mickie
door mickie Mar 22, 2009 om 20:17
Elektronica & tv

Verwijderde foto's

Mijn dochter heeft foto's gemaakt met haar digitale camera, ze ook bekeken door het geheugenkaartje in de pc te stoppen, maar is die vergeten op te slaan. Vervolgens heeft ze de foto's verwijderd van het kaartje. Paniek in de tent natuurlijk. Ik kan me vergissen uiteraard, t kan ook een domme vraag zijn maar ik wil toch dit proberen:  ik meen dat ik een keer iets gelezen heb over dit probleem op deze site en dat deze foto's toch terug te halen waren, maar hoe gaat dat dan?

811 19 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 22, 2009 om 20:47
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Zijn de fotos verwijdert met delete, of door te formateren? In het eerste geval zou u de fotos terug kunnen vinden in uw prullenbak!

csb5
door csb5 - Mar 22, 2009 om 20:48
85 Antwoorden / 6 Vragen

kijk voor een programmaatje,bij download.com .foto recover.

heb het ook n keer gehad en ze zo terug gehaald.

sucses csb5

csb5
door csb5 - Mar 22, 2009 om 20:57
85 Antwoorden / 6 Vragen

www.cardrecovery.com

ga hier maar naar toe succes

mickie
door mickie - Mar 22, 2009 om 23:11
111 Antwoorden / 33 Vragen

csb5

Klopt t dat hier flink voor betaald moet worden? Is er geen goedkopere manier?

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 22, 2009 om 23:25
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Cardrecovery heeft een gratis trial. Heeft u de software gedownload via www.cardrecovery.com? Wat verschijnt er nu in beeld? Moet u een SMS sturen???

sh
door shipsmate - Mar 23, 2009 om 13:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Recuva (www.recuva.com) = gratis en goed

Suc6

ja
door jarivla - Mar 23, 2009 om 13:28
194 Antwoorden / 101 Vragen

Goedemiddag Mickie, met PC Inspecteur - smart recovery is het mogelijk om gewiste foto's weer op de smartkaart terug te plaatsen mits erna geen nieuwe opnames zijn gemaakt. Ik hoop dat het je lukt.

ov
door overhof - Mar 23, 2009 om 14:28
2 Antwoorden / 7 Vragen

Ik zelf zou het ook graag weten

ro
door robie - Mar 23, 2009 om 14:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het programma
Don't panic 2 exe binnen te halen

pierre60
door pierre60 - Mar 23, 2009 om 14:47
132 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens op je pc bij "recentelijk gewijzigd" of anders bij  "zoekopdrachten" en dan naar "recente afbeeldingen"  Wie weet...misschien staan ze daar nog in. Succes

audb
door audb - Mar 23, 2009 om 14:56
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://rapidshare.com/files/208263992/5.20.0212-PROXY.rar

Om nou 40 euro voor 1x te gebruiken  te gaan betalen?

mickie
door mickie - Mar 23, 2009 om 21:33
111 Antwoorden / 33 Vragen

Nou, ze heeft bijna alles geprobeerd, maar niks is gelukt, jammer genoeg.
Waarschijnlijk zijn we ze gewoon kwijt.

mickie
door mickie - Mar 23, 2009 om 21:44
111 Antwoorden / 33 Vragen

audb,

Dat bedoelde ik nu, er wordt flink geld gevraagd, ze heeft het geprobeerd, er kwamen wel foto's tevoorschijn maar die waren ook nog eens beschadigd. Nou is het idd heel jammer van sommige foto's, maar om er zoveel voor te betalen, nee. t Is dom geweest maar goed, t zal niet snel meer gebeuren, denk ik (hoop ik). Het was dubbel jammer omdat ook nog vorige week haar laptop voor de 2e keer in 3 maanden gecrasht is, en daar stonden toevallig ook nog een boel foto's op die nog niet op een schijfje stonden. In ieder geval bedankt voor alle behulpzame reacties, ik zal ze bewaren, misschien hebben wij of andere mensen er in de toekomst nog iets aan!

edwardus
door edwardus - Mar 23, 2009 om 21:58
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Deze link wijst naar je C: schijf (en verklapt je naam). Daar kunnen we niet van downloaden.

edwardus
door edwardus - Mar 23, 2009 om 22:10
6844 Antwoorden / 14 Vragen
mickie
door mickie - Mar 23, 2009 om 22:20
111 Antwoorden / 33 Vragen

Edwardus,
Dit zal ze ook proberen, na morgen want dan hebben we geen kans hiervoor. Dus reactie volgt wat later.
Bedankt!

pi
door pietlut - Mar 23, 2009 om 22:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

Wat perfect werkt is PC Inspector File Recovery, zelfs na het opnieuw maken van foto's op dezelfde schijf waren er de foto's er nog goed af te halen. Ik heb dit programma destijds gratis gedownload en werkt zels bij externe geheugens waar je "perongeluk"iets op hebt gewist.

patrick555
door patrick555 - Mar 24, 2009 om 11:00
31 Antwoorden / 0 Vragen

Het .rar bestand is versleuteld. wat is de code?

edwardus
door edwardus - Mar 24, 2009 om 20:56
6844 Antwoorden / 14 Vragen

De code is:
"illegale software is op de Kassa site niet toegestaan"

Betaalsoftware is lang niet altijd beter dan freeware, dus probeer die gratis progs nou maar.