ke
door kelly85 Jan 31, 2005 om 13:18
Elektronica & tv

Xiron MP3 speler: NO MP3 FILES...

Ik heb nu 4 mnd geleden een Xiron mp3 speler  (128 MB) gekocht bij de Blokker. Verder nooit problemen gehad, tot gister dus.

Ik heb er muziek opgezet, allemaal wma's, maar dat ondersteund hij ook dus dit moet kunnen. Nu zegt ie als ik hem aanzet 'no mp3 files'. En als ik de usb aansluit op de computer krijg ik wel te zien dat er een verwisselbare schijf is aangesloten, maar ik kan 'm vervolgens niet openen.

Ik weet toch bijna 100% zeker dat ik niks fout heb gedaan. Het 'settings.dat' bestand heb ik niet vewijderd en ook heb ik de speler niet losgemaakt van de computer toen deze aan het laden was.

Ik snap er weinig meer van...

402 1 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Feb 4, 2005 om 01:33
763 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo kelly,

Over de xiron speler zijn wel meer klachten, type eens achter het kassalogo in het vak zoeken op 'xiron' en klik op zoek misschien dat je hier de oplossing voor je probleem tegenkomt.

lukt het niet dan ben je niet de eerste of de laatste die een probleem heeft met de speler ruil hem dan om of breng hem terug naar blokker.

succes en groet tuinfreak