pepie 46
door pepie 46 May 13, 2010 om 11:47
Elektronica & tv

Ziggo Klachtenmanagement

Ik heb een klacht bij Ziggo ingediend over de tuintegels, die zij slordig, scheef , ongelijk en onvakkundig terug hebben gelegd.
De vorige leverancier Essent, had een nieuwe TV kabel onder de grond aangebracht

Daarop werd ik na 3 weken later door een medewerker van Ziggo van afdeling Klachtenmanagement……terug gebeld. Ikke blij, want ik dacht dat is pas service!

Meneer vroeg mij om foto`s te nemen en een offerte te laten maken, en gaf mij mondeling het adres door.
Keurig toch? Maar wat ik ook probeerde, adres was niet correct.
Dus hup weer naar de klachten afdeling een bericht.
Na 3 keer een bericht gestuurd te hebben nog steeds, met excuses verkeerde adressen doorgekregen.

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over een E-mail adres.

Het correcte adres is klachtmagement.noord@office.ziggo.nl .
Het juiste email adres moet zijn:

klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl
Excuses voor de onjuiste vermelding.
Wij gaan er vanuit u hiermee geïnformeerd te hebben.
Dus hoppa weer een klacht ingediend.:
Ik heb nog steeds niet het JUISTE E-mail adres van u gekregen:
klachtenmanagement.noord@office.ziggo.nl
klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl
klachtmagement.noord@office.ziggo.nl

Deze 3 adressen heb ik van Ziggo doorgekregen maar geen adres is juist.
Laatste antwoord van Ziggo:
Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden be-stemd.
Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Ja goede morgen! Volgens mij ben ik aardig voorgelogen met deze verkeerde adressen.
Vertrouwen? Leugens kun te toch niet vertrouwen? Als ik vroeger een leugentje om bestwil deed, kreeg ik een hengst voor, nee tegen mijn kop.

Ziggo staat voor: Zeker In Gedoe Geen Oplossing

4375 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 13, 2010 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt overwegen om een aangetekende brief te sturen met digitale foto's en offerte, vermeerderd met kosten aangetekende brief aan hoofdkantoor Ziggo t.a.v. Klachtenmanagement.

ve
door verwijderd - May 13, 2010 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank tdehond,

Dat lijkt mij zeker een juiste mogelijkheid die ik ga toepassen als er echt geen andere optie meer is.

Ik heb ze vandaag eerst weer eens met 3 berichten bestookt, kijken wat er nu gaat gebeuren.
Ga er nog wel een even mee door als ze niet reageren.
Ik denk eigenlijk dat ze het heeeeeeeeeeeeeeel erg druk hebben.
Maar behandeld worden als oud vuil om mij telkens verkeerd in te lichten, pik ik zeker niet.

ve
door verwijderd - May 13, 2010 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag read,

Ik kan kort zijn: waardeloze info. NEE HOOR GRAPJE!!!!
Toppie joh!
Ik ga meteen die adressen uitproberen.

En ook vermelden van die consumtensites.

En Bedankt
groetjes
Peter

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

pepie46

Probeer het probleem eens op te lossen langs deze weg:

Voor meer informatie over Ziggo kunt u contact opnemen met de woordvoerder:
[edit - redactie]: op [edit - privé - redactie]

[edit - redactie]

probeer ook eens de directeur himself:

[edit - redactie]

.....en vergeet niet te vermelden dat je al gepost hebt op enkele consumentensites.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 19, 2010 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi read,

Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie.
( waarom verwijderd de redactie die adressen?)
De redactie van Kassa kan beter van die Ziggo weer eens een hot item maken.

Niemand reageert er op.
Ik heb weer van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Van het eerste adres kreeg ik gelijk al een bericht dat bericht niet aan gekomen is.
En de tweede reageert niet.
Dus de laatste optie genomen en een brief gepost. Dus nu maar weer afwachten!
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Onderstaande bericht kreeg ik na 4 keer een verkeerd adres gekregen te hebben van Ziggo Klantenservice.

Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden bestemd.

Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.

Lekker stel daar!

ve
door verwijderd - May 19, 2010 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie.
( waarom verwijderd de redactie die adressen?)

Internetredactie verwijdert die adressen als naar hun mening de spelregels wordt overtreden.

Hopelijk is uw brief aangetekend verstuurd. Niet aangetekende brieven lijken nogal eens "niet aan te komen" bij bedrijven. :(

ve
door verwijderd - May 19, 2010 om 12:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee ik heb hem eerst zo verzonden. Dus FF afwachten.
Dan is dat weer een extra actiepunt voor Kassa
gr.Peter

ve
door verwijderd - May 19, 2010 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u niet binnen uiterlijk 30 dagen reactie heeft gehad, dan mag u aannemen dat ook uw brief verloren is gegaan. :(

U kunt dan overwegen alsnog een aangetekende brief te verzenden. :)

ve
door verwijderd - May 19, 2010 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die heb ik al klaar liggen want ik ga ervan uit dat het niets wordt.
Eind volgende week gaat deze dus op de bus, want ik ga tot half sept. naar het buitenland.
En dan zien we wel weer. Drama zal nog wel niet afgelopen zijn.
Geeft niet, want ook met een Renault garage en de Bovag heb ik nog het een en ander te regelen.
Dus wordt vervolgd.
Gr.Peter

ve
door verwijderd - May 31, 2010 om 10:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag tdehond,

Brief hadden zij ontvangen.
Ik heb een mail gekregen dat er spoedig contact met mij opgenomen wordt.
Dat is gebeurd per tel.Maar ik was niet thuis, en in de voismail is alleen maar ingesproken dat ze wederom contact met mij zouden opnemen.
Dus heb ik ook maar mijn Mob nr.gegeven.Moet nu nog steeds gebeld worden.
Het begin is er.

