Wat kan ik het beste doen
Juni 2004 hebben wij een JVC DVD recorder gekocht en een JVC plasma TV bij Scheer en Foppen. De DVD recorder is al vanaf dag 1 niet goed geweest. "Loading" problemen. Ik heb diverse keren contact gehad met de winkelier en er is een paar keer iemand bij ons thuis geweest maar helaas het probleem kon niet verholpen worden. Na 3 maanden wilde de winkelier dat ik het apparaat liet repareren, daar ben ik niet mee akkoord gegaan en kreeg uiteindelijk een nieuw apparaat mee naar huis. Ook deze had de loading problemen en in november hebben wij het apparaat naar een servicestation gebracht op advies van JVC. (de winkelier verleent tot de dag van vandaag geen service) Het loading probleem is vanaf die tijd verdwenen dus het heeft geholpen. Helaas zijn nog niet problemen weg, want ik heb geen geluid over de TV van alles wat we via de DVD afspelen incl. TV-uitzendingen via de DVD. Ook het opnemen gaat niet goed. Wel goed beeld van de opgenomen programma's maar geen geluid wel een hoop gekraak. Net heb ik Scheer en Foppen weer gebeld en gevraagd of er iemand langs kan komen om alle instellingen en aansluitingen na te kijken. Dat kan wel maar ik moet er voor betalen. Nou dat vertik ik dus! Wat kan ik nou het beste doen. Ik ben de nieuwe apparatuur zo spuugzat..............alleen de radio is goed en daar geniet ik dan maar van. Maar ja straks is het juni en dan is mijn jaar garantie om, ik heb overigens wel extra garantie aangekocht tot juni 2009. Ik hoop dat u mij op weg kan helpen............. Groeten Yvonne
Hallo Yvonne, Deze kwestie is zeer ten nadele van Scheer en Foppen, aangezien ze landelijk opereren en ook de naam van JVC in discrediet brengen, mijn advies.U hebt al contact gehad met de importeur van JVC,herhaal dat contact met een schrijven(aangetekend) en deel de Importeur mede dat u deze gang van zaken middels dit consumenten programma (Kassa) naar buiten hebt gebracht,daar zijn ze niet gelukkig mee!! Een kopie van de brief naar de hoofdvestiging van Scheer en Foppen ik meen in Harderwijk, even deze zaak onder druk zetten.fred
Hallo Yvonne,
Dat de winkelier alleen tegen betaling wil komen kijken of de boel goed is ingesteld en aangesloten is niet zo vreemd. Ze zouden mensen te kort komen als elke klant maar kan verlangen dat de winkelier gratis komt instellen en aansluiten. Het beste kun je denk ik iemand in je omgeving, die een beetje handig is, vragen of die er even naar wil kijken. Als blijkt dat het inderdaad aan het apparaat ligt dan zou ik zeggen, neem het apparaat onder je arm en leg hem bij Scheer en Foppen op de toonbank. Je hebt recht op garantie en in jouw geval tot 2009. Dat in juni het eerste jaar garantie voorbij is maakt voor jou niets uit, je hebt immers tot 2009 'bijgekocht'.
suc6, Freya
Fred, bedankt voor je tip! Ik ga nu direct de brief maken en beide aangetekend versturen.
Ik laat je weten hoe dit verder afloopt!
Groetjes Yvonne
Ja, goed hè...!
Nu weten we eens te meer hoeveel waarde we moeten hechten aan het huidige 'waarderingssyteem'... ;-)
Dit is overigens geen kritiek richting redactie hoor, zij weten dat het
niet naar tevredenheid werkt en zijn druk bezig met vernieuwing.
Nog even geduld dus...
Enterprise.
Hallo Freya, Zo zie je maar weer als het bij de een druppelt begint het bij de ander te stortregenen.!!fred
Deze valt dan tenminste nog op. Zelf heb ik ook al eens meegemaakt dat ik op een bepaald aantal punten stond, vervolgens met een oranje balkje werd beloond en de volgende dag nog steeds op hetzelfde aantal punten stond. Kennelijk was het systeem deze even 'vergeten'. Freya
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik begrijp helemaal niets van de reactie "wow, da's knap" de daarop 2 volgende reacties.
Heeft het iets met mijn vraag of antwoord te maken of is het iets wat hier eigenlijk niet thuis hoort??????
groetjes Yvonne
Nee hoor Yvonne, dat heeft met je vraag zelf niets te maken. Maar zoals je ziet hebben beide antwoorden een oranje balkje gekregen. Het oranje balkje staat voor 'beste antwoord' en normaal gesproken kan dat er dus maar één zijn. Vandaar dus de verwarring. Freya
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer