martin-b
door martin-b May 5, 2018 om 13:35
Elektronica & tv

Wish.com/ zijn gewoon oplichters ik bestel mooie horloge,s en krijg kermishoroge

je ontvangt daar regelmatig artikekellen die je niet besteld heb ik had twee automatische horloge,s beteld en krijg 2 klokjes die nog geen euro waard zijn ook had ik een smartwatch besteld en krijg alleen een screenprotector voor dat horloge en nog veel meer wat gewoon niet klopt

5655 16 Rapporteer

hutch
door hutch - May 5, 2018 om 13:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Deze site is een soort van Chinese Marktplaats voor 'bedrijfjes'.

Voor de prijzen die daar gebruikt worden, kan men ook niet veel verwachten.

diumenge
door diumenge - May 5, 2018 om 13:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, bedankt voor de medeling maar weer.

panter22
door panter22 - May 5, 2018 om 13:41
6599 Antwoorden / Vragen

Een smartwatch van €126 voor €7? Wat verwacht je voor dat geld?

simon55
door simon55 May 5, 2018 om 13:44
1556 Antwoorden / 5 Vragen

TS verwacht n smartwatch , maar dan van de kermis

holstein
door holstein May 5, 2018 om 14:19
922 Antwoorden / 16 Vragen

De verkoper is de enige die Smart is.....

tijger1
door tijger1 - May 5, 2018 om 14:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op de kermis bent u meer kwijt voordat u zo’n horloge hebt. :-))

mathijs_b
door mathijs_b - May 5, 2018 om 14:16
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik vind het feit dat je daar niet vrij rond kunt kijken al verdacht.

Je moet er inloggen of via Facebook o.i.d. toegang krijgen.

Ik blijf daar dus mooi braaf weg. Er zijn genoeg Chinese verzendhuizen waar het gemakkelijker (en eerlijker???) gaat.

tenormin
door tenormin - May 5, 2018 om 14:32
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Waarom daar regelmatig toch bestellen? Je weet immers dat je troep in huis krijgt? Of ben ik nu zo dom als ik zou blijven bestellen bij iemand die rotzooi levert.

hansje klein
door hansje klein - May 5, 2018 om 14:50
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik denk ...

dat u nú (ook zonder horloge) wèl kunt weten hoe laat het is ... !

edrick3
door edrick3 May 5, 2018 om 15:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar dan moet je wél 'smart' zijn (en dat lukt natuurlijk niet zonder smartwatch);-)

edrick3
door edrick3 - May 5, 2018 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar dus maar niets meer bestellen!

Lsk520
door Lsk520 - May 5, 2018 om 15:42
827 Antwoorden / 2 Vragen

U let gewoon niet op. Het zijn natuurlijk geen Rolex klokjes maar alles wat ik daar bestel werkt... En als u een screenprotector krijgt staat dat gewoon bij de Artikelinfo.
En stop met iedereen maar oplichters te noemen.

Grunnen.
door Grunnen. - May 5, 2018 om 15:45
509 Antwoorden / Vragen

Je wou voor een dubbeltje op de eerste rang zitten .Voor dat geld krijg zelfs geen nep Rolex

aurora1
door aurora1 - May 5, 2018 om 16:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké. Tot uw volgende melding. U heeft geen vraag, ik wel:
Waarom blijft u er dan maar steeds bestellen- en kopen?
Was het niet: een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen?

gerbera
door gerbera - May 5, 2018 om 16:46
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Wish.com/ zijn gewoon oplichters

Is dat zo, denk eerder dat ze de Nederlandse taal niet machtig zijn en in het Chinees klinkt alles veel anders dus ook de benaming en prijzen van artikelen. Het zijn geen oplichters want ze leveren spullen. Dat dit niet het door u bestelde is betekend dat u zich laat bedonderen. Overigens een kermishorloge kan ook best mooi zijn.

hansje klein
door hansje klein May 5, 2018 om 17:03
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Vertaaltest van uw tekst. Nederlands >>>> Chinees:
是这样, 宁可认为他们不讲荷兰语, 并且在汉语听起来任何其他许多, 因此也物品的名字和价格。他们不是骗子, 因为他们送东西。这不是命令意味着你可以被欺骗。此外, 露天集市的手表也可以很好。

hansje klein
door hansje klein May 5, 2018 om 17:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Met de terugvertaling van dezelfde tekst kan worden onderbouwd waarom communiceren niet gaat:
Chinees >>>> Nederlands: Dus, ik zou eerder denken dat ze geen Nederlands, en een willekeurig aantal andere geluiden, vandaar de naam en de prijs van goederen in het Chinees spreken. Ze zijn niet oplichters, omdat ze iets te sturen. Deze opdracht betekent dat je niet kan worden misleid. Daarnaast kunt u kijken naar open-air-markt is ook erg goed.

me
door mein33 May 5, 2018 om 17:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Overigens een kermishorloge kan ook best mooi zijn.

Maar je kunt er alleen niet op zien "hoe laat " het is. ;-))

me
door mein33 - May 5, 2018 om 17:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

je ontvangt daar regelmatig artikekellen die je niet besteld heb en nog veel meer wat gewoon niet klopt

Een weldenkend mens zou dit niet overkomen, want die zou daar niets bestellen.
Iemand die goed van vertrouwen is, besteld daar slecht éénmaal.
Iemand die, tegen beter weten in, telkens maar weer een bestelling plaatst heeft zijn recht om te klagen verloren laten gaan.

;-((

diumenge
door diumenge May 5, 2018 om 18:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik acht mijzelf een weldenkend mens en heb daar wel eens iets besteld én exact ontvangen wat ik besteld had. Het is alleen zo dat je meeste van die zooi ook bij Primarkt of Action kan kopen, waarschijnlijk tegen bijna dezelfde prijs.

me
door mein33 May 5, 2018 om 18:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@diumenge,

Zo zie je maar weer, ook hier bevestigd de uitzondering de regel. ;-))
Of u heeft gehandeld in 'goed' vertrouwen en daarbij klaarblijkelijk "geluk" gehad.

Lsk520
door Lsk520 May 6, 2018 om 22:18
827 Antwoorden / 2 Vragen

Geldt ook niet voor mij, bestel er al een paar jaar en heb ALLES ontvangen! En in één geval keurig mijn geld terug gekregen. Lucky me dus?

tijger1
door tijger1 - May 6, 2018 om 22:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb daar zelf nog nooit iets besteld, maar ik hoor om mij heen niets dan lof over Wish. Dus zo beroerd kan het echt niet zijn.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 7, 2018 om 14:34
16851 Antwoorden / 202 Vragen

Afgezien van alle andere antwoorden: als het via i-net gekochte product u niet bevalt kunt u het kosteloos terugzenden en behoort u uw geld terug te ontvangen.
Of u, als u al betaald heeft, het dan ook werkelijk terug krijgt is dan een kwestie van afwachten en als dat niet zo is, dan eerst is uw opmerking mogelijk terecht.

Let op dat het iemand onterecht beschuldigen een strafrechtelijk vervolbaar feit is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 7, 2018 om 14:35
16851 Antwoorden / 202 Vragen

vervolgbaar feit is