GR.Peter

ve
door verwijderd - Jun 17, 2010 om 09:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte pepie 46,

Wij hopen dat u inmiddels een telefoontje gehad heeft van onze klachtenmanagement. Mocht dit nog niet het geval zijn zou u dan ons een mail willen sturen met uw klantgegevens (postcode, huisnummer en 06 nummer). Dan zullen wij aan deze kant kijken wat we voor u kunnen betekenen.

U kunt uw reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl

Onze excuses voor alle ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

ve
door verwijderd - Jun 17, 2010 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ziggo_alex schreef op donderdag 17 jun 2010, 09:16: Geachte pepie 46,

Wij hopen dat u inmiddels een telefoontje gehad heeft van onze klachtenmanagement. Mocht dit nog niet het geval zijn zou u dan ons een mail willen sturen met uw klantgegevens (postcode, huisnummer en 06 nummer). Dan zullen wij aan deze kant kijken wat we voor u kunnen betekenen.

U kunt uw reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl

Onze excuses voor alle ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

@Ziggo webteam Alex; uw reactietermijn vind ik buiten proportioneel. Meer dan 14 dagen. Heeft u het zo druk? Ik heb betere ervaringen en hoop dat u kunt aangeven waarom deze termijn zo lang is???

ve
door verwijderd - Sep 25, 2010 om 02:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op 10-juni 2010 een brief ontvangen van [edit] Directeur Klantensevice.
( helaas ik was tot eind sept. Op vakantie< dus kon ik de brief niet eerder lezen)
Citaat uit de brief: “hebben geprobeerd telefonisch in contact te komen…helaas mislukt”
Ja logisch dat het mislukt als je de tel maar 4 keer laat over gaan en geen nummer of naam achter laat. Je kan niet snel genoeg zijn om de tel. op te nemen.
IUk moest mijn klacht en gegevens naar ja hoor daar is ie weer: klachtenmanagement-noord@office.ziggo.nl sturen.

Mail naar, Geachte [edit],
Zoals ik al eerder in mails heb verteld dat ik 4 maanden naar het buitenland ga, en was daardoor niet te bereiken ben.
Gisteren thuis gekomen en inmiddels heb ik gisteravond, een brief van de Directeur Klantenservice, ontvangen en gelezen, en ook al een mail geprobeerd te versturen naar het bekende niet te bereiken adres:
Adres gekregen : klachtenmanagement-noord@office.ziggo.nl
Daarna heb ik een boos bericht wederom naar de Klantenservice gestuurd met weer mijn tel. nummer en mobiel nummer.
Nu vanmorgen alle mails geopend en dit bericht van Ziggo met adres tegen gekomen op Vara Kassa.
Vandaar maar weer dit E-mail adres ziggo-webcare@office.ziggo.nl in de hoop dat deze wel bestaat.
Met vriendelijk groet
[edit redactie]
Nou mooi nog steeds niets van gehoord. Geen tel. geen mail.

Wordt vervolgd.

ve
door verwijderd - Oct 10, 2010 om 23:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou het is voor elkaar hoor.
Ik werdt op 28 sep. gebeld door een zeer correcte vriendelijke medewerker van klachtenmanagement@...... die excuses aan alle kanten aanbood voor de hele gang van zaken.
Oké zant erover,uh, nee eronder (tuinterras moest opgehoogd worden)het is opgelost en kon de rekening naar Ziggo, en nu komt het: naar hetzelfde klantenmanagement@…….opsturen.
Ik heb er nu alle vertrouwen in, dat mijn mail met de rekening nu wel aan komt.

gr.Peter

ve
door verwijderd - Oct 11, 2010 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ pepie 46,

We zijn blij dat onze klachten afdeling de zaak heeft opgepakt en het ziet er naar uit dat alles toch netjes wordt afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

ve
door verwijderd - Jun 1, 2011 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

De zaak is toch goed afgelopen.
Ik heb ong. mei verleden jaar bericht gekregen van de bewuste klachten afdeling, en er werd meteen toegezegd dat de herstelwerkzaamheden door Ziggo vergoed zou worden.
Dus al met al is het toch goed gekomen.
Ik werd kort geleden nog even door de medewerker van de klachten afdeling van Ziggo gebeld of alles naar wens verlopen was? Ik vond dat wel netjes, en al met al ben ik dus zeer tevreden en blijf ik voorlopig toch maar bij Ziggo.

Misschien wordt het nu iets gemakkelijke om een klacht bij Ziggo in te dienen, want dat Callcenter
werkt niet goed, maar dat doen de meeste Callcentra niet.
En betalen om een gegronde klacht in te dienen is wel van deze tijd, maar geen goede service.
Ziggo werk daar nog even aan!

m.vr.groet,
Peter