orchideetje
door orchideetje Oct 12, 2009 om 23:09
Elektronica & tv

Upc

heeft iemand ook van die prettige ervaringen met upc?????

is er een storing en je geeft je storing via de computer door krijg je na 14 dagen eindelijk eens antwoord dat ze het op prijsstellen dat het online doorgegeven wordt zodat ze de klant snel kunnen helpen.

IS DAT SNEL?????LIJKT MIJ TOCH NIET NA 2 WEKEN.

had nu een probleempje met de factuur, de betaling was niet goed gegaan, en werdt GELIJK bedrijgd met afsluiting,

NIET DOOR IEMAND PERSOONLIJK HOOR, NEE, KRIJG JE EEN OF ANDERE COMPUTER BANDJE AAN DE LIJN DIE JE EVEN VERWENSEND TOESPREEKT, MAAR JE KON NIET VRAGEN WAT ER MIS IS GEGAAN. STOND STIJF VAN SCHRIK EN DACHT  WAT IS DIT NU WEER.

ZOIETS VERWACHT JE TOCH NIET?? IS TOCH BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK.

  ik een mailtje gestuurd hoe ik het probleem zo gauw mogelijk kon oplossen, wat denk je??? is nu een week geleden en al antwoord gehad??? NEEEEEEE.

PROBEER JE HET PER TELEFOON DAN LATEN ZE JE EEN KEUZEMENU DOORLOPEN VAN 5 MINUTEN VAN 10 CENT PER MINUUT,  EN DAN KRIJG JE TE HOREN DAT HET ERG DRUK IS OF DE WACHTTIJD MINSTENS 10 MINUTEN, DAT HET BETER IS HET LATER NOG MAAR EENS TE PROBEREN.

ZIN ZE BEZIG ZO HUN BANKREKENING TE SPEKKEN????

ZIJN ZE DAAR MET Z`N ALLEN OP VAKANTIE OF ZO!!!!!!!!!

OF ZIJN ZE IN SLAAP GESUKKELD??????

537 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 12, 2009 om 23:20
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--is nu een week geleden en al antwoord gehad??? NEEEEEEE.--

Komt vast door de storing ;-)

--ZIJN ZE DAAR MET Z`N ALLEN OP VAKANTIE OF ZO!!!!!!!!! --

Denk koffieleuten met Ziggo, daar is het al al net zo......... ;-(

edwardus
door edwardus - Oct 12, 2009 om 23:26
6844 Antwoorden / 14 Vragen

"had nu een probleempje met de factuur, de betaling was niet goed gegaan, en werdt GELIJK bedrijgd met afsluiting"

Dat is niet waar. Je krijgt eerst een herinneringsnota. Als je die ook niet betaalt, dan heb je kans dat als eerste extra diensten zoals internet worden afgesloten. Je bent dan minimaal 4 weken verder. Er is hier meer aan de hand dan je ons wil doen geloven.

UPC heeft wel een slechte reputatie op gebied van klantvriendelijkheid en servicegerichtheid, dat is al minstens 10 jaar zo, dus ik hoor hier niks nieuws.

Heb je ook een concrete vraag, of wil je alleen even je ei kwijt?

Heb je ook al contact gezocht met UPC Webcare?

orchideetje
door orchideetje - Oct 12, 2009 om 23:27
10 Antwoorden / 17 Vragen

HALLO STACEY

heb jij ziggo, mijn schoonzusje ook, en daar is het al niet veel beter.

als ik daar ook die trammelant verhalen hoor, gaan je haren ook van recht overeind staan.

wordt het niet eens tijd dat die kabelaars meer concurrentie krijgen??? en dat we net als bij internet providers eens zelf kunnen bepalen wie we als aanbieder van kabeltelevisie kunnen kiezen???

ze hebben het monopolie, dus ze hebben scheit aan de klant want die heeft verder toch niet zo veel te kiezen.

gr. orchideetje

orchideetje
door orchideetje - Oct 12, 2009 om 23:30
10 Antwoorden / 17 Vragen

nee hoor, heb geen herinnerings nota ontvangen.

dat was gelijk die onvriendelijke computervent die op me afgestuurd werdt.

edwardus
door edwardus - Oct 12, 2009 om 23:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is dan iets nieuws zeker. Misschien moet je er juist dankbaar voor zijn, het kan je extra incassokosten en een vervelend afsluitings-traject besparen. Zoals je weet ben je zelf verantwoordelijk voor tijdige en juiste betaling, ook in het geval dat een automatische incasso mis gaat.