Vervolg UPC chaos
Wij zij al twee maanden bezig om van een niet aangesloten Horizon aansluiting af te komen.
Maar vandaag een mail gehad van UPC medewerker Rob Zijlstra, die zeer weinig hoop geeft voor de toekomst. Deze meneer gaat er nl. van uit dat wij contact hebben gehad met het callcenter nu alle problemen zijn opgelost. Niets is minder waar!!! Er is nl. nog niets gebeurd !!!!!!! Wij kijken nog steeds analoog en betalen voor een duur Horizonsysteem.
Ik ga nu toch echt serieus denken om uit dit achterlijke land te emigreren.
Groet, Yvonne 100
Moet je zeker doen uit dit achterlijke land emigreren omdat je kabel aansluiting het niet goed doet. Doei doei.
@yvonne100,
Zoals ik in een reactie op een andere post heb aangegeven kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van: 'Kassa forum'? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Marcel
[quote=yvonne100 schreef op donderdag 6 dec 2012, 19:28]
Ik ga nu toch echt serieus denken om uit dit achterlijke land te emigreren.
Groet, Yvonne 100
Doei. Veel plezier. Maar je weet toch ook dat het gras aan de andere kant groener is omdat er meer stront op ligt?
[quote=jorisw schreef op vrijdag 7 dec 2012, 16:04][quote=yvonne100 schreef op donderdag 6 dec 2012, 19:28]
Ik ga nu toch echt serieus denken om uit dit achterlijke land te emigreren.
Groet, Yvonne 100
Ik zal u hier niet van tegen houden mensen die zulke opmerkingen maken, kunnen dat ook veel beter doen. Dan zijn we ze hier kwijt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer