Upc
heeft iemand ook van die prettige ervaringen met upc?????
is er een storing en je geeft je storing via de computer door krijg je na 14 dagen eindelijk eens antwoord dat ze het op prijsstellen dat het online doorgegeven wordt zodat ze de klant snel kunnen helpen.
IS DAT SNEL?????LIJKT MIJ TOCH NIET NA 2 WEKEN.
had nu een probleempje met de factuur, de betaling was niet goed gegaan, en werdt GELIJK bedrijgd met afsluiting,
NIET DOOR IEMAND PERSOONLIJK HOOR, NEE, KRIJG JE EEN OF ANDERE COMPUTER BANDJE AAN DE LIJN DIE JE EVEN VERWENSEND TOESPREEKT, MAAR JE KON NIET VRAGEN WAT ER MIS IS GEGAAN. STOND STIJF VAN SCHRIK EN DACHT WAT IS DIT NU WEER.
ZOIETS VERWACHT JE TOCH NIET?? IS TOCH BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK.
ik een mailtje gestuurd hoe ik het probleem zo gauw mogelijk kon oplossen, wat denk je??? is nu een week geleden en al antwoord gehad??? NEEEEEEE.
PROBEER JE HET PER TELEFOON DAN LATEN ZE JE EEN KEUZEMENU DOORLOPEN VAN 5 MINUTEN VAN 10 CENT PER MINUUT, EN DAN KRIJG JE TE HOREN DAT HET ERG DRUK IS OF DE WACHTTIJD MINSTENS 10 MINUTEN, DAT HET BETER IS HET LATER NOG MAAR EENS TE PROBEREN.
ZIN ZE BEZIG ZO HUN BANKREKENING TE SPEKKEN????
ZIJN ZE DAAR MET Z`N ALLEN OP VAKANTIE OF ZO!!!!!!!!!
OF ZIJN ZE IN SLAAP GESUKKELD??????
--is nu een week geleden en al antwoord gehad??? NEEEEEEE.--
Komt vast door de storing ;-)
--ZIJN ZE DAAR MET Z`N ALLEN OP VAKANTIE OF ZO!!!!!!!!! --
Denk koffieleuten met Ziggo, daar is het al al net zo......... ;-(
"had nu een probleempje met de factuur, de betaling was niet goed gegaan, en werdt GELIJK bedrijgd met afsluiting"
Dat is niet waar. Je krijgt eerst een herinneringsnota. Als je die ook niet betaalt, dan heb je kans dat als eerste extra diensten zoals internet worden afgesloten. Je bent dan minimaal 4 weken verder. Er is hier meer aan de hand dan je ons wil doen geloven.
UPC heeft wel een slechte reputatie op gebied van klantvriendelijkheid en servicegerichtheid, dat is al minstens 10 jaar zo, dus ik hoor hier niks nieuws.
Heb je ook een concrete vraag, of wil je alleen even je ei kwijt?
Heb je ook al contact gezocht met UPC Webcare?
HALLO STACEY
heb jij ziggo, mijn schoonzusje ook, en daar is het al niet veel beter.
als ik daar ook die trammelant verhalen hoor, gaan je haren ook van recht overeind staan.
wordt het niet eens tijd dat die kabelaars meer concurrentie krijgen??? en dat we net als bij internet providers eens zelf kunnen bepalen wie we als aanbieder van kabeltelevisie kunnen kiezen???
ze hebben het monopolie, dus ze hebben scheit aan de klant want die heeft verder toch niet zo veel te kiezen.
gr. orchideetje
nee hoor, heb geen herinnerings nota ontvangen.
dat was gelijk die onvriendelijke computervent die op me afgestuurd werdt.
Dat is dan iets nieuws zeker. Misschien moet je er juist dankbaar voor zijn, het kan je extra incassokosten en een vervelend afsluitings-traject besparen. Zoals je weet ben je zelf verantwoordelijk voor tijdige en juiste betaling, ook in het geval dat een automatische incasso mis gaat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer