Ziggo, mooier kunnen ze het niet maken
Verstuurd vanaf mijn iPad
Begin doorgestuurd
ZIGGO, mooier kunnen ze het niet maken
Ben sinds juni 2015 ziggo abonnee. na 1 jaar kreeg ik slechte internet verbinding.
Dus ik bel op om het te melden, na uitleg van mijn probleem wordt mij geadviseerd om een andere module te nemen. Zogezegd zo gedaan. ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Dus neem ik een humax module. Module geinstalleerd en alles werkt prima, een min puntje ik moet 2 afstands bedieningen gebruiken. TV kijken dus. Na enige tijd wil ik een programma opnemen. Na veel knopjes te hebben gebruikt lukt het mij niet. Geen probleem denk ik, ik bel gewoon even de help-desk, dan zal het wel worden verholpen. Na 10 minuten in de wacht wordt ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die luisterd naar mijn verhaal. Na uitwisseling van naam, geboorte datum, postcode en huisnummer wordt ik verder geholpen.
Om e.e.a. te kunnen oplossen ook nog even de nummmers op mijn kaarten, achterkant van module en wifi kastje.Gelukkig geen probleem hier mee, alle cijfers kloppen. Uitkomst na een lang verhaal is de humax kan niet opnemen. Mijn vorige samsung module kan dit wel, dus heb ik besloten om deze er weer tussen te plaatsen. Gelukkig hoef ik nu maar 1 afstandsbediening te gebruiken en mijn wifi is niet veel slechter geworden. Mij wordt wel verzocht om de humax retour te zenden. Mij wordt een retourdoos toegezonden, portvrij. Prima, humax in doos weer retour verzonden. Alles opgelost?? Op31 december oud en nieuw in familie sfeer gevierd, bij thuiskomst om 2 uur nog even een drankje en even TV aangezet, was verbaasd dat ik een melding kreeg, geen geldig abonnement. Ik kon alleen maar de zenders npo 1-2-3 ontvangen.
1 januari in de ochtend even opgebeld naar de help desk. In het vriendelijke gesprek werd mij mede gedeeld dat men het ongemak zou verhelpen maar dat dit toch wel 3 dagen zou duren.
Na drie dagen nog niet verholpen, dus weer even opgebeld. Na een uitvoerig gesprek, en alle daartoe behorende vragen, blijkt dat mijn abonnement is opgezegd, de reden is dat men je abonnement beeindigd als je een module( in bruikleen) terug stuurt. Na weer een uitvoerig vriendelijk gesprek wordt mijn abonnement weer geactiveerd. Er wordt mij wel gemeld dat dit alleen kan als men mij weer een humax toezend, anders kan het abonnement niet geactiveerd worden. Heb wel aangegeven dat ik deze niet ga gebruiken, antwoord was, Prima zet hem maar in uw kast, schuur. Zogezegd zogedaan, dus niet uitgepakt en in de kast gezet. Bij het nakijken van mijn facturen blijkt dat ik ineens een ander pakket, duurder, heb.
Weer even opgebeld naar de klanten service. Na een fijn gesprek zou alles weer worden gecorrigeerd en teveel betaalde gecrediteerd op de volgende nota. Tevens werd mij een fikse korting op een aan te schaffen tablet aangeboden, waarvan ik heb gebruik gemaakt. Conclusie is, alles is correct afgehandeld zoals beloofd. Verbazing alom nu mij weer een nieuwe module is toegestuurd. Ik heb deze ook maar weer in de kast gezet, ik durf hem niet terug te sturen om verwarring te voorkomen. Ik ben nu uiterst tevreden en gaan geen onheil afroepen.
Hallo Arretje Tof ,
Conclusie is, alles is correct afgehandeld zoals beloofd.
Bedankt voor deze mededeling , weer een gelukkig mens nummer 3 .
U heeft echt geen idee waarover u het heeft. U heeft een slechte internetverbinding koopt een module die helemaal niets met internet heeft te maken. Een Humax module?? Hoezo 2 afstandsbedieningen nodig met de Humax afstandsbediening kunt u iedere tv bedienen.
Samsung en Humax modules zullen vast decoders zijn. Geen touw aan vast te knopen.
Ik denk dat ze een modem bedoeld.
@wallytax, Humax en Samsung maken geen modems, in ieder geval niet voor Ziggo.
OT vanwaar uw naamswijziging?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer