ma
door margarete Sep 28, 2007 om 08:09
Elektronica & tv

Weiig koffie uit de senseo

ik heb laatst een link gezien door ene varabas over te weinig koffie in de senseo maar de onderkant van het apperaat komt niet overeen met de senseo die ik heb dus kan er ook niks aan verandere ging dat soms over een wat oudere senseo

ik krijg ook zo weinig koffie in me kopje wei heeft de goede oplossing ik hoor het graag gr margriet

500 9 Rapporteer

ma
door marnix1 - Sep 28, 2007 om 10:04
256 Antwoorden / 22 Vragen

Apparaat doorspoelen met een flinke scheut natuur-azijn in het water, dit doet u tot ie leeg is. Dan een paar keer het reservoir vullen en gebruiken. (zonder pad). Dan ook de pad houder es ff flink borstelen, Kijk of het gaatje in het midden niet helemaal dicht zit.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 28, 2007 om 10:16
16948 Antwoorden / 202 Vragen

kunt u de vraag meer expliciet maken? Heeft u wel een DE Senseo? Er zijn ook apparaten van andere fabrikanten waar andere pads in moeten. Ook veranderen modellen dus svp in ieder geval graag antwoord op de vraag: wat is het modelnummer en merk.

johanpc
door johanpc - Sep 28, 2007 om 10:22
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De nieuw serie senseo's geven bij 1 kopje de hoeveelheid water voor een esspresso kopje .

En het rechterknopje geeft een mok.

sommige senseo's , niet allemaal hebben een stelschroefje aan de onderkant.

varabas
door varabas - Sep 28, 2007 om 15:53
450 Antwoorden / 35 Vragen

De link waar de vraagsteller naar verwijst is:

Senseo meer/minder water

Misschien hebben anderen er wel wat aan.

Bassie

ma
door margarete - Sep 28, 2007 om 15:56
35 Antwoorden / 26 Vragen

weet iemand dan ook met de wat nieuwere modellen een link die wel overeenkomt met de senseo van philips die je aan de onderkant kan stellen

ma
door margarete - Sep 28, 2007 om 15:57
35 Antwoorden / 26 Vragen

ja grappig dat is het eerste wat ik gedaan heb aar ik wil een oplossing die wel werkt sorry hoor

ma
door margarete - Sep 28, 2007 om 15:59
35 Antwoorden / 26 Vragen

welke dan wel en welke dan niet

ik heb een philis senseo een nieuwer model niet de allernieuwste

bu
door buitenkamp - Sep 28, 2007 om 22:39
49 Antwoorden / 1 Vragen

Alleen de modellen HD 7800 hadden dit. U zult waarschijnlijk een HD 7810 hebben, en die zijn niet te verstellen.

gr Ron

an
door anneke1951 - Oct 12, 2007 om 13:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hadden een senseo die niet eens halve kopjes meer gaf. Een paar keer een mail naar Senseo gestuurd met die vraag is daar wat ana te doen. We ontkalkten hem regelmarig dus daar kon het niet een liggen. Toen hebben we hem weg gegooid, en je gelooft het niet de volgende senseo ging dat na een jaar weer doen halve kopjes geven en ook kregen we geen schuimlaagje er meer op.  Nu hebben we dus al weer 1 1/2 jaar een nieuwe , en gelukkig nog geen problemen mee.

Anneke