na
door nax Feb 14, 2011 om 18:32
Elektronica & tv

Sms 2020

Al n paar keer informatie opgevraagd over een auto bij 2020 en dan krijg je 2 smsen met prijs,bouwjaar etc en dat kost je € 3.
Vandaag ontving ik als antwoord ineens 3 smsen, waarbij één met de mededeling dat de waarde van de auto niet meer te achterhalen was!
Kosten € 4,50!!!!!!!
Kassaaaa!

3194 8 Rapporteer

la
door lapto - Feb 14, 2011 om 19:17
53 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien een rare vraag maar wat is nu eigenlijk het punt ???

Je weet toch dat dit soort berichten veel geld kosten en vooral omdat je al een aantal keer gebruik heb gemaakt van deze dienst.

Greetings Lapto

la
door lapto - Feb 14, 2011 om 19:22
53 Antwoorden / 5 Vragen

Even ter aanvulling.

Wat kost het ?
Car******* kost €1,50 per ontvangen bericht, plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon. Voor elk kenteken dat je spot ontvang je max. 3 berichten. De totale kosten zijn dan €4,50 plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Dit staat heel duidelijk op de site en dit staat ook altijd op tv vermeld.

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2011 om 10:38
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Waarvan denk je dat die TV spotjes betaald worden?

pino123
door pino123 - Feb 15, 2011 om 11:18
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Het is natuurlijk wel vreemd dat de waarde niet meer de achterhalen valt en er dan €4,50 van je rekening af getrokken wordt.
Je hebt wel een juist kenteken ingevuld?

ta
door tascha_1970 - Feb 15, 2011 om 16:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

hey, dit herken ik
ik heb dat ook gehad maar dan met wat een huis kost, ik kon er niet vanaf komen er bleven steeds 2 smsjes komen en je kan je niet afmelden want je hebt geen abonnement, uiteindelijk is gelukt via een site dat er dit soort smsjes niet meer kunnen, gelukkig want die maand kosten het er extra veel door
gr: Natascha

na
door nax - Feb 15, 2011 om 17:01
17 Antwoorden / 10 Vragen

ja zeg,ik wist dat ik altijd 2 smsen terug kreeg,maar door dat 3de smsje(waarin alleen stond dat de verkoopwaarde niet te achterhalen was)werden het er drie,snappezvous

rj
door rjw - Feb 15, 2011 om 20:04
3262 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=nax schreef op dinsdag 15 feb 2011, 17:01]ja zeg,ik wist dat ik altijd 2 smsen terug kreeg,maar door dat 3de smsje(waarin alleen stond dat de verkoopwaarde niet te achterhalen was)werden het er drie,snappezvous

Waarschijnlijk past de complete tekst niet in 2 berichten.....

Redacteur
door Redacteur - Feb 16, 2011 om 15:57
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Zoals aangegeven op de site, gelieve consumentenvragen in de rubriek Vraag & Beantwoord te stellen. Een discussie starten? Dat kan in deze rubriek!

De redactie