Zijn er meer mensen die problemen hebben met de service van Best Air?
Best Air zou in 1 dag 4 units plaatsen voor koelen en verwarming. Ze zijn 6 x geweest en het werkt nog steeds niet (temperatuur komt niet boven 19.5 graden uit). Ook is de buitenunit luider dan de wettelijk maximale 40 dB. Na al een paar keer een paar weken zonder te hebben gezeten en daarna een provisorische reparatie word er nu helemaal niet meer op mijn mail gereageerd. Bij bellen krijg je te horen dat ze terug zullen bellen wat ook niet word gedaan. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen, maar zit nu wel met een jas aan in de kamer
Topantwoord
Staan een aantal review op die een opvallende gelijke stijl hebben. Normaal zet je toch niet de namen van de monteurs in een review?
Topantwoord
Topantwoord
Qua ervaringen zie de al door @SHOPPY gegeven info, 19% niet zo tevreden. Ook hier geldt m.i. de wettelijke regeling m.b.t. consumentenaankoop bescherming en ik geef u tips (o.a.) wat u kunt doen: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
Wettelijke garantie, wat is dat? (ictrecht.nl)
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/17.html
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/18.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html en evt verder t/m art 25
U kunt op basis van deze info overwegen om zelf al een ingebreke stelling te doen indien u van mening bent dat de wetgeving niet wordt nageleefd door bijv. deze te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (achtergrond info) https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en u kunt ook een melding doen bij https://www.klachtenkompas.nl/ van de Consumentenbond (gratis service) en bij www.consuwijzer.nl van de ACM
Topantwoord
Hallo Robertpeter ,
Bestair voert het logo van Stek Duurzaam Gecertificeerd , neem hier eens contact mee op , klik op de rode regel .
https://stek.nl/contact/
Heb ik gedaan maar daar verwacht ik weinig van
Topantwoord
Mooie TV reclame maar die koste veel geld en leverde niets op!
Ik weet dat er een groot tekort aan goede monteurs is en word hun in principe prima apparaten wel goed geinstalleerd?
Als je daar fouten maakte kreeg je lager rendement en hoog stroomverbruik.
Zelf adviseerde ik;
Neem er een hout of pellet kachel erbij!
Ja de eerste week februari 2021 was het bij harde wind -15.0C. op de meter buiten!
Dan is elke warmtepomp overuren aan het maken en is hout stoken betere oplossing!
De Pellet kachel heeft een ventilator dus blaast altijd prima.
Een houtkachel niet dus bij windstil of dikke mist een probleem.
Maar een ventilator voor lucht uit kruipruimte aanvoeren en die kan ook bij windstil en dikke mist prima blazen!
Best Air? Hier ook bekend en ik miste hier wel de complimentjes!
een hout of pelletkachel gaat vanwege millieu vraagstukken niet door. De airco draait voor een groot gedeelte op zonnepanelen, maar ja, dan moet het wel werken.
Een Houtkachel, goedkope maar de schoorsteen erg duur dus valt af....
Pellet kachel met muurdoorvoer, leuk voor koude winter of sneller opwarmen er naast dacht ik aan.
Maar wat is er verkocht en staat 40 dB op papier?
Ook is 19,5 graden erg weinig, met bejaarde schoonmoeder moet ik 22 Celsius of ietsje meer hebben!
Maar hoe is buiten Unit geplaatst?
Met rubber blokken onder de beugels?
De Contact geluiden van stenen muren is vaak bekend probleem.
Ik denk dat Best Air door de reclame teveel werk kreeg en nu met matig personeel zit in grote delen van Nederland.
Ik vergelijk Best Air maar even met Feenstra, een grote landelijke en per Regio van geweldig zoals in reclame tot een ramp!
@ Pharmacopolam Circumforaneum Na klachten van d eburen zijn er rubber blokken onder de unit geplaatst zodat het doortrillen naar de buren nu over is. Qua dB is het nog steeds minimaal 46 dB. Er staat geen 40 dB maar ik mag troch aannemen dat zo'n bedrijf de wet kent en zich er aan houdt?
Ervaringen met Feenstra zijn hier in de afgelopen jaren gewoon goed te noemen.
Feenstra.....Van geweldige vakmensen tot Ramp schreef ik ook bewust.
Elke vestiging heeft ander personeel en vaak is de manager de oorzaak dat de betere weglopen!
Feenstra zie ik als zelfstandige vestigingen en niet als 1 grote van 1 eigenaar....
Best Air, ik denk dat hier ook vele plaatselijke voor werken en daar kan van alles tussen zitten.
@sjoppy ze zijn nav klachten al 4 x geweest zondr oplossing. Nu zit ik in een eenzijdige mailwisseling want ze antwoorden niet meer. Trustpilot had ik gezien en ten tijde van de bestelling waren dat alleen poitieve reviews, vandaar dar we voor hun hebben gekozen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer