste oplossing, had ik dat maar eerder geweten en SUPER SIMPEL.

Oplossing kostte mij € 20,99 bij MediaMarkt.
Internet kabel gekocht van 25 meter lengte en aangesloten op het Ziggo modem (even insteken) en daarna op de achterzijde van de televisie in LAN gestoken en dan drukken op de toets INTERNET van de televisie afstandsbediening en PERFECT.

O o, had ik dat maar eerder geweten.

ja
door jacques904 - Apr 1, 2015 om 21:03
26 Antwoorden / 3 Vragen

Heden werkt YouTube niet meer, jammer. Het is een netwerkstoring maar onoplosbaar, Samsung laat het afweten. Ziggo heeft hier in principe niets mee te maken.
Klik op de afstandsbediening van de Samsung TV en dan wordt aangegeven . . . Aansluiten, maar helaas gebeurd dat niet.
Verbinding verbroken door Netwerkstoring. Alleen het optiemenu is ingeschakeld.

door 1953 - Apr 1, 2015 om 22:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 10 okt 2013, 16:24]Nou Jack, dit is een fijne vraag: heb exact dezelfde TV bij Media Markt besteld, aflevering a.s. zaterdag. Keek er naar uit maar na dit bericht: oh oh. Dus kan je pas antwoorden als dat ding in huis is.

U kocht een Samsung televisie die al vijf jaar op de markt is?!

I hate Samsung!

tenormin
door tenormin - Apr 1, 2015 om 22:42
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 1 apr 2015, 22:13][quote=tenormin schreef op donderdag 10 okt 2013, 16:24]Nou Jack, dit is een fijne vraag: heb exact dezelfde TV bij Media Markt besteld, aflevering a.s. zaterdag. Keek er naar uit maar na dit bericht: oh oh. Dus kan je pas antwoorden als dat ding in huis is.

U kocht een Samsung televisie die al vijf jaar op de markt is?!

I hate Samsung!

Let even op datum vraag. En wat ik koop is overigens niet uw zaak!