wilma1981
door wilma1981 Sep 12, 2016 om 20:38
Elektronica & tv

Toponegadgets en onbeperktstreamen.nl

ik heb bij onbeperktstreamen.nl een kodi kastje met speciale afstandsbediening en k3 kabel besteld waar ik meer kan streamen (is de bedoeling) ik zou hier films en muziek vanaf 1942 mee kunnen bekijken.
nu is het in het begin goed gegaan maar ineens kreeg ik een raar scherm als ik kodi op wilde starten.
via mail Facebook en whattsapp (2 nummers) geprobeerd contact te leggen om te vragen wat te doen.
alles werd gelezen maar niet beantwoord.
toen heb ik op de Facebook site van onbeperktstreamen een vraag geplaatst richting andere klanten of hun er ook last van hadden of wisten wat ik moest doen aangezien de firma me zelf niet hielp.
het berichtje is verwijderd maar ik werd nog niet geholpen dus toen een berichtje erop gezet dat het jammer was dat ze wel me berichtje konden verwijderen maar mij niet konden helpen.
nu hebben ze dit ook verwijderd en me geblokkeerd of Facebook.

2398 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2016 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gezellig dat u ons dat allemaal verteld. Maar wel jammer dat u geen films van 1935 tot 1942 kon kijken. :-))

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2016 om 21:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Tsja, dat soort kastjes werken vaak maar eventjes. Als je handig bent dan kan je er zelf misschien andere apps op zetten met hetzelfde doel.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 12, 2016 om 21:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Is de K3 kabel wel van een Studio 100 licentie voorzien?
Maar even zonder gekheid dit soort kastjes beloven altijd heel veel maar slechts weinigen werken nog na een wat langere periode.  Is er misschien een firmware update te krijgen  of is er de mogelijkheid om je kastje van andere software te voorzien.
Diewilik

aurora1
door aurora1 - Sep 12, 2016 om 21:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens op het kodi forum.

newmikey
door newmikey Sep 12, 2016 om 22:19
830 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is inderdaad het enige juiste anwoord. Kan zijn dat Kodi even bijgewerkt of opnieuw opgestart moet worden of dat één van de plugins dwarsligt. Op mijn Raspberry Pi van €45 draait Kodi alweer een jaar zonder enig probleem en kan ik veel (niet alles) kijken, maar tot 1942? Dàt heb ik zelfs niet eens geprobeerd...

Misschien maar even een verse Kodi downloaden en installeren, bent u gelijk ook die specifieke plugins kwijt die bij zo'n voorgeinstalleerde versie meegebakken worden.

ge
door ger1957 - Feb 13, 2017 om 22:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Kodi is leuk, maar koop een goede box! Heb een box van AlleFilmsKijken (AFK) welke goed wordt beoordeeld op diverse sites, maar trap er niet in! Vaak uitval, buffering en geluid loopt niet altijd synchroon. Is zeker niet geschikt voor Eredivisie Live, want beeld hapert en geluid is een drama. Laat u niets wijs maken! Koop er ook geen IPTV bij, want dan ben ja nog meer geld kwijt en het voegt niets toe in de kwaliteit. Service van het bedrijf is dramatisch slecht en bij kritiek op Facebook worden je berichten verwijderd. ze werken alleen via internet en je kunt ze niet bezoeken......Heb een zeer snelle internetverbinding, dus dat is niet het probleem!

diumenge
door diumenge Feb 13, 2017 om 22:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ligt ook niet aan je internetverbinding, maar aan het feit dat je illegaal films en series probeert te streamen.

tijger1
door tijger1 Feb 13, 2017 om 23:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ ger1957. Ophouden met die onzin.

ne
door neodutchio Feb 13, 2017 om 23:51
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Zit je nu bewust steeds oude topics omhoog te gooien?

Lo
door Lolo1979 - Mar 7, 2017 om 11:50
1 Antwoorden / Vragen

Hoi,
ik heb hetzelfde mee gemaakt ik heb ook alles geprobeerd uiteindelijk adres in Oirschot gekregen  omdat me man anders ff langs zal komen, ik aangetekend alles verstuurd en ze hebben het pakketje gewoon geweigerd en nu zijn ze foetsie op Facebook , marktplaats etc. Dankzij post nl krijg ik het artikel terug te waarde van €119 maar hij doet het niet en ik heb inmiddels al wat anders duur foutje van €119 , ik had nog de kvk gecontroleerd en revieuws gelezen maak dus niks uit als je denkt alles goed te hebben voorbereid

wilma1981
door wilma1981 Mar 7, 2017 om 15:05
6 Antwoorden / 5 Vragen

goede dag idd nu zijn ze van Facebook was big niet toen ik de vraag stelde
maar deze site http://toponegadgets-com.webs.com is ook van hun en die doet het nog wel dus gaan gewoon door met mensen belazeren..
bij mij is de baas zelf nog thuis geweest omdat het niet goed was helaas maar even gewerkt ik had wat meer dan u betaald helaas ook voor niks...

tijger1
door tijger1 Mar 7, 2017 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mensen belazeren? Valt wel mee hoor. U wilt gratis kijken naar werk van anderen. Dus het is meer "dief en diefjesmaat".