ro
door romyzwiers Jan 29, 2016 om 10:45
Elektronica & tv

Verhuizen Telfort

Hallo,

in december 2015 hebben wij een verhuisbericht doorgegeven aan Telfort, omdat we 22 januari gingen verhuizen (en nu dus zijn verhuisd). We hebben internet en interactieve tv van telfort. We kregen een bevestiging van ons verhuisbericht, dus gingen we er vanuit dat het een kwestie van de boel opstarten was, en klaar is kees. Dus niet.

Maandag de 25e januari met telfort gebeld, en wat bleek: het verhuisbericht had zo nooit met ons gecommuniceerd mogen worden en er had telefonisch contact met ons opgenomen moeten zijn. Goed, dat is dus niet gebeurd en daar kunnen wij toch niets aan doen?!
Vervolgens wist de medewerker te melden dat donderdag 28 januari KPN een update op de lijn uitvoert, dus dat het vanaf die dag allemaal zou moeten werken. Dus niet.

Weer gebeld met telfort. Nu staat de update van KPN voor 5 februari (?!) Dat is dus nog meer dan een week zonder internet. Echt onacceptabel. Bovendien wordt er steeds verkeerd met ons gecommuniceerd; de ene medewerker zegt A en de ander zegt B. Erg frustrerend en dat is nog zacht uitgedrukt.

Wat kunnen we hier nu aan doen? Want ik zie de bui wel hangen. Straks is het vrijdag 5 februari en doet het hele spul het nog steeds niet. We krijgen geen garantie van telfort dat alles dan werkt.

Heeft iemand advies?  Bedankt!

Vriendelijke groet,

Romy Zwiers

1046 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita567
door marita567 - Jan 29, 2016 om 10:52
1576 Antwoorden / 17 Vragen
10

hallo romy zwiers , 

Zie hier wat de consuwijzer schrijft als u geen gebruik kunt maken van een dienst , 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst


telfortwbcr
door telfortwbcr - Feb 4, 2016 om 12:29
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Romy,

Het is ontzettend jammer dat de verhuizing niet volgens plan verloopt en dat je verschillende verhalen van onze medewerkers te horen krijgt. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag je naw-gegevens in een [url=https://forum.telfort.nl/inbox/conversation?with=59984]privébericht[/url]. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Met vriendelijke groet,

Telfort Webcare

telfortwbcr
door telfortwbcr - Feb 4, 2016 om 13:52
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Romy,

Ik zie dat iets niet helemaal goed is gegaan in mijn vorige reactie. :P
Graag ontvang ik je naw-gegevens in een privébericht. Daarbij ook je verhaal toevoegen zodat mijn collega's weten waar het over gaat.

Met vriendelijke groet,

Telfort Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer