lottesanne
door lottesanne Nov 18, 2014 om 07:28
Elektronica & tv

Tom Tom werkt niet meer goed

Ik heb een Tom Tom waar ik al een keer opnieuw een kaart heb geïnstalleerd. De reden hiervoor was dat een back-up was mislukt en het navigatiesysteem toen helemaal niets meer deed. Van Tom Tom heb ik toen nieuwe software en kaarten gekregen.
Vanmorgen werd ik geconfronteerd met het probleem dat Tom Tom tijdens het rijden ineens uitviel. Hij startte opnieuw op en de route was verdwenen. Toen ik de route opnieuw wilde instellen bleef de Tom Tom hangen, dat wil zeggen, nadat ik het nummer van het adres intypte ging hij niet verder. Een tijdje later startte Tom Tom opnieuw op en dat gaat maar zo door.
Wat voor probleem kan dit zijn en kan een nieuwe installatie het probleem verhelpen.

680 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2014 om 09:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lottesanne,

.....Wat voor probleem kan dit zijn.....
Geen idee.

.....kan een nieuwe installatie het probleem verhelpen....
Ik zou zeggen: probeer het eens, dan weet je het.

En mocht het niet lukken: weer contact opnemen met de leverancier.

Suc6

di
door digioma - Nov 18, 2014 om 10:27
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hoe oud is je Tom-Tom?
Heb je al eens gereset? Ergens onderaan zit een piepklein gaatje en door met een paperclip erin te steken reset je je Tom-Tom; wij hebben voor dat doel altijd een paperclip in de auto liggen.
Maar misschien heb je dat al gedaan... dan succes

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2014 om 10:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@digioma,

Prima advies.

@lottesanne,

Info over resetten: klik hier.

Met vr.gr.

lottesanne
door lottesanne - Nov 18, 2014 om 12:41
438 Antwoorden / 47 Vragen
0

Ik zal het proberen. Hopelijk helpt dat.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer