Waarom voor kpn klanten geen tijdelijke oplossing bij een grote glasvezel storin
In onze buurt is al enige tijd, weken, een glasvezelstoring. Omdat dit een grote storing is mogen servicemedewerkers geen tijdelijke voorziening sturen zoals bijvoorbeeld Digitenne. Dit vind ik heel gek, maar ik krijg dit niet voor elkaar aan de telefoon. Ik zou graag hierover ook een klacht hogerop in de organisatie willen leggen maar ook daar kom je niet via de site. Alles wordt terug geleid naar de basis. Hoe kom ik hier doorheen?
Geachte Jaques,
Kunt u, ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?
Om welke plaats/stad gaat het?
Doet alles het niet (geen internet/tv/bellen)?
Ik raad u aan om uw klachten op papier te zetten en aangetekend op te sturen naar het hoofdkantoor van KPN.
Bewaar een kopie voor uzelf.
Om welke plaats/stad gaat het; Gendt Overijsel
Doet alles het niet (geen internet/tv/bellen)? Klopt
Dus weer overbodige vragen anders vraagt de TS niet om Digitenne!
Zinloos om op de vragen van Amsterdammer antwoord te geven, Het zal U echt geen antwoord van hem opleveren.
Geachte Koekeloer,
Waarom vindt u het niet belangrijk om te weten waar de storing is?
Kijk eens naar het antwoord van TS hieronder : niet iedereen heeft die storing......
Postcode is o.a. 6691ZZ
er komt geen glasvezelsignaal meer binnen dus internet en tv doen het niet meer bij meerdere adressen, maar niet bij iedereen!
Volgens KPN storingen, zijn er bij jullie geen storingen. https://www.kpn.com/?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Only-KPN:c=kpn+%7C+only+%7C+brd+%7C+alg:d=kpn+%7C+merknaam+%7C+exact:co=kpn:f1=kpn:f2=e&ds_rl=1079045&gclid=Cj0KCQjw2tCGBhCLARIsABJGmZ4XqzLG0ML-7UFCwHYOQrOVovvU7BddrVvWNFHSKX6CsJ24AHnDCGMaAhjOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Je werkt nu op je telefoon? Of doet alleen de tv het niet.
Stel je vraag op het forum:
https://forum.kpn.com/
Wat is enige tijd? Dagen, weken? Een tijdelijke voorziening is geen onderdeel van het contract (tenzij daar expliciet afspraken over zijn gemaakt), creditering voor de dagen dat het niet werkte is wel (wettelijk) geregeld.
Vreemde is dat het niet bij iedereen is dus is er wel signaal op de kabel. Neem aan dat u alles al heeft uitgeprobeerd zoals modem losgekoppeld, reset heeft gedaan, alles losgekoppeld en opnieuw aangesloten. Zo niet probeer dit dan eens, lijkt mij nml sterk dat KPN u weken zonder verbinding laat zitten. Op het KPN forum wordt u ook netjes geholpenals u daar het probleem aankaart, althans mijn ervaring.
KPN Gendt. Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel geen problemen bij KPN
Mogelijk ietwat laat maar deze info is m.i. voor u van belang: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider en/of deze: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder
Dank voor alle reacties. Nogmaals: er komt geen signaal binnen van de glasvezel verbinding. Alles is al geprobeerd maar het schijnt graafwerk te moeten worden. Ik heb ook gezien dat er "geen storing " staat bij KPN. Maar de werkelijkheid is anders en de tientallen telefoontjes naar KPN krijgen als antwoord dat er een "ticket " open staat en de klantenservice daarom niets kan doen.
als er een ticket openstaat kan u om een direct online pakket vragen
Geachte Jacqusdeb,
Vervelend dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden.
Voor tiendagen geleden hat ik eerst storeng op tv. Het begon met overschakelen van het ene- naar het andere programma. Toen een herstart gedaan maar ook dat werkte niet.
KPN bellen leverde niet echt een bevredigend antwoord op. Er was geen storing en sturen monteur kwam voor mijn rekening. Heb het zi gelaten en zelf verder gaan proberen. Glasvezel eruit internet dus op stand dood en interactieve tv (Itv) ook op zwart. Alleen mobiel internet bellen nog mogelijk. Toen na verloop van een uur alles weer aangesloten en toen bleek dat er wel een storing bij KPN zat.
Nog even de klantenservice gebeld en die wisten nog van niets. Raar maar waar. Na vieruur geen signaal was de storing verholpen.
Ik heb wat jaren terug een storing gehad. Opgelost met een draadje naar de buren die een andere provider hadden. Maar volgens mij is de glasvezel weer een aparte bv die diensten verleend aan teleproviders.
reparatie aan glasvezel kabel word gedaan door kpnnetwerknl, die besteed dit dan weer uit
Nieuw op Vraag & Beantwoord
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer