tj
door tjj Sep 23, 2005 om 20:27
Elektronica & tv

Wie heeft er problemen met Home Telefonie?

Wij zijn overgegaan naar Home Telefonie, het zou eerst in Juni al gebeuren maar het was nog niet perfect aldus Home.

Nu dus krijgen we een brief met de melding:

Home Telefonie voldoet nu aan de hoge kwaliteitseisen die wij eraan stellen.

Uw aansluiting gaat per 19 September in, en dat was ook het geval bellen dus.

Maar 20 September om 20:00 geen verbinding???

Wel internet geen telefonie, sinds 4 dagen kunnen we niet bellen. En met de klantenservice van Home komen we niet verder, we bellen 4 keer per dag, ja meneer de technische dienst is er mee bezig dat schiet dus niet op.

Zijn er nog meer klachten omtrent dit probleem???

Ik weet het niet meer, wat te doen??

301 1 Rapporteer

ch
door chrisje1 - Sep 24, 2005 om 12:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tjj,

Het is een gekkebende bij @home telefonie geweest, ze hebben een leuk pakket te bieden voor een relatief lage prijs, ( KPN loopt met haar vaste pakket hopeloos achter! )

De klant wordt nu in deze tijd behoorlijk prijsbewust, en het pakket van @home is momenteel het goedkoopste wat er te krijgen is!,

Dus heel veel klanten sprongen weg bij KPN, en gingen bij @home een internetverbinding/telefoon aanvragen,

@home kon de aanvraag bij lange na niet aan, en was zo stom om veel te veel aanvragen toe te laten, dit in combinatie met een zeer slechte serviceverlening, duizenden klanten hebben ruzie met @home, en zaten én zitten vaak langer dan een maand zonder vaste telefoon!,

De helpdesk is diep triest te noemen, en wordt "bevolkt" door mensen die totaal geen verstand van zaken hebben over de telefonie, en de klant wordt dan al snel van de ene naar de andere medewerker gestuurd,

De technische dienst van @home is ook een grote chaos!, een relatief eenvoudige handeling, zoals een kabel/telefoon modem aanmelden bij het @home netwerk kan soms wel een maand duren!, terwijl dit een relatief gemakkelijke handeling moet zijn voor de TD van @home!,

Er is ook even een aanname stop geweest bij @home telefonie, om eerst de boel wat te reorganiseren, dit is maar ten dele gelukt, en nu zijn ze weer zo "slim" om klanten binnen te halen!, terwijl ze alles daar nog lang niet op regel hebben!,

Veel mensen bij ons in de buurt hebben @home telefonie, het voldoet redelijk, wanneer het systeem goed werkt, er zitten nog "kinderziekten" in het systeem, maar is voor het geld een zondermeer goed alternatief voor de KPN, kwalitatief is de KPN met haar vaste net betrouwbaarder, en het geluid is duidelijker, naar wat ik van kennissen vernomene heb!, ( zelf heb ik geen @home telefonie ), maar reken er maar op dat dit in de toekomst wel anders wordt!,

In de toekomst zie ik de vaste telefonie verdwijnen, daar dit niet meer zinvol is, het is te duur in onderhoud, en abonnement,

U staat er niet alleen voor met deze ellende!, honderden klanten zijn u al voorgegaan met deze zelfde ellende,

Een kennis heeft 8 weken zonder vaste telefoon gezeten door @home!, en reken er maar op dat deze man @home heeft platgebeld!, zijn bedrijf was zonder telefoon!, iedereen moest naar zijn GSM bellen, wat natuurlijk niet handigt!,

Hij heeft nu telefoon, en is er redelijk tevreden over, zo nu en dan valt het net weg, en is de lijn dood, @home heeft beterschap beloofd aan haar klanten, vooral met de kwaliteit van haar netwerk,

Het enigste wat u momenteel kunt doen is wachten, en @home via het gratis nummer knettergek bellen!, het is rotwerk, maar misschien kunnen ze u dan sneller helpen!,

Veel succes,

Groeten van Chrisje.