bl
door blossom Sep 8, 2010 om 12:04
Elektronica & tv

Ziggo B.V.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik een brief van een deurwaarder dat ik een betaling aan Ziggo B.V. niet betaald zou hebben over digitale TV.
1. Ziggo ken ik niet en levert niet in mijn omgeving
2. Ik geen digitale TV ook niet van een andere aanbieder
3. nog nooit een brief ontvangen over een betaling
4. Geen enkele correspondentie noch iets met Ziggo contact te hebben gehad.

Hoe is het mogelijk dat Ziggo een deurwaarder op me afstuurt met een verschuldigd bedrag van € 104,30 + € 1,48 voor rente over september + € 15,45 informatiekosten + Incassoprovisie € 37,00= € 158,59
voor iets wat ik niet eens heb.

Zijn er meerdere mensen die dit met Ziggo heeft gehad?

502 2 Rapporteer

je
door jerry1987 - Sep 8, 2010 om 12:42
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb zelf geen ervaring met ziggo, maar heb je al telefonisch contact met ziggo geprobeerd te krijgen?

poltol
door poltol - Sep 8, 2010 om 13:48
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Even bellen met klantenservice.

Telefonisch
Vraag, een wens of probleem? Onze klantenservice is iedere dag bereikbaar.
Telefoonnummer
1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo (gratis) of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).
ma – vr: 08:00 – 22:00 uur
weekend: 09:00 – 22:00 uur

Vr.gr. poltol