wendy-claire
door wendy-claire Nov 15, 2013 om 13:10
Elektronica & tv

ZIGGO | Contactformulier

Bewuste contactformulier

Het contactformulier van ZIGGO werkt niet op hun website.

Reactie zijdens klantenservice (1200) is dat het bij hen wel werkt. Ligt ongetwijfeld aan mijn IE10 of IE11 met comptabiliteitsweergave of aan de instellingen van mijn computer, in dit geval Windows 7 & 8.1.

Wie herkent zich hier ook in?

2296 14 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Nov 15, 2013 om 18:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met een [url=https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier][u]werkende link[/u][/url] werkt het formulier prima op Chrome, maar niet op IE9 (Vista).

aurora1
door aurora1 - Nov 15, 2013 om 18:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar herken ik me niet in.

Cookies
door Cookies - Nov 15, 2013 om 18:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nogal een obsessie van je dat Ziggo. En nee, ik herken me er niet in.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 15, 2013 om 19:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Geen probleem met 8.1 en ie 11

aurora1
door aurora1 - Nov 15, 2013 om 23:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het ei van Columbus zou dus kunnen zijn om een andere browser te gebruiken....

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 16, 2013 om 01:08
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 15 nov 2013, 18:00]Met een [url=https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier][u]werkende link[/u][/url] werkt het formulier prima op Chrome, maar niet op IE9 (Vista).

Waarom zou ik een andere browser moeten gaan gebruiken zoals dat voorstelde 'Chrome'?

Met IE11 dus niet, ook niet comptabiliteitsweergave is ingeschakeld.

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 16, 2013 om 01:09
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 18:56]Nogal een obsessie van je dat Ziggo. En nee, ik herken me er niet in.

De één bij UPC, de ander weer bij ZIGGO en weer een ander bij ...

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 16, 2013 om 01:11
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 19:50]Geen probleem met 8.1 en ie 11

Geen problemen qua verzenden van het contactformulier aan ZIGGO?

Wat gaat dan bij mij niet, wat wel jou goed gaat?

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 16, 2013 om 01:13
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 23:32]Het ei van Columbus zou dus kunnen zijn om een andere browser te gebruiken....

Als je voor elk wissenwasje met een specifiek probleem een specifiek browser moet gaan installeren, lijkt mij onwenselijk.

diumenge
door diumenge - Nov 16, 2013 om 07:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op zaterdag 16 nov 2013, 01:08][quote=diumenge schreef op vrijdag 15 nov 2013, 18:00]Met een [url=https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier][u]werkende link[/u][/url] werkt het formulier prima op Chrome, maar niet op IE9 (Vista).

Waarom zou ik een andere browser moeten gaan gebruiken zoals dat voorstelde 'Chrome'?

Met IE11 dus niet, ook niet comptabiliteitsweergave is ingeschakeld.Waar lees je dat je een andere browser moet gaan gebruiken? Je vraagt iets, ik geef een antwoord. Verder is het doel toch alleen maar om te sprokkelen, dus wat maakt het uberhaupt uit?

wendy-claire
door wendy-claire - Nov 16, 2013 om 09:58
619 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 16 nov 2013, 07:21][quote=wendy-claire schreef op zaterdag 16 nov 2013, 01:08][quote=diumenge schreef op vrijdag 15 nov 2013, 18:00]Met een [url=https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier][u]werkende link[/u][/url] werkt het formulier prima op Chrome, maar niet op IE9 (Vista).

Waarom zou ik een andere browser moeten gaan gebruiken zoals dat voorstelde 'Chrome'?

Met IE11 dus niet, ook niet comptabiliteitsweergave is ingeschakeld.Waar lees je dat je een andere browser moet gaan gebruiken? Je vraagt iets, ik geef een antwoord. Verder is het doel toch alleen maar om te sprokkelen, dus wat maakt het uberhaupt uit?

De suggestie is gewekt door Aurora1 & Diumenge!

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2013 om 12:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
pi
door pieterwolters - Nov 18, 2013 om 10:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op zaterdag 16 nov 2013, 01:13][quote=aurora1 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 23:32]Het ei van Columbus zou dus kunnen zijn om een andere browser te gebruiken....

Als je voor elk wissenwasje met een specifiek probleem een specifiek browser moet gaan installeren, lijkt mij onwenselijk.

De ervaring leert dat browsers als Chrome en Firefox het minste problemen veroorzaken. Dus gewoon 1 van die 2 installeren en het zal vrijwel altijd goed gaan. IE is een -browser.

jpm
door jpm - Nov 18, 2013 om 15:29
820 Antwoorden / 28 Vragen

Oh Wendy-Claire, het downloaden van het formulier is dus een wissewasje waarvoor u geen andere browser wilt installeren? Inderdaad, dan is het een wissewasje. Ik zou me er maar niet druk over maken en al helemaal niet om wat anderen u adviseren. Eigenlijk kunt u zich het nog makkelijker maken: Maak er geen discussiepunt van, dan is iedereen blij.