UPC Horizon
Twee maanden geleden hebben wij ons door een UPC medewerker een Horizon box laten aan praten. Sindsdien kijken wij weer analoog, want na ettelijke telefoontjes en 4x winkelbezoek is het systeem nog niet aangesloten.
Ons werd toegezegd dat wij het oude systeem weer terug zouden krijgen. Na anderhalve week is dit nog niet gebeurd. Wel is de rekening van de Horizon gekomen. Maar weer UPC gebeld. Na een uur aan de lijn gehangen te hebben, krijg ik weer te horen wij zijn er nog mee bezig. De oude boxen zijn uit ons assortiment. Men probeert een gebruikte voor ons te vinden. De rekening van de Horizon moet in ieder geval betaald worden en kan later weer verrekend worden. Op mijn vraag of ik in ieder geval met de Kerstdagen een aansluiting heb, kan men geen bevestiging geven. Men gaat hun best doen. Moedeloos word ik hiervan
Misschien een gekke gedachte van mij; maar zelf even het systeem aansluiten? veel meer als wat kabeltjes steken kan het nooit zijn.
[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 5 dec 2012, 19:14]Misschien een gekke gedachte van mij; maar zelf even het systeem aansluiten? veel meer als wat kabeltjes steken kan het nooit zijn.
Misschien dat u gelooft dat UPC daar ook niet opkomt. Als u goed leest kan weten dat het niet aan TS ligt, er zijn al veel meer klachten hier langs gekomen van deze moeilijkheid.
Uiteraard hebben wij geprobeerd de Horizon zelf aan te sluiten, waarna wij code 1030 kregen. Volgens de UPC medewerker was dat niet zo mooi. Ons huis zou niet geschikt zijn voor Horizon. Een woning van 2 jaar oud! Volgens een andere medewerker kon het aan de ongeschiktheid van onze tv liggen. Een LG tv van 3 jaar oud. Dus u mag het zeggen.
[quote=dearagain schreef op woensdag 5 dec 2012, 19:24]*2013 wordt sowieso een slecht jaar, dus het wordt wel 2014
[quote=dearagain schreef op woensdag 5 dec 2012, 19:24]*2013 wordt sowieso een slecht jaar, dus het wordt wel 2014 Hij is leuk. Wij moeten de humor er maar van inzien.
@yvonne100,
Vervelend om te horen dat je nog niet bent teruggezet naar de oude situatie. We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen om een oplossing te bespoedigen.
Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van: 'Kassa forum'? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Marcel
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer