tj
door tjj Sep 23, 2005 om 20:27
Elektronica & tv

Wie heeft er problemen met Home Telefonie?


Wij zijn overgegaan naar Home Telefonie, het zou eerst in Juni al gebeuren maar het was nog niet perfect aldus Home.

Nu dus krijgen we een brief met de melding:


Home Telefonie voldoet nu aan de hoge kwaliteitseisen die wij eraan stellen.

Uw aansluiting gaat per 19 September in, en dat was ook het geval bellen dus.

Maar 20 September om 20:00 geen verbinding???

Wel internet geen telefonie, sinds 4 dagen kunnen we niet bellen. En met de klantenservice van Home komen we niet verder, we bellen 4 keer per dag, ja meneer de technische dienst is er mee bezig dat schiet dus niet op.

Zijn er nog meer klachten omtrent dit probleem???

 

Ik weet het niet meer, wat te doen??

 

 

 

 

301 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ch
door chrisje1 - Sep 24, 2005 om 12:45
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste tjj,


Het is een gekkebende bij @home telefonie geweest, ze hebben een leuk pakket te bieden voor een relatief lage prijs, ( KPN loopt met haar vaste pakket hopeloos achter! )


De klant wordt nu in deze tijd behoorlijk prijsbewust, en het pakket van @home is momenteel het goedkoopste wat er te krijgen is!,


Dus heel veel klanten sprongen weg bij KPN, en gingen bij @home een internetverbinding/telefoon aanvragen,


@home kon de aanvraag bij lange na niet aan, en was zo stom om veel te veel aanvragen toe te laten, dit in combinatie met een zeer slechte serviceverlening, duizenden klanten hebben ruzie met @home, en zaten én zitten vaak langer dan een maand zonder vaste telefoon!,


De helpdesk is diep triest te noemen, en wordt "bevolkt" door mensen die totaal geen verstand van zaken hebben over de telefonie, en de klant wordt dan al snel van de ene naar de andere medewerker gestuurd,


De technische dienst van @home is ook een grote chaos!, een relatief eenvoudige handeling, zoals een kabel/telefoon modem aanmelden bij het @home netwerk kan soms wel een maand duren!, terwijl dit een relatief gemakkelijke handeling moet zijn voor de TD van @home!,


Er is ook even een aanname stop geweest bij @home telefonie, om eerst de boel wat te reorganiseren, dit is maar ten dele gelukt, en nu zijn ze weer zo "slim" om klanten binnen te halen!, terwijl ze alles daar nog lang niet op regel hebben!,


Veel mensen bij ons in de buurt hebben @home telefonie, het voldoet redelijk, wanneer het systeem goed werkt, er zitten nog "kinderziekten" in het systeem, maar is voor het geld een zondermeer goed alternatief voor de KPN, kwalitatief is de KPN met haar vaste net betrouwbaarder, en het geluid is duidelijker, naar wat ik van kennissen vernomene heb!, ( zelf heb ik geen @home telefonie ), maar reken er maar op dat dit in de toekomst wel anders wordt!,


In de toekomst zie ik de vaste telefonie verdwijnen, daar dit niet meer zinvol is, het is te duur in onderhoud, en abonnement,


U staat er niet alleen voor met deze ellende!, honderden klanten zijn u al voorgegaan met deze zelfde ellende,


Een kennis heeft 8 weken zonder vaste telefoon gezeten door @home!, en reken er maar op dat deze man @home heeft platgebeld!, zijn bedrijf was zonder telefoon!, iedereen moest naar zijn GSM bellen, wat natuurlijk niet handigt!,


Hij heeft nu telefoon, en is er redelijk tevreden over, zo nu en dan valt het net weg, en is de lijn dood, @home heeft beterschap beloofd aan haar klanten, vooral met de kwaliteit van haar netwerk,


Het enigste wat u momenteel kunt doen is wachten, en @home via het gratis nummer knettergek bellen!, het is rotwerk, maar misschien kunnen ze u dan sneller helpen!,


Veel succes,


Groeten van Chrisje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer