Zijn er meer mensen met problemen tv van tele2?
na ruim 3 jaar tevreden klant te zijn bij tele2 kreeg ik een nieuwe decorder. sinds deze decorder valt de televisie geregeld uit, eerste sproradisch tot meerdere keren per avond. de decorder gaf een piep en ging herstarten, soms bleef hij uit en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. natuurlijk hebben wij, als tevreden klant, direct tele2 ingelicht. het eerste telefoongesprek begon al wat vreemd; wij hebben 8 weken om de klacht op te lossen anders mag u opzeggen, kosteloos. helaas bleef de klacht voorkomen en heb ik nogmaals gebeld binnen de 8 weken toen de tv helemaal niet meer aan ging. we mochten direct opzeggen, nu meerdere telefoongesprekken later mogen wij in ieder geval opzeggen... de klachten zijn niet rendabel om op te lossen zegt tele2. er wordt aangegeven dat tele2 intern overleg heeft gehad en er vanuit gaat dat het percentage heel klein is 1-4%. tja als er 4% kosteloos mag opzeggen heb je als groot bedrijf geen groot probleem. daar kan ik echt heel gefrustreerd van raken, hun probleem wordt nu de onze. als wij deze slechte kwaliteit tv niet willen accepteren mogen wij een ander bedrijf opzoeken en opnieuw kosten maken voor aansluiting en decoders (2 tv's)... dat is toch echt niet klantgericht!?! na meerdere jaren trouwe klant te zijn geweest! hebben meer mensen hier last van?
Hallo chantalhoog,
Zelf heb ik geen televisie bij Tele2, maar bezoek wel regelmatig het
Tele2 Forum omdat ik Internet & Bellen van Tele2 heb. Volgens mij ben ik uw probleem daar meer dan eens tegengekomen. Dus wellicht is het een goed idee als u ook eens een kijkje neemt op het genoemde forum. (Klikken op de oranje link).
Een paar vragen/tips
1. Met hoeveel TV-ontvangers heb je problemen? 1 of 2? Bij 1 dan is de ontvanger waarschijnlijk gewoon brak en kan Tele2 volstaan door heel eenvoudig de ontvanger om te ruilen.
2. Bekabeld of via home-plugs (stroomnet) aangesloten? Bij home-plugs is de kwaliteit van het stroomnet vrijwel altijd de oorzaak van de slechte verbinding. Ander stopcontact of opnieuw synchroniseren van de home-plugs is dan vaak de oplossing.
3. Reset de ontvanger eens (terug naar fabrieksinstellingen), dat lost ook vaak storingen op.
Nu denk ik dat deze ontvanger gewoon brak is. Piepen/herstarten is niet normaal. En de oude ontvanger werkte wel jaren lang? Waarom Tele2 niet gewoon aanbied deze box te vervagen is mij een raadsel.....
Wat is het merk/type van de ontvanger trouwens?
Beste Chantalhoog,
Sinds kort zit ik met een soort zelfde probleem. Zie mijn vraag.
Ik heb ook op de forum gereageerd van tele2. Daar kunnen ze me pas helpen als het langer aan de hand is dan een week.
Bij ons viel de TV uit op zondag. Daar moest ik me wachtwoord opnieuw invoeren. Dit is echter wel goed gegaan. Deze deed het tot woensdag. Sindsdien heb ik geen tv meer. Hij staat wel aan door een harde reset(internet stekker eruit halen en alle andere stekkers en 10sec wachten).
Het enige wat je kunt doen, helaas, is de klantenservice bellen. Het kost maar 10c/pm maar je hebt wel een wachttijd. (PROBLEEM). Daar kunnen je ze misschien helpen met het uitvoeren van een test. Dan kunnen ze zien wat er eventueel aan de hand is.
Groetjes Rebelletje88
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer